EPIC FAILquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:22 schreef DJKoster het volgende:
Oke.. tot zover het reddingsplan van 700 miljard..
MAJOR FAIL!!
ja, dat durf ik ook wel aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Twee maandagen op rij -8%, ik durf iig te zeggen dat dit in Amsterdam nooit is vertoond (ook al was ik nog niet geboren toen ze begonnen)
ow ja, dat was hemquote:
Ik denk 800 ptn naar beneden vandaag. De werkloosheid loopt op, huizen worden niet verkocht, autoverkopen scherp naar beneden. De bail-out werkt voor geen meter. De eurozone is instabiel, vandaar de scherpe stijging van de dollar, maar omdat de VS het over het algemeen zo slecht doen, zorgt dat de olieprijs weer laag blijft. In verhoudig althans. Lekker transparant allemaalquote:
Painten, weet je wel hoe druk ik aan het fokken benquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ow ja, dat was hem![]()
Wie is creatief met paint? Daar moet toch een mooie van gemaakt kunnen worden...
Maar ook groen op de kaartquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ierse beurs ook weer > 7,3% naar beneden. http://www.ise.ie/app/showdailyindex.asp
Zie de financials-index daar.
Mijn vrouw is goed met photoshop maar ik krijg haar niet uitgelegd wat ze moet maken..quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ow ja, dat was hem![]()
Wie is creatief met paint? Daar moet toch een mooie van gemaakt kunnen worden...
we zijn al op de helft van die 800 inmiddels, dus dat kan me nog een slagveld worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk 800 ptn naar beneden vandaag. De werkloosheid loopt op, huizen worden niet verkocht, autoverkopen scherp naar beneden. De bail-out werkt voor geen meter. De eurozone is instabiel, vandaar de scherpe stijging van de dollar, maar omdat de VS het over het algemeen zo slecht doen, zorgt dat de olieprijs weer laag blijft. In verhoudig althans. Lekker transparant allemaal
17:30quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef rene29 het volgende:
Hoe laat sluit de aex tegenwoordig?
17.00u ?
Whehe..... beter africhtenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn vrouw is goed met photoshop maar ik krijg haar niet uitgelegd wat ze moet maken..
Er is nu ook inflatie en daardoor verandert je saldo nu ook niet. Je kunt in de toekomst minder kopen voor hetzelfde aantal euro's dat je nu hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik 1000- rood sta en er komt een inflatie, blijf ik dan 1000 rood staan of vermeerderd dit aan de hand van de waarde van de euro?
Ik weet niet goed hoe ik deze vraag moet stellen maar hoop dat jullie hem snappen
je blijft gewoon 1000 euro rood staan. Inflatie is gubstig voor je schulden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik 1000- rood sta en er komt een inflatie, blijf ik dan 1000 rood staan of vermeerderd dit aan de hand van de waarde van de euro?
Ik weet niet goed hoe ik deze vraag moet stellen maar hoop dat jullie hem snappen
Je blijft gewoon EUR 1000 rood staan....bij inflatie wordt het alleen relatief een mindere schuld (eerst kon je voor EUR 1000,- bijvoorbeeld 500 biertjes kopen na de inflatie nog maar 400) en bij deflatie krijg je een relatief grotere schuld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon van de beurs aftrappen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze kunnen beter nu Fortis loslaten, anders wordt de correctie naar boven van morgen weer teniet gedaan en is 't sentiment weer slecht.
Maakt toch inderdaad vandaag geen kont meer uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze kunnen beter nu Fortis loslaten, anders wordt de correctie naar boven van morgen weer teniet gedaan en is 't sentiment weer slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |