Dat is wel fijn!quote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef hmmmz het volgende:
Bij fiscaal recht is het echt supersnel nagekeken, binnen 3 dagen kijkt een zo'n gast dan alles na met tussentijdse updates op blackboard
Valt mee. Bij fiscale heeft gewoon iedereen het gehaald. Wat een debiel makkelijk vak. Dat ze daar 6 ECTS voor geven.. belachelijkquote:
Wacht al vier en een halve week op de uitslag van mijn midterm attitudesquote:Op zondag 9 november 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ok. Wist gewoon niet waar het voor stond.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_traag_nakijken.html
Iemand hier last van? Bij mij eigenlijk totaal niet. Altijd lekker op tijd.
Dat is alleen zo bij inleiding belastingrecht, verder in de bachelor merk je geen verschil met Nederlands recht.quote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef hmmmz het volgende:
Bij fiscaal recht is het echt supersnel nagekeken, binnen 3 dagen kijkt een zo'n gast dan alles na met tussentijdse updates op blackboard
Ehm... het was een super lange lijst met allerlei eigenschappen en dan moest je beoordelen of jij bij een bepaalde eigenschap ook een andere eigenschap had of dat verbanden met elkaar had. Dat moest dan op een schaal van 1 tot 5 ofzo... Ik meot je eerlijk zeggen dat het al ver weggezakt is, want ik heb hem gemaakt tijdens Functieleerquote:Op zondag 9 november 2008 11:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wacht al vier en een halve week op de uitslag van mijn midterm attitudes![]()
Automatic waar ging t over?
lijkt me een goede regel.. mogen ze bij de rechtenfaculteit ook doen, niet dat ik daar veel last heb van te laat nagekeken tentamens, maar voorkomen is beter dan genezenquote:Op zondag 9 november 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ok. Wist gewoon niet waar het voor stond.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_traag_nakijken.html
Iemand hier last van? Bij mij eigenlijk totaal niet. Altijd lekker op tijd.
Welk vak had je van hem?quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Hoe 'snel' kijkt Soudijn na...?
Weten jullie dat nog?
Zachte Hand? Fancher? Ik mis even wat..quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de essayvragen van Zachte Hand van dit jaar & ook van Fancher 2004-2005 & 2006-2007, maar die zijn op sommige punten wel anders. Klasgenoot heeft ze van Fancher gemaakt van dit jaar, dus doe moet ik even lief aankijken
En inderdaad, Soudijn geeft Inleiding en Geschiedenis
Oh haha.quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Zachte Hand? Fancher? Ik mis even wat..
Zonde dan. Ik heb Approaches to Psychology van Glassman en Hadad.quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh haha.
Mijn boeken voor Inleiding en Geschiedenis van de Psychologie zijn van Fancher (Pioneers of..) en van Drunen en Jansz (met zachte hand)
Hmm.. Dat is inderdaad jammer dan.. Maar goed.. Over de Inleiding in de Psychologie kunnen toch weinig versie's zijn? Bedoel; de personen die belangrijk zijn/ontwikkelingen zullen in alle boeken wel beschreven worden, denk ik?quote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Zonde dan. Ik heb Approaches to Psychology van Glassman en Hadad.
Deze moet ik voor deze week maken:quote:Op zondag 9 november 2008 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is inderdaad jammer dan.. Maar goed.. Over de Inleiding in de Psychologie kunnen toch weinig versie's zijn? Bedoel; de personen die belangrijk zijn/ontwikkelingen zullen in alle boeken wel beschreven worden, denk ik?
Noem eens een essayvraag als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |