Vorige topic: Arjen Robben #5: Worstelen met de zwaartekracht in Madrid..quote:Arjen Robben staat mogelijk enkele weken aan de kant. De speler van Real Madrid moest zondag in de thuiswedstrijd tegen Espanyol (2-2) geblesseerd afhaken. De Nederlander kampt met een blessure in zijn linker dijbeen en wordt maandag medisch onderzocht, zo meldt de Spaanse club zondagavond laat op het digitale thuis. Robben verving Rafael van der Vaart na rust, maar moest twintig minuten voor het einde geblesseerd naar de kant. De Groninger gaf aan last te hebben van zijn bovenbeen en werd vervangen door Royston Drenthe. Nader onderzoek moet maandag de ernst van het nieuwe blessureleed aan het licht brengen.
Door de kwetsuur is het onzeker of Robben maandag naar Nederland zal afreizen ter voorbereiding op de aanstaande WK-kwalificatieduels tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober). Vorige maand miste Robben door een kuitblessure de oefeninterland tegen Australië, maar tegen Macedonië was hij weer wel van de partij.
iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef DrDentz het volgende:
Toch zonde want een fitte Robben is een van de beste spelers ter wereld IMO
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten...
Ja, en een Van der Meyde met meer talent een fenomenale rechtsbuiten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef DrDentz het volgende:
Waar zit die tegenwoordig ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en een Van der Meyde met meer talent een fenomenale rechtsbuiten..
Je fysiek is onderdeel van het voetballer zijn. Hoe goed je dan ook bent, als je lichaam het niet trekt ben je simpelweg niet "een van de beste spelers".
Die maakt carriere bij Evertonquote:
Ik bedoel wanneer hij speelt, hij heeft hetzelfde als Jari Litmanen, die was bij vlagen ook fenomenaal, en lag daarna weer weken in de revalidatiequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en een Van der Meyde met meer talent een fenomenale rechtsbuiten..
Je fysiek is onderdeel van het voetballer zijn. Hoe goed je dan ook bent, als je lichaam het niet trekt ben je simpelweg niet "een van de beste spelers".
Maar die was lang genoeg fit om Ajax in 1995 zo fenomenaal te laten voetballen. Op Robben kan je gewoon niet bouwen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer hij speelt, hij heeft hetzelfde als Jari Litmanen, die was bij vlagen ook fenomenaal, en lag daarna weer weken in de revalidatie
Getekend in 2005, sindsdien maar liefst 18 wedstrijden in actie gekomen..quote:
Ja, inderdaad. Daarna was het echt kutquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Dat was Jari's fitte periode, daarna heeft hij ook alleen nog maar gesukkeld
Volgens mij staat zijn foto vaker in de roddelbladen dan in de sportkrantenquote:
Ik heb Jari ook hoger zittenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Daarna was het echt kut.
Maar hij heeft tenminste een fitte periode gehad en successen behaald..
ik denk dat het niet op wiki pastquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:02 schreef TC03 het volgende:
Is er niet een lijstje van al zijn blessures ergens?
Kon ze alleen van de periode van Chelsea vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:02 schreef TC03 het volgende:
Is er niet een lijstje van al zijn blessures ergens? :')
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Cartilage Knee Injury Chelsea Injuries 2007 March 30th Thigh Muscle Strain Chelsea Injuries 2007 February 21st Sprained Ankle Chelsea Injuries 2007 January 22nd Hamstring Injury Chelsea Injuries 2006 December 28th Calf Muscle Strain Chelsea Injuries 2006 August 24th Sprained Ankle Chelsea Injuries 2006 August 2nd Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2005 November 18th Hamstring Injury Chelsea Injuries 2005 October 21st Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2005 August 26th Hamstring Injury Chelsea Injuries 2005 August 1st Sprained Ankle Chelsea Injuries 2005 May 7th Sprained Ankle Chelsea Injuries 2005 March 27th Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2005 February 3rd Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2004 September 20th Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2004 August 16th Ankle/Foot Injury Chelsea Injuries 2004 August 3rd |
quote:
Mee eens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat hij zo blessuregevoelig is, want het is gewoon een geweldige voetballer.
Ik hoop dat hij in de toekomst weer voor de FC gaat spelen, ondanks zijn blessure problemen.
Dus nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef TvhN het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
We gaan hem nog missen tegen IJsland en Noorwegen.
Dat zijn er wel veel zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kon ze alleen van de periode van Chelsea vinden
[ code verwijderd ]
Nee, maar het jij zegt dat we hem gaan missen tegen die 2 ploegjes...quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:05 schreef TvhN het volgende:
[..]
We hebben Babel natuurlijk nog, die o zo onvoorspelbaar is.
Babel zal waarschijnlijk in de plaats van Robben spelen, daarom haal ik hem er bij. Voor mij is het niet zo relevant dat ie bij Ajax heeft gespeeld. Zielig hoor, om gelijk zo kinderachtig te reageren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef _Mike_ het volgende:
Dat jij er weer een ex-Ajacied bij moet halen huillie..
Nog altijd onvoorspelbaarder dan de blessures van Robben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:05 schreef TvhN het volgende:
[..]
We hebben Babel natuurlijk nog, die o zo onvoorspelbaar is.
quote:
Leuk, en nu?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:43 schreef WeebI het volgende:
Hij heeft dit seizoen bijna alles gespeeld hoor. Hij mist vaak alleen de duels van Oranje.
In de competitie heeft ie in totaal 563 minuten gespeeld. Ter vergelijking: een Messi heeft er slechts 60 meer, David Albelda 40, Santi Cazorla 20 en Sergio Agüero maar vijf minuutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |