vrijdag? ok dan verwachten ze dus dat Fortis zo'n 40% zakt bij heropening.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fortis heeft een aandeel van 5,6% in de AEX.
Is ervan nog wat over dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Russen hebben de beurs weer gesloten.
-14,3%quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ervan nog wat over dan?Wat was ie gedaald?
deze topics gaan zo hardquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:13 schreef simmu het volgende:
[..]
die discussie is in de verschillende topics al tig keer voorbijgekomen
10% op een dag, 20% op een half jaar tijd, er is geen eenduidige definitie. ik durf wel te stellen dat we al een tijdje midden in een crash zitten.
Kunnen ze allemaal naar teletekst kijken. En wachten totdat Fortis opengaat.quote:Nationale staking legt België plat
In België ligt het openbaar vervoer plat. Door een landelijke staking rijden er nauwelijks treinen, trams en bussen. Dat leidde 's morgens tot lange files.
Treinen van Nederland naar België zijn uitgevallen. Ook de Eurostar naar Londen en de Thalys naar Frankrijk rijden niet. Verder wordt in sommige delen van het land geen post rondgebracht, zijn scholen en fabrieken dicht en ligt in Antwerpen een deel van de haven plat. De Vlaamse omroep VRT laste rond zeven uur uit protest een minuut stilte in.
De actiedag is een initiatief van de vakbonden, die protesteren tegen de dalende koopkracht in België.
Je weet het niet maar daar ziet het er vooralsnog niet naar uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:37 schreef Liewec het volgende:
Hoeveel gaat de Dow straks, denken jullie? US raakt niet per sé van slag als de rest van de wereld keldert, volgens mij... Daar vinden de amerikanen zichzelf te belangrijk voor. Maar zit er een recordje in? 777 punten? Op één of andere manier denk ik het niet...
De kredietcrisis zal ons niet raken! wij zijn daar veel te sterk voor!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
"Er is niets aan de hand, alles komt goed, geen paniek"
Deze reactie verwacht ik vandaag wel van Bos/Balkenende![]()
geen probleem!, bij de boer binnenkort... aardappels rooienquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:48 schreef Xtreem het volgende:
Het wordt tijd dat het gaat stabiliseren....
Ik studeer binnenkort af, en ik wil natuurlijk wel ergens aangenomen worden
Dat bedoel ik dus, het wordt tijd dat we Fortis loslatenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
de CAC40 zit de AEX op de hielen.
Waarom denk je dat de handel daarin stil hebben gelegd? anders vloog ie zo naar de 1 euro per pakketjequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:55 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het wordt tijd dat we Fortis loslaten@ 2.55 euro.
-80% ja.. wie weet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de handel daarin stil hebben gelegd? anders vloog ie zo naar de 1 euro per pakketje
Nah, Athene en Moskou staan op -8%, dus dat gaan we niet winnen zonder handel in Fortis.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:01 schreef Llotyhy het volgende:
Is dat erg dan? We willen toch niet verliezen van de andere beursindices?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |