quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:55 schreef Soury het volgende:
Gevonden Fan.. Had het opgeslagen als Fans bonensoep![]()
Ga de boodschappen lijst aanpassen
Dat heb je dan toch niet nodig.. Of is het tegen de dunnequote:
Het is een grapje.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch niet nodig.. Of is het tegen de dunne
quote:
Ikke wel.. laat het resultaat wel wetenquote:
kom je straks laag over.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke wel.. laat het resultaat wel weten
Volgens mij is ze aan het bijslapen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Welnee joh, die zit nog romantisch te dineren met haar griekje
voetbalpraat enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef petraa het volgende:
Wat een rust hier!
Is het een hoax of echt?quote:
Nee. Ga ik ook niet meer vinden vrees ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Traag is goed in deze![]()
heppie al wat te eten gevonden?
Het schijnt echt te zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is het een hoax of echt?
Ik las iets vaags op GS dit weekend...
Is toch makkelijk na te gaan?quote:
Advertenties zijn te koop..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is toch makkelijk na te gaan?
Er schijnen advertenties in de krant te hebben gestaan zegt ie.
Mooiquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Ga ik ook niet meer vinden vrees ik![]()
Ja maar die hebben er al ingestaan, hij had ook al reacties gehad.quote:
Men gaat ver voor 15 minutes of fame..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die hebben er al ingestaan, hij had ook al reacties gehad.
Dan moet dat toch bekend zijn?
Dat doe je niet zomaar voor je lol neem ik aan.
Dan denk ik eerder dat die er níet in hebben gestaan, als het nep is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men gaat ver voor 15 minutes of fame..
Joh, echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, het is niet echt.
Bij Boulevard vertelden ze dat op het einde, dat het dus een 'grap' was.
Triest
Geen idee, jij begon erover.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat die er níet in hebben gestaan, als het nep is.
Dat bedoel ik, dat moet toch na te kijken zijn of ze er überhaupt in hebben gestaan.
Lekker he!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah we praten lekker langs elkaar heen![]()
Weer te goed van vertrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik wil niet zo verzuurd zijn om dit al niet te geloven
Awwwquote:
Hoe kwam dat uit dan? Zeiden ze dat ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, heel triest, ze vertelden ook dat deze persoon al vaker zoiets uitgehaald zou hebben.
Tsja, KloonAlert versie 3.0 werkt nog niet via de radioquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap zoiets niet hoor.![]()
hoe kun je nou ziets faken. En waarom?? Waarom een ernstige ziekte veinzen?? Dan ben je inderdad ziek,maar dan tussen je oortjes![]()
Nee, het was helemaal op het einde, ze vertelden het nog vlug even, dat het dus een 'grap' was, waar ze ook niet om konden lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoe kwam dat uit dan? Zeiden ze dat ook?
Hmmm... treurig. Echt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, het was helemaal op het einde, ze vertelden het nog vlug even, dat het dus een 'grap' was, waar ze ook niet om konden lachen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, het is niet echt.
Bij Boulevard vertelden ze dat op het einde, dat het dus een 'grap' was.
Triest
Haai Lies!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
In dit topic staat dat efteling fimpje, en iemand die zegt "Otto" te kennen en dat het niet dezelfde jongen is de jongen die het efteling filmpje heeft gemaakt.
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2)
Goedenavond Fok!
Als het werkelijk een grap is ga je zeker niet te ver en wens ik hem een hele pijnlijke dood.quote:
Ja Cc.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
Hoax of niet. De Otto affaire deed me wel even stilstaan bij de vergankelijkheid van het leven en de oneerlijkheid van de dood. Zoveel Otto's op de wereld.
B.S. Je bent een opper lul om zoiets uit te halen. Om te beseffen dat ik "gezond" ben heb ik dat soort figuren echt niet nodig. Of sentiment . Erg gemeen en vals doortrapt en ziek.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
Hoax of niet. De Otto affaire deed me wel even stilstaan bij de vergankelijkheid van het leven en de oneerlijkheid van de dood. Zoveel Otto's op de wereld.
quote:
Toch niet vanwegen die bonensoep.. De AH bestelling is net de deur uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik lag in coma...... heb net effe de uitzending gekeken
![]()
eh....... nee ... eh.....quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch niet vanwegen die bonensoep.. De AH bestelling is net de deur uit
ik ook maar dan voel je je wel eh... genaaid zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk is het een zieke klerestreek om uit te halen. Dat staat buiten kijf, lijkt me.
Deze Otto is dan blijkbaar geen echte Otto, maar daartegenover staan veel wél echte 'Otto's'. En ik ben gewoon een sucker voor een sob story.
Over mijn lijk ... kijk daar maar na. Ik doe het niet (meer). Das echtquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk is het een zieke klerestreek om uit te halen. Dat staat buiten kijf, lijkt me.
Deze Otto is dan blijkbaar geen echte Otto, maar daartegenover staan veel wél echte 'Otto's'. En ik ben gewoon een sucker voor een sob story.
Dat soort programma's trek ik echt niet. Dat blijft me wekenlang bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
Over mijn lijk ... kijk daar maar na. Ik doe het niet (meer). Das echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |