Ik heb ook al een gesprek met mijn baas en ons detacheringsburo over 2 weken,quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan mag je deze uit!!!
[ afbeelding ]
Nope, ze bleken alleen een bevestiging van mij te willen, zonder te zeggen dat het over mijn kut collega gingquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol, maarja je bent dus zelf niet de pineut
Kan dus nog leuk gaan worden
Ga na je call gewoon op ACW staan ofzo of AUX1...quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
Nog8 min!! Oh echt he als ik weer op het laatste moment een call krijg spring ik voor een bus
Lekker heeft ze je even laten zweten door zulke 'details' weg te latenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ze bleken alleen een bevestiging van mij te willen, zonder te zeggen dat het over mijn kut collega ging
Ik durf niet, ik ben een mietjequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ga na je call gewoon op ACW staan ofzo of AUX1...
Nee nee, mijn baas vroeg me toenstraks alles te noteren van dat laatste probleem (hij had die laptop verneukt).quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lekker heeft ze je even laten zweten door zulke 'details' weg te laten
Bedankt voor je inzet!quote:
NEEE HET ZIJN POEDELSS!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:27 schreef Logician het volgende:
[..]
HET ZIJN GEEN POEDELS MAAR FRETJES GRRR
Jij ook bedankt voor inzet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe boontje komt op zijn loonjte oid![]()
mensen ik ga nu echt afsluiten... kga naar huis
Ja dat bedoel ik, ze waren vergeten te zeggen dat het om je collega gingquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nee, mijn baas vroeg me toenstraks alles te noteren van dat laatste probleem (hij had die laptop verneukt).
Dat bleek dus geen klacht te zijn over die laptop, maar tegen mijn kut collega. Dus ik heb mijn verhaal gedaan met in gedachten dat probleem, maar het probleem bleek mijn kut collega te zijn
Volgens mij "bejegend", thxquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Beledigd of bejegend?![]()
Anyways gratz
Hebben ze dus expres gedaan, omdat ik anders dingen zou kunnen typen als ik wist dat het over mijn kut collega ging. Ze weten hier dat ik niet met hem kan opschieten!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ze waren vergeten te zeggen dat het om je collega ging
Ohw okequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben ze dus expres gedaan, omdat ik anders dingen zou kunnen typen als ik wist dat het over mijn kut collega ging. Ze weten hier dat ik niet met hem kan opschieten!
Ik ook, bedankt voor jullie inzet menschennnnnnnnn!quote:
Np, bye byequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, bedankt voor jullie inzet menschennnnnnnnn!![]()
EINZZZZZZZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |