euh van alles en nog wat.. winegum mix geloof ik .. geen idee collega kwam er mee aan zettenquote:
Dohquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja thanks...
De kutsfeer bedoel je
Ik ben hier bezig met statistieken aan et achriveren voor klant zodat die kan zien dat die winst heeft geboekt door onze dienst wohoo!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook echt echt aan het werkik moet uren boeken..dat moet voor morgen 12 uur gedaan zijn en het zijn er nogal wat en dat systeem is nogal traag
![]()
MAAR IK KAN HET NIET![]()
quote:
Kun je niet perongeluk ergens een rekening nummer plaatsen zodat jij perongeluk die winst krijgt ofzo. Of een perongelukke overboeking? of zoietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben hier bezig met statistieken aan et achriveren voor klant zodat die kan zien dat die winst heeft geboekt door onze dienst wohoo!
Gimme the bonus!
Ja en dan op het nieuws komen voor miljoenen fraude enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je niet perongeluk ergens een rekening nummer plaatsen zodat jij perongeluk die winst krijgt ofzo. Of een perongelukke overboeking? of zoiets
Hoe was je zaterdag?quote:
ha mooie jongen!quote:
Hier gaat het ook goed, ik moest alleen even de zakdoekjes van debbie lenenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ha mooie jongen!![]()
ja alles goed hier.. daar dan?
wat voor een ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed, ik moest alleen even de zakdoekjes van debbie lenen
Vandaag krijg ik dan eindelijk me telefoon![]()
ik vertrouw het niet misschien ben jij wel een kinderlokkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh van alles en nog wat.. winegum mix geloof ik .. geen idee collega kwam er mee aan zetten
Niet bestquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe was je zaterdag?
Mijne was echt lekker,
Eerst lekker lang uitslapen, en daarna ontspannen ontbijten en film gekekenLater een feestje/etentje bij kennissen om vervolgens met vrienden te gaan poolen en uitgaan
Totaal geen stress of iets waar ik rekening mee moest houden
mmmm
Hmmm tja soms moet je een gokje wagenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en dan op het nieuws komen voor miljoenen fraude enzo?
zij wel redelijke dingen , ja , ik wil een Nokia E71quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo een waarmee je kan bellen
HTC Touch Pro
Ahhhhquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet bestik moest naar school heb niet me assessment helemaal gehaald
(hoef gelukkig maar klein dingetje over te doen en dan ben ik wel klaar
) en verder was ik ziek dus...kut zaterdag...kon niet eens stappen
![]()
hehe de waardige opvolger van die van mij!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo een waarmee je kan bellen
HTC Touch Pro
Ik heb nog nooit gefaald, dus dan komt het extra hard aan denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhhh
Naar school gaan is al kut, en dan falen is heulemaal bagger![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |