quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef GodsSon het volgende:
Hier nog iemand van de UvT die erbij komt
Juist.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:35 schreef GodsSon het volgende:
Hallo allemaal!
AcVa 1 = ? Academische Vaardigheden?
Je mist echt iets hoor!quote:
Mooie achternaam?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist.
En dan versie 1.
Nu mogen we door naar versie 2,![]()
Mooie achternaam heb je trouwens
Maar ook geen methodische vaardigheden meer, en die waren wel handig geweest (in mijn tijd had je dat overigens ook niet, maar wel weer presentatievaardigheden).quote:
GodsSon Misschien handig als je dat ff uit je profiel haaltquote:Op woensdag 5 november 2008 19:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mooie achternaam?
Maar welk deel academische vaardigheden is dat dan? Ben er nu ook mee bezig, scriptie schrijven... Maar zover ik weet heb ik alleen deze variant
Ik heb gespiekt in je profiel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mooie achternaam?
Maar welk deel academische vaardigheden is dat dan? Ben er nu ook mee bezig, scriptie schrijven... Maar zover ik weet heb ik alleen deze variant
Ik heb nog niets terug. ICT heb ik sowieso wel gehaald, de andere moet ik nog even afwachten, vooral omdat de midterms niet zo super gingen (heb me maar alvast ingeschreven voor de her's). Maar ik vind de vakken dit blok (vooral Lineaire Algebra en Bedrijfseconomische Modellen) veel leuker dan de vakken vorig blokquote:Op woensdag 5 november 2008 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maar ook geen methodische vaardigheden meer, en die waren wel handig geweest (in mijn tijd had je dat overigens ook niet, maar wel weer presentatievaardigheden).
Was jij er die dinsdag trouwens nog, en hoe zijn de tentamens afgelopen?
Heb er niks op tegen dat iemand mijn achternaam te weten komt! Vroeg me alleen af wat er zo leuk aan was...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
GodsSon Misschien handig als je dat ff uit je profiel haalt.
Ik heb namelijk dezelfde, haha. Vandaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:47 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen dat iemand mijn achternaam te weten komt! Vroeg me alleen af wat er zo leuk aan was...
Maar jullie AcVa, is net zoiets als mijn Presentatievaardigheden en Schriftelijkevaardigheden (allebei zonder studiepunten)
Zinloos tijdverdrijf om maar wat te laten doen
Als je daar geen studiepunten voor krijgt, ben ik heel blij dat ik het niet krijg. Anders was het natuurlijk alleen maar beterquote:Op woensdag 5 november 2008 19:47 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen dat iemand mijn achternaam te weten komt! Vroeg me alleen af wat er zo leuk aan was...
Maar jullie AcVa, is net zoiets als mijn Presentatievaardigheden en Schriftelijkevaardigheden (allebei zonder studiepunten)
Zinloos tijdverdrijf om maar wat te laten doen
Ik vind het vooral tof dat er dingen van andere vakken nu weer terugkomen. Matlab komt nu ook kijken bij Lineaire Algebra enzo. Voorheen kreeg ik tijdens de les niet echt een idee hoe die aparte vakken nou bij elkaar pasten, maar in dit blok is dat veel duidelijker.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef GlowMouse het volgende:
Dat zijn zeker leuke vakken, op inleiding kansrekening na de leukste van het eerste jaar. Wel toevallig ook: van de twee docenten die lineaire algebra geven, was er een begeleider bij mijn bachelorscriptie en de andere heb ik een paar uur geleden gevraagd mijn masterscriptie te begeleiden. En bij mijn bachelorscriptie onderzocht ik weer een stelling die door een docent van BEM bedacht is.
Geen studiepunten, daarom is het geschrapt.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je daar geen studiepunten voor krijgt, ben ik heel blij dat ik het niet krijg. Anders was het natuurlijk alleen maar beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |