Heel veel waarschijnlijk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef PurnodePurno het volgende:
Hoeveel verdient hij in alle eerlijkheid nou zelf aan al die paniekzaaierij?
Mwah, wat is 17 miljard euro als het niet je eigen geld is...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef shilizous_88 het volgende:
Een vraag die hierop volgt is hoeveel de Nederlandse staat nu op het spel zet in het geval de klanten niet terugkomen en er geen koper gevonden kan worden?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef PurnodePurno het volgende:
hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef PurnodePurno het volgende:
Probleem is: waneer is de crisis voorbij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vandaag hoorde ik 'probeer nooit een vallend mes te pakken', waarmee ze volgens mij bedoelde dat je niet in dalende koersen moet beleggen. Maar, is het niet zo dat de koersen na de crisis weer omhoog gaan, en je dus hoe dan ook winst zal halen? Op zie ik het nu verkeerd?
Waarom zou je dat willen?quote:
Als het bedrijf failliet gaat is je aandeel compleet waardeloos, dus je winst is niet gegarandeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vandaag hoorde ik 'probeer nooit een vallend mes te pakken', waarmee ze volgens mij bedoelde dat je niet in dalende koersen moet beleggen. Maar, is het niet zo dat de koersen na de crisis weer omhoog gaan, en je dus hoe dan ook winst zal halen? Op zie ik het nu verkeerd?
Best aardige vraag. Want die geruchten ving ik ook op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:28 schreef dvr het volgende:
Ik vang hier en daar geluiden op, dat Amerikaanse banken mogelijk een tijdje verplicht gesloten zullen worden zodat ze orde op zaken kunnen stellen.
Zou het kunnen dat de Amerikaanse regering met dat soort maatregelen en met Paulson's bail-out tijd probeert te winnen totdat in Europa de eerste grote banken omvallen, zodat het vertrouwen in de Euro verdwijnt en men wereldwijd in de dollar vlucht, zodat het Amerikaanse liquiditeitsprobleem weer even opgelost is en Europa berooid achterblijft? (de huidige stijging van de dollar lijkt daar al een voorbode van).
En zo ja, heeft Europa noodplannen om zich tegen zo'n strategie te wapenen, bijvoorbeeld door ook hier de banken onmiddellijk op slot te kunnen gooien?
Is je spaargeld safe ?!?... moeilijk te geloven.quote:The Federal Deposit Insurance Corp., which guarantees individual accounts up to $100,000, only has about $50 billion to “insure” about $1 trillion in assets across the nation’s financial institutions.
Inderdaad - dank voor de link! Op de sites waar ik dat gerucht las, was nog niks gerectificeerd. Blij te horen dat het onzin was.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:59 schreef Drugshond het volgende:
Best aardige vraag. Want die geruchten ving ik ook op.
Deze wordt hier een beetje gedebunked.
http://www.infowars.com/?p=5052
Als infowars het zelfs al ontkend....dan moet het wel een hoax zijn.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 19:07 schreef chielsen het volgende:
Ik heb in de 2005 de dag dat de dollar valt gezien, en het boek van willem middelkoop gewonnen bij een voorspelling van de dollar koers. Ik volg hem dus ondertussen al ene behoorlijke poos. Ik heb eigenlijk dan ook 2 vragen:
1) Hoe kunnen we met bv 500E hier toch nog een beetje winst uit halen als je denkt dat de aex naar de honderd gaat, zakken met graan kopen of toch een put optie.
2) Waarschijnlijke komen we in een behoorlijke recessie, jij hebt ( als je teminste je eigen adviezen op lange termijn hebt gevolgd) een leuke zak met geld verdient. Blijf je in nederland wonen, of ga je verhuizen naar het middenoosten of azie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |