Dat heb ik niet eens gedaan, kutjenagaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Manu82 het volgende:
Ga dan ook niet in de regen buiten lopen ±P
Niet mijn merk maar ik paf graag met je meequote:
RTL 7quote:
That's the spirit! Wat is jouw merk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef pullup het volgende:
Niet mijn merk maar ik paf graag met je mee
Marlboroquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's the spirit! Wat is jouw merk?
Deal. Ik zit even lekker rustig thuis te cocoonen na een nat weekeidequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
Die vind ik niet te pruimen. Laat staan te roken. Maar dat is helemaal niet erg, dan roken we gewoon samen, elk uit ons eigen pakje.
Zijn je aandelen inmiddels 5,nogwat procent minder waard?quote:
Veul minderquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn je aandelen inmiddels 5,nogwat procent minder waard?
Je moet om de 30 seconden van gebitshelft verwisselen ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom om de dertig seconden?Wa's dat nou weer voor raar ding?
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom om de dertig seconden?Wa's dat nou weer voor raar ding?
Oh, that makes sence. En daar zijn wij nou al die jaren van verstoken geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet om de 30 seconden van gebitshelft verwisselen ofzo
Kreeg het ook pas door toen ik terug liep
Tuurlijk mis ik Lobjequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu82 , ik merk al een tijdje dat het niet allemaal mee zit?
Mis je Lobasca?
De Elmex zandloper kan de deur uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, that makes sence. En daar zijn wij nou al die jaren van verstoken geweest.
Ohja, haal die tong van je eens uit Juud en vertel dat eerderquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mijn tandenborstel doet dat ook, dan kun je ervoor kiezen (kies er voor!) om of te wisselen of nog een halve minuut te pakken.
Dus dat.
Wie weet volgend jaar!quote:
Maar die trilt niet als ik moet wisselen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ohja, haal die tong van je eens uit Juud en vertel dat eerder
Ik vind jou hier wel een beetje op lijken:quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind die Michiel Bosgra van het NOS journaal (de financiele expert) net op Adje lijken.
Ach prima welquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:42 schreef Mathara het volgende:
Goeiemorgen/middag allemaalalles goed met jullie??
Elke dag weer een stukje beter. Vanmorgen tijdens de visite vertelde een arts dat het geluid in mijn longen een stuk rustiger klinktquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach prima wel
Maar belangrijker, hoe is het met jou?
Dat is ook kut. Ben je slachtoffer daarvan?? Sterkte er meequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef petraa het volgende:
Tis een KUT dag en ik haat Tandartsen en wortelkanalen die te smal zijn!
Ach 2 maanden kiespijn! Maar goed, jij hebt het erger te pakken dan mij! Het gaat gelukkig beter met je lees ik!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dat is ook kut. Ben je slachtoffer daarvan?? Sterkte er mee
Bij mij gaat het best wel snel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:55 schreef Mathara het volgende:
Hoe kan komen dat FOK zo ongelofelijk traag is bij mij ???
Ja, dan heb je je ervaring wel gehad. Maar als ik een deel van mijn spaargeld zou beleggen heeft dat voordelen op mijn beurs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach 2 maanden kiespijn! Maar goed, jij hebt het erger te pakken dan mij! Het gaat gelukkig beter met je lees ik!
Enne aandelen pfffffff begin er niet aan. Me ex wilde tijdens de internet hype aandelen doen, nou ik zag me spaargeld smelten als sneeuw voor de zon!
Mooi dat het iig een beetje beter gaatquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
Elke dag weer een stukje beter. Vanmorgen tijdens de visite vertelde een arts dat het geluid in mijn longen een stuk rustiger klinkt![]()
In het weekend gezellig veel bezoek gehad, wat wel dodelijk vermoeiend is maar vooral ook fijn.
Manu, hoe gaat het met je aandelen?? Ik weet niet wat je precies hebt gekocht, maar heb zoiets altijd al bere interessant gevonden
Als ik lef zou hebben had ik zoiets al langer geleden willen doen??
Ik ben dus benieuwd naar jou ervaringen
Als ik het zou doen zou dat ook niet meer zijn dan een gok. Maar als jij zegt genoeg negatieve voorbeelden te hebben, maakt dat me weer terug houdend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi dat het iig een beetje beter gaat
Met aandelen weet ik op dit moment nog niks, zit een beetje met Fortis opgescheept, maar het is niet echt verstandig om eraan te beginnen. Heb het dit keer ook meer gedaan als gokHeb ook ooit KPN gekocht als gok en dat pakte goed uit, daarentegen heb ik voldoende voorbeelden om m'n eigen verlies aan te duiden
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch een debetkaart. Ofwel een prepaid CC?
Mijn CC loopt gelukkig dan weer niet bij Fortis. Gelukkig voor Fortis, that is.
Zoiets zal het idd wel zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat het opgeladen giftcards zijn van een aantal grote ketens (met korting verkregen in ruil voor de winkels en producten in beeld).
Doe alvast een warming-up door met je tenen te wiebelen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets zal het idd wel zijn.
Het is ongelooflijk, maar ik heb gewoon nu al zin in poweryoga vanavond. Heeft ze normaal nooit! Helaas moet ik nog tot half negen wachten totdat ik op het matje word geroepen.
Mijn laarzen geven me te weinig ruimte. Ik doe zo wel even een down facing dog voor mijn collega's. Datvindenzeleukhè.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
Doe alvast een warming-up door met je tenen te wiebelen!
Ik moet er niet aan denken. Dan ben ik zo door mijn voorraad diazepam heen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:01 schreef Gert het volgende:
Het is wel leuker dan de een-ogige burka in ieder geval.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Recept graag. Ben dol op witte bone.. Liefst met mayoquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Het is zijn Griekse witte bonen soep skattie..... hij maakt altijd één héle grote pan tegelijk, en de helft
gaat de vriezer in voor dagen zoals deze........ stokbroodje erbij klaar.......
enne die Griek kan beter koken als ikde beste koks zijn trouwens eigenlijk altijd mannen,
zo nu ga ik dus effe die soep opeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |