nacht brakerquote:
lees de OP dan ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mag ik in de OP ?
foto:
[ afbeelding ]
volgens mij staat er ergens dat je dat zelf mag doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Joh iedereen ziet toch zo dat dat een Suzuki GS 500 uit 1989 25KW is?
quote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
dan weet je het nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben te lui om wiki's aan te passenmaar dat haalde ik er niet zo expliciet uit hoor?
Je snelheidsbeleving zal nog wel wat veranderen de komende jaren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
er6 is een leuke motor om te rijden jaheb er mee gelest. Die cometgeval, 1e pic, das gewoon een gs500 frame
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shit sherlockquote:
ik heb wel is gelezen dat je gekkere dingen doetquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
no shit sherlockdat is overduidelijk. maar wel leuk bedacht
![]()
dacht jij dat ik dacht dat het écht wegmisbruikers was?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef Cageon het volgende:
thx WB volgens mij zit die van de 1000rr er ook bij, TOPPERTJE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks, maar droombike is een beetje teveel van het goede.quote:
Verkoper <-> Klant, niets meer niets minderquote:En de relatie met Arie.![]()
quote:Komt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Oh ja, het is maar een CBR1000RR.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
thanks, maar droombike is een beetje teveel van het goede.![]()
Is maar beter ook dat het niet de droombike is, anders zou ik bang zijn om om te vallen![]()
dan doe maar een M1 van rossi![]()
Tadaaa.quote:
quote:Na het behalen van het Dutch Superbike-kampioenschap is het feest bij Vos Oss Motoren, de motorzaak van Arie en Remco Vos. Je krijgt bijvoorbeeld twintig procent korting op de REV'IT!-collectie, Pirelli-banden en Lazer-helmen. Deze drie merken zijn, samen met vele andere sponsors, al jaren trouw aan Arie Vos en hebben met hun steun veel bijgedragen aan het behalen van vijf ONK-titels in de laatste drie jaar. Daarnaast brengt Vos Oss Motoren binnenkort de Ducati 848 Arie Vos-replica, in de kleuren van het Fabricom-MCT Racing-team, uit. Surf voor meer info naar www.vos-oss.nl.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tadaaa.![]()
[ afbeelding ]
[..]is te koop voor een schamele paar duizenden eurosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je snelheidsbeleving zal nog wel wat veranderen de komende jaren.![]()
Deze al bekend hier --> http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp ?
WB is druk bezig geweest vanochtend.
SZR manual geprint, nagekeken en in een map gedaan.
>200 pagina's.
Handige link vor in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
”sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hoeveel?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:48 schreef Cageon het volgende:
is te koop voor een schamele paar duizenden euros![]()
quote:
quote:Wil jij net zo snel rond gaan op Assen als Arie Vos?
Koop dan één van de Fabricom-MCT Racing kampioensmotoren! De Ducati's zijn door Johnny Willemsen van MCT geprepareerd, waarbij hoogwaardige technologie van Ducati Corse is gebruikt. Indien gewenst worden de motoren voorzien van een Nemesis motormanagementsysteem wat zorgt voor maximale performance. De motoren zijn beperkt beschikbaar en zeer scherp geprijsd!
- Ducati 1098R geprepareerd door MCT 25.000 euro
- Akrapovic 1098R uitlaatkit 2.000 euro
- Nemesis motormanagementsysteem 950 euro
(alle prijzen exclusief 19% BTW)
Voor meer informatie: www.motorcentrumterneuzen.nl
Valt best mee.. (alle prijzen exclusief 19% BTW) oeps.quote:
ja, maar als het blok stuk loopt krijg je wel een nieuwe toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt best mee.. (alle prijzen exclusief 19% BTW) oeps.![]()
Staat niet in verhouding tot de Grandprix motoren, daar leas je een 125cc voor iets van 100.000 euro.![]()
Garantie tot de deur.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef Cageon het volgende:
ja, maar als het blok stuk loopt krijg je wel een nieuwe toch?
en krijg je er dan niet 2![]()
Een website met tweedehands meukquote:
Wat een kutfilmpjequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien herkennen sommigen de motor wel, GSXR 1127 turbo van Turbofrans@ MF
Interessant om de brommobiel van oma te tunenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/198831640
Uiteraard + dobbelsteen ventieldopjesquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Interessant om de brommobiel van oma te tunen
Die over die motorkleding had zich ook eerst moeten inlezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:55 schreef Cageon het volgende:
dus een lurker!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Je snelheidsbeleving zal nog wel wat veranderen de komende jaren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
”sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nightshot.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:21 schreef bvvt het volgende:
Ik zal vanavond eens een plaatje schieten van de mijne
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nat vs droogquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:12 schreef Geerd het volgende:
Baas boven baas:P
Ohw ok dat maakt het iets anders natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nat vs droogen de laatste is Cageon weer
sabra is OK
nouja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed, dat je geen "openbareweg" motor meer hebt
A okequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
nouja...
heb hem nog wel, moet er vanaf
en heb nog een KTM, die rijd alleen niet
@OPM thanks!
o jaquote:
Drie jaar x 3 km naar het werk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, kan nog zat.
Power to WBquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
Kan volgende week terecht bij Motoport voor garantieop de olie
lekkage.
Gelijk de niet uitgevoerde mods/ accu upgrade en de stekkerverbinding onder de duoseat doorgenomen.
Forums zijn krachtig.
ER-5n => Kinderspeelgoed/prestatiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef Reintji het volgende:
Beste MC!![]()
Hopelijk binnenkort hopelijk het fel begeerde motorbewijs. Nu heb ik les op een ER-5N, dat lijkt me wel een fijne motor om mee te beginnen, prima zit, lekker sturen en ben toch niet opzoek naar extreem sportieve prestaties.
Wat is het verschil tussen de ER-5n en de ER-6F/N qua prestaties?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Power to WB![]()
Wel echt Italiaans om de motor na verkoop pas af te maken
Preproductie stekkers waren goed, productie stekkers willen nog wel eens affikken wegen hoge overgangsweerstand. Accu is geupgrade van 14 naar 18 Ah.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef rib-1 het volgende:
Power to WB![]()
Wel echt Italiaans om de motor na verkoop pas af te maken
Agree. Goed omschreven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:52 schreef rib-1 het volgende:
ER-5n => Kinderspeelgoed/prestaties
ER-6F/N => Grote kinderspeelgoed/prestaties
Behalve die van Koffiekoekje![]()
![]()
Als je je dan beter voelt, zeker doen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Preproductie stekkers waren goed, productie stekkers willen nog wel eens affikken wegen hoge overgangsweerstand. Accu is geupgrade van 14 naar 18 Ah.
Compressie van het geweldige Corsaro Corsa Corta Bilbao trekt een te grote wissel op de accuplaten.
Maar de olielekkage hebben ze ook allemaal. Na enige tijd.
/ WB/Morini testrijder.![]()
@Cageon, moet ik ter plaatse gelijk M3mercury(?) op zijn neus punchen.![]()
![]()
doe ik ook niet, ik click soms op een actief topic met een grappige titel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt de moeite neemt om die topics te lezen
nu weer snel verder met leren
Vechten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als je je dan beter voelt, zeker doen!![]()
Ik daag je uitquote:
quote:
Zoiets...quote:
En dat laatste is wat de meeste IT-ers doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zoiets...![]()
Ik ben bezig met
- Interaction design
- Gebruikers analyse
- Use cases
- Use case diagram
- Expanded use cases
- Domein model
En dat alleen maar omdat de anderen in het groepje dat niet goed hebben gedaan
hier mis ik de clue evenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En dat laatste is wat de meeste IT-ers doen
Niet goed dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef Cageon het volgende:
En dat alleen maar omdat de anderen in het groepje dat niet goed hebben gedaan
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet goed dus. [ afbeelding ]
Toevoeging: schuld van anderen. Altijd die anderen! Wij niets fout doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen el Rib is perfecd tquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]De hele wereld is gek, niet ik IOH
tegenwoordig (al 4 jaar) dagelijks 7 KM hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie jaar x 3 km naar het werk.
En terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef bvvt het volgende:
tegenwoordig (al 4 jaar) dagelijks 7 KM hoor.
Daarvoor was het 5 jaar 3 KM dagelijks naar het werk........
quote:Użytkownik MotorSportCentral zaprosił Cię do grona przyjaciół w YouTube. Przynależność do grona przyjaciół ułatwia śledzenie filmów, które lubią, przesyłają lub oceniają, a także upraszcza przesyłanie publicznych lub prywatnych filmów wideo.
Możesz przyjąć lub odrzucić do zaproszenie, odwiedzając swoją skrzynkę odbiorczą.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tietuh [/Geerd]![]()
Muziek![]()
Saaie 4 in lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |