In Italië wordt op de tv tegenwoordig zelfs een samenvatting van PSV-Volendam getoond. Over Ajax hoor/zie je niks hoor...quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dan weet ik niet over welke buitenlanders jij het hebt, want als je iets over Nederland vraagt dan komen de meesten echt niet verder als Amsterdam en Ajax.
Daarom zijn we na de koloniale tijd ook nooit een echte wereldspeler meer geworden, en zullen dat ook nooit worden. Tegenwoordig moeten wij ons zelf uitnodigen bij gesprekken van wereldleiders en wordt onze minister president vooral met Harry Potter geassocieerd. Zolang we maar niet zeggen dat we goed zijn, want dat is als vloeken in de kerk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:32 schreef KingOfPop het volgende:
Arrogantie is niet zo geliefd bij de nuchtere Nederlander.
Waarom? Ze waren op dat moment toch gewoon de beste?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tja, dan maak je jezelf volkomen belachelijk.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:30 schreef Martinovibes het volgende:
Het is niet alleen het arrogante Ajax maar de misplaatste arrogantie in heel 020!
Amsterdam stelletje blaaskaken.
Ze hebben een mieterige haven
Schiphol valt niet onder Amsterdams grondgebied, dat is gemeente Haarlemmermeer.
Een badkuip met een akoestiek van likmevessie en een grasveld dat om de paar maanden weggerot is.
Een boel financieele instellingen op de zuidas...we weten hoe het daarmee gaat , de exodus is aanstaande.
Blijft over...die gammele binnenstad ( 6 op de schaal van Richter hehehehe ) en zelfs daar zijn ze aan het snoeien .OA op de walletjes
Vanwege OA bovenstaande doen de Amsterdammers alsof het het walhalla van Nederland is maar het is niks en word niks.
Bye bye Amsterdam......................
Het gaat om de toon, respect voor tegenstanders ontbreekt er aan bij Ajaxieden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:39 schreef Adidah het volgende:
[..]
Waarom? Ze waren op dat moment toch gewoon de beste?
Toen misschien wel, maar nu zeker niet meer. Maar die lui denken dat nog steeds, dat is misplaatste arrogantie, dat wordt niet zo op prijs gesteld hier in Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:39 schreef Adidah het volgende:
[..]
Waarom? Ze waren op dat moment toch gewoon de beste?
Tja, wie wel dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die stekker gaat alleen op voor Millwall. Nog zoiets, Ajaxieden zijn niet orgineel.
Ik verval in herhaling, daarom zal ik het nog één keer zeggen en dan hou ik er over opquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Toen misschien wel, maar nu zeker niet meer.
Stekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die stekker gaat alleen op voor Millwall. Nog zoiets, Ajaxieden zijn niet orgineel.
Grappig dat sommige supporters dat cynisme niet begrepen, hehe. Dan zing je iets als ' kampioenuh ole ole' en dan zie je daar zo'n 80jarige Tsjibbe woest zijn maat Tsjabbe aanstoten en dan staan ze op ons even driftig een flink 'cynisch applausje' te geven. En erachteraan nog zo'n woest ' Diejueh aerogaaante Aemsterdaemers! Skorriemeurie is't, nie aanders!'quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eigenlijk best wel een sympathieke club dat Ajax...
Supporters in het uitvak zetten de wave in, zingen "Wij krijgen voetballes" en totaal ook geen provocerende Ajacieden in de thuisvakken gezien
Er zit een groot verschil tussen branie en misplaatste arrogantie. Zoek maar in de Van Dale als je mij niet begrijpt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als sommigen de Amsterdamse branie wat minder serieus zouden nemen.
Ik vind daar ook weinig mis mee. Ze waren toch de beste. Daarnaast doet elke club dat in een bepaalde mate. PSV zingt 'kampioenen' als ze de titel pakken en in Groningen hoor je 'wij gaan Europa in' of 'Wij staan bovenaan' wanneer dat het geval is. Met de rivaal om de oren slaan met de eigen prestaties is niemand in Nederland vreemd. Ajax onderscheidt zich meer in het niet kunnen verliezen, zoals ik in mijn post hierboven betoogde.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik verval in herhaling, daarom zal ik het nog één keer zeggen en dan hou ik er over op. Toen stond ook heel Nederland op zijn achterste poten. Zelfs toen het ergens op gebaseerd was. Maar ik vind nog steeds dat al die haters zich te makkelijk uit de tent laten lokken. Het zou beter zijn als sommigen de Amsterdamse branie wat minder serieus zouden nemen.
Amsterdamse Branie. Niet Ajax, Amsterdams. Zoek jij dat even op?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen branie en misplaatste arrogantie. Zoek maar in de Van Dale als je mij niet begrijpt.
Waar zou de branie van Ajax tegenwoordig op gebasseerd moeten zijn? Wat een lariekoek.
1995quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waar zou de branie van Ajax tegenwoordig op gebasseerd moeten zijn? Wat een lariekoek.
Amsterdamse branie is iets wat jij nooit hebt meegemaakt. Dat is heel ver voor jouw en mijn tijd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Amsterdamse Branie. Niet Ajax, Amsterdams. Zoek jij dat even op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |