Nee dat is hem nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is dit echt "sgele" uit ons topic, ik heb nooit een foto van hem gezien
p.s
Vanavond maakt ik thuis wel even een mooie fotosoep voor je
Ahhh 30 minuutjes zijn zo omquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Shit ik heb geen zin meer
Nog een half uurttttttttttjuh!!!!!!!
jij hebt ook altijd die drama zaken zeg!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef Logician het volgende:
arghhhhhhhhhhhhhh ik heb weer een drama zaak, tot ltrz
ik moet nog tot 6 uur... helaas!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi
Heb ik iemand om tegen te praten
succes Logiquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef Logician het volgende:
Als je maar om 17:30 klaar bentquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef Logician het volgende:
Frappant, hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens tot hoelaat ik moet
dan mag je deze uit!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die vrouw heeft een klacht tegen mijn kut collega!![]()
Ze hadden alleen van mij nodig wat er is gebeurt, en ik noteer wel altijd ALLES![]()
Hij blijkt haar "bejedigd" (hoe the hell schrijf je dat?) te hebben,
en heeft daardoor dit weekend niet/slecht kunnen slapen.
Al haar medewerkers (zij is een hoofd van een afdeling) ondervinden het zelfde met mijn kut collega...
Dat gaat een leuk gesprekje worden morgen, met mijn kut collega + baas + baas van baas
Lol, maarja je bent dus zelf niet de pineutquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ze hadden alleen van mij nodig wat er is gebeurt, en ik noteer wel altijd ALLES![]()
Al haar medewerkers (zij is een hoofd van een afdeling) ondervinden het zelfde met mijn kut collega...
Dat gaat een leuk gesprekje worden morgen, met mijn kut collega + baas + baas van baas
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd die drama zaken zeg!
*vloekt naar klant van Logi*
Nou wij werken veel met amerikaanse gasten en die staan pas laat opquote:
Niet zo klagen he, volgens mij was jij de gene wie wou dat het weer maandag wasquote:
als je dat doet ga ik heel boos wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
Nog8 min!! Oh echt he als ik weer op het laatste moment een call krijg spring ik voor een bus
Krijg ik dan je poedels?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
Nog8 min!! Oh echt he als ik weer op het laatste moment een call krijg spring ik voor een bus
whehehe boontje komt op zijn loonjte oidquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oke cya tripackquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe boontje komt op zijn loonjte oid![]()
mensen ik ga nu echt afsluiten... kga naar huis
Beledigd of bejegend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |