Moskou trouwens -15% en gesloten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, Athene en Moskou staan op -8%, dus dat gaan we niet winnen zonder handel in Fortis.
Hehe nog even en ze kunnen het gas voor 'intern verbruik' reserverenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moskou trouwens -15% en gesloten.
voor 1 euro wil ik ook wel wat pakketjes hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de handel daarin stil hebben gelegd? anders vloog ie zo naar de 1 euro per pakketje
whaha,.. opscheppertquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe, zat hier een collega vrijdag te patsen dat hij net was ingestapt in de aandelen markt en zeker snel ging cashen... Vandaag is hij ziek thuis.. verband?
er is een kans dat hij octoplus gekocht heeftquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe, zat hier een collega vrijdag te patsen dat hij net was ingestapt in de aandelen markt en zeker snel ging cashen... Vandaag is hij ziek thuis.. verband?
bom-pakketjes?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
voor 1 euro wil ik ook wel wat pakketjes hoor
wat is de 310-steun? Heb even proberen te zoeken, maar kon geen echt goede uitleg vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de AEX komt de 310 steun rap naderbij zo tussen neus en lippen door.
Indd.. poor mother russiaquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hehe nog even en ze kunnen het gas voor 'intern verbruik' reserveren
de illusie ook..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou dat herstelletje heeft kort geduurd, al weer terug bij daylow
En nu erdoorheenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou dat herstelletje heeft kort geduurd, al weer terug bij daylow
dat van die 310 las ik hier ergens hoor.. meer niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is de 310-steun? Heb even proberen te zoeken, maar kon geen echt goede uitleg vinden![]()
Maar ja ik denk dat als Fortis opengaat op tweeënhalve euro, dat dán pas de koopjesjagers komen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als die open gaat vandaag, staan we op 10% met de AEX. Komen we in het nieuws
ow okquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat van die 310 las ik hier ergens hoor.. meer niet...
Zogenaamde technische analyse, mijns inziens geneuzel waarop een trend doorbroken zou worden, maar nooit echt bewezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is de 310-steun? Heb even proberen te zoeken, maar kon geen echt goede uitleg vinden![]()
Eensch. Wis- en natuurkundigen die hun talenten verkwanselen aan psuedowetenschappelijke trendanalyse.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zogenaamde technische analyse, mijns inziens geneuzel waarop een trend doorbroken zou worden, maar nooit echt bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |