Moooiquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhhh
Naar school gaan is al kut, en dan falen is heulemaal bagger![]()
![]()
![]()
![]()
dat zou best kunnen.. dan woon je wel in de juiste stadquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet misschien ben jij wel een kinderlokker
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:45 schreef debbie_19 het volgende:mijn ouders zjin op vakantie en nu moeten wij hun kat in laten slapen
hebben wij weer
Dank..ja is klote, maar is niet andersquote:
Ik denk al wel een jaar of 14/15, maar ze zit helemaal vol met gezwellen, dat heeft ze al heel lang, maar ze had er nooit last van, maar nu is ze gestopt met eten en drinken al paar dagen, dus tja, dan weet je het wel he.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]![]()
Gecondoleerd debbie
Hoe oud is het katje?
Pfffquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
zij wel redelijke dingen , ja , ik wil een Nokia E71
ahh das kut idd , maar veel strektequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:45 schreef debbie_19 het volgende:mijn ouders zjin op vakantie en nu moeten wij hun kat in laten slapen
hebben wij weer
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe de waardige opvolger van die van mij!
ben jij een mede tukker ? ohh dan vertrouw ik het welquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat zou best kunnen.. dan woon je wel in de juiste stad
Hey die allochtoon heeft een naam en dat is Runx!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pfff![]()
Als ik me allochtoon van de brug af gooi overleefd hij het misschien
redelijk?????quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
zij wel redelijke dingen , ja , ik wil een Nokia E71
quote:
15 is een mooie leeftijd, ze heeft vast een leuk leven gehad. En als ze moet lijden is het alleen maar zielig voor der en wilt ze zelf waarschijnlijk ook niet. Laten slapen is dan gewoon het beste voor het beestje...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk al wel een jaar of 14/15, maar ze zit helemaal vol met gezwellen, dat heeft ze al heel lang, maar ze had er nooit last van, maar nu is ze gestopt met eten en drinken al paar dagen, dus tja, dan weet je het wel he.
iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey die allochtoon heeft een naam en dat is Runx!
Yea surequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefaald, dus dan komt het extra hard aan denk ik![]()
Hmm neu ik was er redelijk snel overheen..vooral toen 90% van me klas delen over moesten doen
Kut ik bedoelde me telefoonquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey die allochtoon heeft een naam en dat is Runx!
quote:
I know maar is wel verrot dat het precies zo moet zijn als me ouders op vakantie zijn, maar me moeder wil er toch liever niet bij zijn, heb ze uiteraard wel gebeldquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
15 is een mooie leeftijd, ze heeft vast een leuk leven gehad. En als ze moet lijden is het alleen maar zielig voor der en wilt ze zelf waarschijnlijk ook niet. Laten slapen is dan gewoon het beste voor het beestje...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Btw Barra heb jij die Kaisertweaks al voor je HTC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |