terug naar de 100.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:07 schreef athlonkmf het volgende:
wordt natuurlijk pas leuk bij de 8k. dan kunnen we weer van een historisch dieptepunt praten.
stap voor stapquote:
Volgens mij is finance.yahoo.com sneller met de cijfers.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:07 schreef SjonLok het volgende:
waarom geeft Binck andere lows aan dan finance.google voor de DJ?
Achter mijn laptop met een biertje in mijn hand.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar jaar kan je vragen "waar was jij tijdens de crash van 6 oktober?".
ik merk het. Binck loopt een paar minuten achter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:08 schreef athlonkmf het volgende:
Volgens mij is finance.yahoo.com sneller met de cijfers.
Yep. Maar alleen voor Amerika.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:09 schreef SjonLok het volgende:
[..]
ik merk het. Binck loopt een paar minuten achter.
finance.google.com is realtime.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
stap voor stap
[..]
Volgens mij is finance.yahoo.com sneller met de cijfers.
Nee da's Oostenrijk, zo'n beetje de meest nietszeggende beurs van Europa.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
de ATX (Athene?) gaat op zoek naar de -10%... nu -9.7%
Is dat niet Wenen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat is duis hetzelfde als een pizzabakker die z'n lening niet af kan lossen omdat zijn pizza's toch niet zo goed verkopen als hij gedacht had. Daar is een hele mooie oplossing voor: sluit de deuren en verkoop dat wat waardevol is. Als je dat rap doet, hoeft een ander daar niet veel last van te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik snap de basis van geld wel maar hoe op dit moment het geld in markt komt klopt simpelweg niet. De totale geldvoorraad is niet toereikend om de totale schuld af te lossen.
quote:Bovespa [bo.'ves.pa], afkorting van Effectenbeurs van São Paulo, (Portugees: Bolsa de Valores de São Paulo) is de Braziliaanse effectenbeurs. De beurs werd opgericht op 23 augustus 1890 in het centrum van São Paulo en is de grootste effectenbeurs van Latijns Amerika.
img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef ItaloDancer het volgende:quote:
Toch outperformt Royal Dutch de AEXquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef jpjedi het volgende:
Die Beurs van Oslo heeft het ook zwaar met die oliehandel er nog eens bij.
Das Oostenrijk toch>?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, mijn voorspelling moet wel uitkomen.. (low 290)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef Xenwolfie het volgende:![]()
![]()
Volgende 'hoogtepunt': AEX onder 300?
S&P -4,6% das het belangrijkste voor 'de markt', de Dow voor het publiekquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
De DOW geeft de strijd nu al op: 9960.20
-3.5%
NasDaq -4.8% al trouwens
morgen voorbeurs weer open, kunnen we tenminste weer direct met -3% beginnen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Wow als ze Fortis open ZOUDEN gooien (wat ze natuurlijk vandaag niet meer doen) dan meer dan -10% het grootste verlies ooit...
hier ook... nog....quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef dieenebart het volgende:
Spannend verhaal. Mag ik mee doen als ramptoerist? Bij mij staat de DOW op 9942.52 punten.
Zag dat later opas, sorryquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, had al om mijn oren gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |