Is het een hoax of echt?quote:
Nee. Ga ik ook niet meer vinden vrees ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Traag is goed in deze![]()
heppie al wat te eten gevonden?
Het schijnt echt te zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is het een hoax of echt?
Ik las iets vaags op GS dit weekend...
Is toch makkelijk na te gaan?quote:
Advertenties zijn te koop..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is toch makkelijk na te gaan?
Er schijnen advertenties in de krant te hebben gestaan zegt ie.
Mooiquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Ga ik ook niet meer vinden vrees ik![]()
Ja maar die hebben er al ingestaan, hij had ook al reacties gehad.quote:
Men gaat ver voor 15 minutes of fame..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die hebben er al ingestaan, hij had ook al reacties gehad.
Dan moet dat toch bekend zijn?
Dat doe je niet zomaar voor je lol neem ik aan.
Dan denk ik eerder dat die er níet in hebben gestaan, als het nep is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men gaat ver voor 15 minutes of fame..
Joh, echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, het is niet echt.
Bij Boulevard vertelden ze dat op het einde, dat het dus een 'grap' was.
Triest
Geen idee, jij begon erover.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat die er níet in hebben gestaan, als het nep is.
Dat bedoel ik, dat moet toch na te kijken zijn of ze er überhaupt in hebben gestaan.
Lekker he!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah we praten lekker langs elkaar heen![]()
Weer te goed van vertrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik wil niet zo verzuurd zijn om dit al niet te geloven
Awwwquote:
Hoe kwam dat uit dan? Zeiden ze dat ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, heel triest, ze vertelden ook dat deze persoon al vaker zoiets uitgehaald zou hebben.
Tsja, KloonAlert versie 3.0 werkt nog niet via de radioquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap zoiets niet hoor.![]()
hoe kun je nou ziets faken. En waarom?? Waarom een ernstige ziekte veinzen?? Dan ben je inderdad ziek,maar dan tussen je oortjes![]()
Nee, het was helemaal op het einde, ze vertelden het nog vlug even, dat het dus een 'grap' was, waar ze ook niet om konden lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoe kwam dat uit dan? Zeiden ze dat ook?
Hmmm... treurig. Echt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, het was helemaal op het einde, ze vertelden het nog vlug even, dat het dus een 'grap' was, waar ze ook niet om konden lachen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, het is niet echt.
Bij Boulevard vertelden ze dat op het einde, dat het dus een 'grap' was.
Triest
Haai Lies!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
In dit topic staat dat efteling fimpje, en iemand die zegt "Otto" te kennen en dat het niet dezelfde jongen is de jongen die het efteling filmpje heeft gemaakt.
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2)
Goedenavond Fok!
Als het werkelijk een grap is ga je zeker niet te ver en wens ik hem een hele pijnlijke dood.quote:
Ja Cc.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
Hoax of niet. De Otto affaire deed me wel even stilstaan bij de vergankelijkheid van het leven en de oneerlijkheid van de dood. Zoveel Otto's op de wereld.
B.S. Je bent een opper lul om zoiets uit te halen. Om te beseffen dat ik "gezond" ben heb ik dat soort figuren echt niet nodig. Of sentiment . Erg gemeen en vals doortrapt en ziek.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
Hoax of niet. De Otto affaire deed me wel even stilstaan bij de vergankelijkheid van het leven en de oneerlijkheid van de dood. Zoveel Otto's op de wereld.
quote:
Toch niet vanwegen die bonensoep.. De AH bestelling is net de deur uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik lag in coma...... heb net effe de uitzending gekeken
![]()
eh....... nee ... eh.....quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch niet vanwegen die bonensoep.. De AH bestelling is net de deur uit
ik ook maar dan voel je je wel eh... genaaid zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk is het een zieke klerestreek om uit te halen. Dat staat buiten kijf, lijkt me.
Deze Otto is dan blijkbaar geen echte Otto, maar daartegenover staan veel wél echte 'Otto's'. En ik ben gewoon een sucker voor een sob story.
Over mijn lijk ... kijk daar maar na. Ik doe het niet (meer). Das echtquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk is het een zieke klerestreek om uit te halen. Dat staat buiten kijf, lijkt me.
Deze Otto is dan blijkbaar geen echte Otto, maar daartegenover staan veel wél echte 'Otto's'. En ik ben gewoon een sucker voor een sob story.
Dat soort programma's trek ik echt niet. Dat blijft me wekenlang bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
Over mijn lijk ... kijk daar maar na. Ik doe het niet (meer). Das echt
Dit vind ik zo'n mooi liedje! Kende het helemaal niet.quote:
Ja iidquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat soort programma's trek ik echt niet. Dat blijft me wekenlang bij.
Wittenbonenzoepquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit net effe dit hele topic na te lezen![]()
je gaat niet laag vliegen van wittebonenzoep hoor..wel zweven![]()
o en deze kende ik niet........ ben ik nu aan het luisteren
mooi![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
WittenbonenzoepStaat voor woensdag gepland
* Dementor haalt zijn schouders op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik dat radiofragment niet geluisterd heb.
Omdat ik dacht dat het wat te hard erin zou hakken, met m'n kater.![]()
Wat een eikel.
Heb je het geluisterd?? Best raar hoor. Ik had ook de creeps .. Maar als je erover na gaat denken klopt er iets niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
Wat een eikel.
Woensdag witten bonen soep van de Griekquote:
truste........quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ga lekker nog even een beetje lezen in bed en dan als een roos slapen.
Namasté!
Oh noek: Ben jij ook lid van de Nespresso club? En heb jij ook gekozen uit de twee endings van de nieuwe George Clooney commercial?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Woensdag witten bonen soep van de Griek[ afbeelding ]
En een beetje van mezelf![]()
Ja ik vind het zo'n leuk nummer!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit net effe dit hele topic na te lezen![]()
je gaat niet laag vliegen van wittebonenzoep hoor..wel zweven![]()
o en deze kende ik niet........ ben ik nu aan het luisteren
mooi![]()
Ik volg mijn intuïtie pannen welquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ben benieuwd........ als je 2,5 liter water teveel vindt kan ook minder hoor
wordt het een lekker dik soepje........
zoiets als dikke erwtensoep, maaltijdsoep.........
intuïtie is gaaf......quote:
Ik heb het pas vanavond geluisterd en ik vond het meteen raar toen hij zei dat hij er met vrienden zat en die niet even wilden reageren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het geluisterd?? Best raar hoor. Ik had ook de creeps .. Maar als je erover na gaat denken klopt er iets niet.
Nee niet meer geluisterd. Hoeft nu ook niet meer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het geluisterd?? Best raar hoor. Ik had ook de creeps .. Maar als je erover na gaat denken klopt er iets niet.
ik dacht juist toen Giel riep,quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het pas vanavond geluisterd en ik vond het meteen raar toen hij zei dat hij er met vrienden zat en die niet even wilden reageren.
Hij had zaterdag ook de creeps, maar die is nu omgeslagen in haat en dat heb ik niet zo snel.
Om zo met gevoelens te spelen die dichtbij vele mensen liggen.
Wat Gert zegt. Hoeft niet meer. Dat gevoel had ik ook. Er klopt iets niet. Maar goed er is een compleet topic hier Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel3) deeltje 3 alweer.. Een hit is het welquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het pas vanavond geluisterd en ik vond het meteen raar toen hij zei dat hij er met vrienden zat en die niet even wilden reageren.
Hij had zaterdag ook de creeps, maar die is nu omgeslagen in haat en dat heb ik niet zo snel.
Om zo met gevoelens te spelen die dichtbij vele mensen liggen.
Ik zei hoax.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
Wat een eikel.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:06 schreef Dementor het volgende:
Juudje..![]()
![]()
I’m all at sea
Where no one can bother me
Forgot my roots
If only for a day
Just me and my thoughts
Sailing far away
Like a warm drink it seeps into my soul
Please just leave me right here on my own
Later on you could spend some time with me
If you want to, all at sea
quote:
ooh, wat liefquote:
quote:
Niemand kende het liedje voordat het bij Studio Sportzomer gebruikt werd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n mooi liedje! Kende het helemaal niet.
grijs en regenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:52 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het weer trouwens vandaag?
Kaaharin?
Nee, heb hem zo in de prullenbak geflikkerd. Moet ik hem eruit halen, vind je? Is het iets wat ik echt niet moet missen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:06 schreef Copycat het volgende:
Oh noek: Ben jij ook lid van de Nespresso club? En heb jij ook gekozen uit de twee endings van de nieuwe George Clooney commercial?
Nee hoor, laat maar lekker in de prullenbak liggen, die Cloony commercial. Keuze tussen een 'No' en een 'Here you go' einde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:27 schreef noekje het volgende:
Nee, heb hem zo in de prullenbak geflikkerd. Moet ik hem eruit halen, vind je? Is het iets wat ik echt niet moet missen?
Goedemorgen!
Ja. Ik weet niet meer precies wat.quote:
Lekkerste tijd om boodschappen te doen, hoe vroeger hoe beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:51 schreef Manu82 het volgende:
Boodschappen zijn weer binnen
Best gezellig zo 's morgens in de AH
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet meer precies wat.
Oh ja, ik zat naakt op een fiets. Dat deed ik blijkbaar altijd na het stappen, maar opeens voelde ik me heel erg, tja, naakt. Zeker toen ik in mijn wijk aankwam en daar een wijkfeest bezig was, waarvoor de hele stad was uitgelopen.
Dus toen had ik besloten dat ik het voortaan helemaal anders deed: ik legde een zak kleding op een kerkhof en daar ging ik me dan na het stappen aankleden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekkerste tijd om boodschappen te doen, hoe vroeger hoe beter
Je kan niet alles hebben he en om half negen best nog frisjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]en alle mensen zijn zo vrolijk nog dan
![]()
Helaas niet naakt
Heel vertsandig, want wie steelt er nou kleren op een kerkhofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet meer precies wat.
Oh ja, ik zat naakt op een fiets. Dat deed ik blijkbaar altijd na het stappen, maar opeens voelde ik me heel erg, tja, naakt. Zeker toen ik in mijn wijk aankwam en daar een wijkfeest bezig was, waarvoor de hele stad was uitgelopen.
Dus toen had ik besloten dat ik het voortaan helemaal anders deed: ik legde een zak kleding op een kerkhof en daar ging ik me dan na het stappen aankleden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heel vertsandig, want wie steelt er nou kleren op een kerkhof![]()
Ik ken dat soort dromen wel - het ene moment ben je perfectly comfortable in je adams- danwel evakostuum, en het volgende denk je: "Verhip, ik heb helemaal niets aan. dat zullen ze híér wel gek vinden."
Ik zat in mijn droom regelmatig ergens naakt te rukken, gewoon bij iemand thuis op de bank, en ik ging meestal pas weg als er meer dan drie mensen binnen kwamen![]()
Moet je eens proberen als je niet slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |