Chagrijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
deze chatrijn verlaat the building..
Uhu..quote:
Omdat er geen lekkere dame naast je zit waar je aan mag komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:49 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede TT.
Waarom is mijn stage zo saai vandaag?
Er zitten uberhaupt geen dames hier, laat staan mooie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat er geen lekkere dame naast je zit waar je aan mag komen
Life is shitty, manquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Er zitten uberhaupt geen dames hier, laat staan mooie.
fail!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef Puala het volgende:
Ja heb je zelf verkeerd gedaan dat plaatje denk ikHeb hem al aangepast hier -> http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC#Stage_SC_history
Ik ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je!
Nu maar hopen dat Hosti niet meeleest ofzo?
Ik snap het niet meer
Srry dude, ze heeft een ander. Een af andere halve Ier en Britquote:
Pff, moet ik nog gaan nadenken ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
fail!
pas het nog even aan, dan verander ik de OP wel
ik vind dat jij het hebt gedaanquote:
Jaloers enzoquote:
Kom je nu ook hier hangen in de SC dan?quote:
quote:
Ik doe m'n bestquote:
It wasn't mequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best
al heb ik nu wel pijnlijke steken in m'n rug![]()
Een massage doet wonderen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best
al heb ik nu wel pijnlijke steken in m'n rug![]()
quote:
I know..quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It wasn't meIk heb u niet in uw rug gestoken
Ik weet, maar ga er niet voor betalenquote:
Ik wil wel masserenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet, maar ga er niet voor betalen
Ga eens weg, ik heb nog wat goed te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Gratis te verkrijgen bij me homeboy hier in Nijmegen
Voor een snelle massage wil ik morgen vanuit zutphen wel ff rijdenquote:
Ik doe niet aan snelquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor een snelle massage wil ik morgen vanuit zutphen wel ff rijden
Dan nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan snel![]()
Dus dat komt een ander keer wel dan..
Mooi!quote:
Pm je bemoeienis maar.. ben wel benieuwdquote:
Ik weet niet of je groeit maar het iig stilquote:
Ik wed dat mijn werkweek nog sneller voorbij is als die van jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef PteV het volgende:
jongens, de laatste loodjes alweer...gaat snel
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet niet of je groeit maar het iig stil
Dat denk ik ook wel, aangezien ik nog 32 uur moet na vandaag...maar dat maakt me niks uit, want ik vind het leukquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wed dat mijn werkweek nog sneller voorbij is als die van jou
Haha, officieel moet ik dat ook. Woensdag mag ik naar school (3/4 dag) en smorgens nog even snel wat doen op stage. En donderdag ga ik shoppen & op vakantiequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:50 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, aangezien ik nog 32 uur moet na vandaag...maar dat maakt me niks uit, want ik vind het leuk
quote:
Goeiemiddagquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef mash_ het volgende:
oeh allemaal nieuwe mensen in de sc
tevens goedemiddag
Ok, nu ben ik officieel jaloers...ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweestquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, officieel moet ik dat ook. Woensdag mag ik naar school (3/4 dag) en smorgens nog even snel wat doen op stage. En donderdag ga ik shoppen & op vakantie
Ow gewoon Nederland, Drenthe, centerparksquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik officieel jaloers...ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweestwaar ga je naar toe?
Ooh, maar das ook dikke primaquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ow gewoon Nederland, Drenthe, centerparksMaar ga ook niet zo lang, donderdag vertrekken en dinsdag weer terug. Gewoon eventjes lang genoeg om weg te zijn van huis en heerlijk samen met mijn vriend te zijn (hopelijk geen ruzie dus
).
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:03 schreef PteV het volgende:
[..]
Ooh, maar das ook dikke primaeven lekker relaxen...doe je goed
Ik ben aan het wachten totdat ik naar de HMH mag rijden voor Disturbedquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand nog wat boeiends te doen ofzo? Ik verveel mij de tering thuis
Disturbed is wel een goede band, vind alleen net niet goed genoeg om er voor naar een concert te gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat ik naar de HMH mag rijden voor Disturbed![]()
heb ik al gezegd, i know
Same herequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Disturbed is wel een goede band, vind alleen net niet goed genoeg om er voor naar een concert te gaan
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat ik naar de HMH mag rijden voor Disturbed![]()
heb ik al gezegd, i know
Will do!quote:
Melkweg? Ook wel toffe bandquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef Goover het volgende:
Alles goed hier?
Ik moet nog 15 aan de bak en dan naar A'dam voor Infadels
Bijna, Paradisoquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Melkweg? Ook wel toffe bandLove like semtex
Dat is dan wel een concert waar ik heen zou willen. Alhoewel CoB me dan totaal niet boeit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Will do!
Ik ga volgende maand trouwens CoB, Slipknot en Machine Head
veel plezierquote:
CoB is wel tof, imo. Maar Machine Head al gezien tijdens de Black Crusade Tour, die zijn echt geweldig! En Slipknot nog nooit gezien dus dat moest ook maar een keerquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan wel een concert waar ik heen zou willen. Alhoewel CoB me dan totaal niet boeit.
Pilliequote:
Weet ik, maar tochquote:[..]
Ze is hier niet hoor
Mij welquote:[..]
Was me niet eens opgevallen
Ik weet alleen dat Machine Head komt. Maar Wacken is altijd tof en dit jaar bestaan ze 20 jaar dus dat zit wel goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
Al een line-up van Wacken bekend?
Bullet speelt in de 013
Mooi eind rijden, maar heb ik er wel voor over. En een vriendin van me staat er achter de bar, zie ik die ook weer eens
En dan nog te bedenken dat ik je eerder een klootzak vond.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:disturbed is volgende week
Ik ben te dom
Ik een klootzak?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog te bedenken dat ik je eerder een klootzak vond.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
disturbed is volgende week
Ik ben te dom
Dat laatste album is best te luisterenquote:
Nooit van gemerkt enzoquote:
Nummers zijn vaak erg langdradig vind ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat laatste album is best te luisteren
En kom op, bullet for my valentine??
zeg maar...... ik lig wel klaarquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
zeg maar...... ik lig wel klaar
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zaterdag heb ik nog wel een gaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel een gaatje jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar spreken we af?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Waar woont jou huis. En is dat makkelijk te vinden (heb geen tomtom)?quote:
Mijn huis woont op dit moment in edinburghquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar woont jou huis. En is dat makkelijk te vinden (heb geen tomtom)?
Moet ik nog met de boot ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn huis woont op dit moment in edinburgh![]()
Mooi zo!! goed dat je naar huis bent geweestquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Seks![]()
Ik ben alsnog naar huis gegaan om 11 uur.. Lekker veel geslapen.. Was de goede keuze dus, nu gaat het weer iets beter, heb straks voor het eerst normaal gegeten, heeft me goed gedaan. Nog steeds wel heel erge hoofdpijn, niet meer misselijk en buikpijn
Seks is:quote:
Ja, ben er toch blij van..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi zo!! goed dat je naar huis bent geweestEn mooi om te hroen dat het wel iets minder is geworden
Mag dat niet danquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik dacht dat Stage SC'ers niet aan sex deden
Na Yesse en Bart was het hek eraf
Inclusief foto'squote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben voor meer sex in de Stage SC
Zie bovenstaande bericht!quote:
Yupzquote:
Dus je wilt heel graag foto's van mij zien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee
Ts begint
Of, degene die met het idee kwam![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus je wilt heel graag foto's van mij zien?
Dat weet je helemaal niet. Als ik er nou zo uitzie:quote:
Hahaha.. Ja, je brengt me aan het twijfelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Als ik er nou zo uitzie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:11 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja, je brengt me aan het twijfelen
Maar, ik vlucht gewoon. Ga tv kijken
Vrouwenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:14 schreef Reflectionne het volgende:
Geluk! Ik blijf..
Ik dacht dat ik met huisgenoten wel tv kon kijken gezellig enzo, maar ze zijn er niet eens.. Dus dan maar op m'n kamertje tv kijken
quote:
mannen.....quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Californium het volgende:
ik wil naar huismaar ik moet het van mezelf afmaken
oja en
gaf een mooi uitzicht
Oh weet ik het, ik geef mijn bek ook maar een douwquote:
Jahquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maakt het wel een stuk leuker of niet?
Gelukkig hoef je er ook niet vanaf te blijven. Vrouwen moet je altijd een goede reden voor hebben om aan te mogen rakenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen.....![]()
Maar jullie zijn te leuk om vanaf te blijven..... Vrouwen zijn dat ook hoor, daar niet van
Natuurlijk weer vluchten als er foto's gevraagd wordenquote:
Wát?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh weet ik het, ik geef mijn bek ook maar een douw
Ik heb geen reden nodig om aan te rakenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je er ook niet vanaf te blijven. Vrouwen moet je altijd een goede reden voor hebben om aan te mogen raken
Pak hem bij zijn ballen en kijk diep in zijn ogen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen reden nodig om aan te rakenDat zou ik wel willen... denk dat ie me aankijkt alsof ik niet goed wijs ben
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pak hem bij zijn ballen en kijk diep in zijn ogen!
Werkt altijd
Ik werk op no cure no pay basis dus lukt het niet, dan hoef je me niet te betalenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
hier op het lab
![]()
Hij ziet me al aankomen
I have seen het being donequote:
quote:
Was een vriendin van mequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De vrouw die dat deed
Die wil ik leren kennen
Ik heb wel eens een vriend half uitgekleed op de dansvloerquote:
Oh wacht even. Jullie denken toch niet dat ik de gast was? De dude ken ik nietquote:
Ik ben geen bemiddelingsbureauquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Is je vriendin ook kinky genoeg voor een 'vrouwen avontuur'
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh wacht even. Jullie denken toch niet dat ik de gast was? De dude ken ik niet
quote:
Als er voor mij nou ook iets inzatquote:
Zo hard hoef ik daar niet over te denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Californium het volgende:
hmmm.... dat mag jij bedenkenwat wil je
Nu pleite![]()
En serieus??quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind het een schande voor de mensheid. Kan echt niet
Haha okequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Keihard batsen vind ik dan weer geen probleem
En de grootste alcoholist in het topic volgens mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Reflectionne het volgende:
G.F.. Wat vind je van seks voor het huwelijk?? (jij bent toch gelovig?? Ramadan enzo??)
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En de grootste alcoholist in het topic volgens mij![]()
![]()
Avond trouwens![]()
Ik kende hem niet goed, maar nu is mijn beeld wel gevormd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En de grootste alcoholist in het topic volgens mij![]()
![]()
Avond trouwens![]()
Ik ben geen alcoholist! Ik drink soms veel maar altijd lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik kende hem niet goed, maar nu is mijn beeld wel gevormd!![]()
En hoi Pilli
Ik (Achterhoeker, lief, onschuldig en onwetend) weet niet zo veel van de wereldquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar van waar die vraag ineens? Dacht je dat ik monnik was?
Och als we weer een keer een meet organiseren, kom je er wel achterquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik (Achterhoeker, lief, onschuldig en onwetend) weet niet zo veel van de wereldIk associeer ramadan met erg gelovig en dus ook geen seks voor het huwelijk etc..
Maar eigenlijk weet ik er heel weinig van!
Ik (Achterhoeker, lief, onschuldig en onwetend) wou nog geen foto op Fok voordat jullie me overgehaald hebben om wel een Fobo aan te maken..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Och als we weer een keer een meet organiseren, kom je er wel achter
of ben jij niet van de meets
Wij krijgen mensen wel los, toch Piles?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik (Achterhoeker, lief, onschuldig en onwetend) wou nog geen foto op Fok voordat jullie me overgehaald hebben om wel een Fobo aan te maken..
Verder, nou.. Ik weet nietIk denk niet dat ik daar bij zou zijn nee..
Verlegen, verlegen..
Wilde net zeggen: vertel jij het of vertel ik hetquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij krijgen mensen wel los, toch Piles?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde net zeggen: vertel jij het of vertel ik het![]()
Ze dacht weer gelijk aan sexquote:
Ik heb een meisje bang gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, nu word ik helemaal bang van jullie!!
Eindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, nu word ik helemaal bang van jullie!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een meisje bang gemaakt![]()
![]()
Normaal is het altijd andersom
Jij maakt toch niemand bang?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik schrok wel een beetje van hem, de eerste keer dat ik hem zagquote:
true! Piles is liefquote:
We vonden het wel een beetje grappig volgens mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef Reflectionne het volgende:
Zijn jullie er nou trots op dat ik bang ben van jullie![]()
Ik welquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef Reflectionne het volgende:
Zijn jullie er nou trots op dat ik bang ben van jullie![]()
Gelukkig!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We vonden het wel een beetje grappig volgens mij
Maar je hoeft niet bang te zijn. Right guys?
Zeg het eens!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie houdt wijzelijk haar mond dicht
Koop een taart en vier hetquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Gewoon hier langer zitten, dan kom je er vanzelf wel achterquote:
Flauw!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon hier langer zitten, dan kom je er vanzelf wel achter
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon hier langer zitten meeten, dan kom je er vanzelf wel achter
Dacht dat je ermee gekapt wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
Nee toch, Piles? Je wilt mij toch nog wel zienquote:
Trustequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga het bed in!
Truste en tot morgen!
Geeft niks, heb ik al maandenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef Reflectionne het volgende:
Ik krijg nachtmerries over meets denk ik
Sinds wanneer val jij onder de noemer knaapquote:
Uh sinds een aantal jaarquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij onder de noemer knaap_
Ja weet ik, die ervaring heb ik ook, daarom begin ik er nu ook overquote:
tip; zet gelijk een datum vastquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik, die ervaring heb ik ook, daarom begin ik er nu ook over
Succes. Ik hoor het welquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik, die ervaring heb ik ook, daarom begin ik er nu ook over
quote:
Het feit dat je met vrouwen zoent maakt je niet automatisch een knaap hoorquote:
Je hoeft mij niet meer te leren om meets te plannen hoorquote:
Stond er nou net wat ik dacht dat er stond?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het feit dat je met vrouwen zoent maakt je niet automatisch een knaap hoor
Nee, maar de rest hier welquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet meer te leren om meets te plannen hoor
Dealquote:
Wat stond er eerst?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het feit dat je met vrouwen zoent maakt je niet automatisch een knaap hoor
Van wie heb je dan nachtmerries.quote:
Nee, dat niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkeerde smiley?
Wat moet je gaan doen? Over je afstuderen?
Oh, das wel tofquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, dat niet...
Moet morgen informatie gaan geven over studeren in het buitenland.
Als het maar geen nachthengst isquote:
Je hebt rare fantasieën.quote:
Daar moet je misbruik van makenquote:
Tja, dat blijft wel een afstandje ja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik allang willen doen, maar ja, Enschede hè
Voorlopig stuur ik alleen liefdesbrievenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dat blijft wel een afstandje ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iddquote:
Ik weet nog geen TT![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorlopig stuur ik alleen liefdesbrieven
De romanticusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorlopig stuur ik alleen liefdesbrieven
Toch wel met dat programma erbij dat je dr webcam kan bedienen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idd
Ik weet nog geen TTJawel, je keek.
Ssssttt, straks leest ze mee hierquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef jna het volgende:
Toch wel met dat programma erbij dat je dr webcam kan bedienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |