abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:29:38 #176
331 Merel
Be here now.
pi_62178316
't Ziet er leuk uit Kwak! Met die schouw kun je echt iets leuks doen En die tuin
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:32:25 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62178393
Jaa, ik ga deze herfst echt puinruimen in die tuin en dan een fijn terras maken, en nieuwe dingen aanplanten enzo...bolletjes... jeej!

ik ga eerst nog niet heel crea bea. Misschien alleen een spiegel op de schouw ofzo, en dan leuk kaarsen erbij ofzo, maar verder gewoon witten en hop verhuizen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62178400
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef kwakveense het volgende:
jeuj! ik heb de sleutels van mn nieuwe huisje!!

op mn hyves staan foto's (voor wie dat kan zien)

allrighty, ik moet de deur alweer uit... tot over 3 topics ofzo hihihi
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62178411
Even vlug eten, moet straks nog naar een klant in Den Haag. Biefstuk & rucola met geitenkaas en pomodori.
pi_62178444
Oei, begin van week 2 en ik ben de mist ingegaan.

Ontbijt: 1 boterham pindakaas
Tussendoor: 1 vitalinea
'Lunch': 50 gram zoute popcorn in de bios

Ik kon het niet weerstaan. Verdorie. Vanavond nog een soepie, rauwkost en fruit om het goed te maken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:35:02 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62178463
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:29 schreef Merel het volgende:
't Ziet er leuk uit Kwak! Met die schouw kun je echt iets leuks doen En die tuin
Hahaha. Ik zag jou online komen op Hyves en dacht meteen: "Die gaat vast ook foto's spotten" en ja hoor .
Ziet er idd leuk uit, Kwak! Alleen wel minder dat je op de begane grond woont. Al die inkijk. Huuuuu...
Niet meer actief op Fok!
pi_62178484
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Voor de sleutels en de fijn enzo
Voor op hyves.... Ik wil ook zien!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:36:47 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62178528
ik moet nu weg, maar ik zal straks als k thusi ben (vannacht of morgen ) even hier wat neerzetten

@ vik: ik ben dol op de begane grond!! en t is niet zo'n drukke straat, dus dat valt alles mee.

heb zelfs al hele aardige semi-buren ontmoet vandaag
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62178667
Zo ongeveer de helft van mijn collega's is deze maand jarig. Ze vinden het allemaal niet zo leuk dat ik steeds de taart afsla. Zelf ben ik a.s, zaterdag jarig en ik ga zelf taart bakken om uit te delen op het werk. Die ga ik dan natuurlijk wel nemen. Ik hoop niet dat ze zich dan beledigd voelen. Ik heb sowieso weinig boodschap aan de meeste prefab taart...
pi_62178768
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:41 schreef Isegrim het volgende:
Zo ongeveer de helft van mijn collega's is deze maand jarig. Ze vinden het allemaal niet zo leuk dat ik steeds de taart afsla. Zelf ben ik a.s, zaterdag jarig en ik ga zelf taart bakken om uit te delen op het werk. Die ga ik dan natuurlijk wel nemen. Ik hoop niet dat ze zich dan beledigd voelen. Ik heb sowieso weinig boodschap aan de meeste prefab taart...
Ik vind het juist knap wanneer iemand taart afslaat! Maar goed, ik ben zelf ook bezig met m'n gewicht dus ik kan het me ook beter voorstellen denk ik?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62178808
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het juist knap wanneer iemand taart afslaat! Maar goed, ik ben zelf ook bezig met m'n gewicht dus ik kan het me ook beter voorstellen denk ik?
Als ik niet had afgeslagen, zou ik in de afgelopen twee weken vier keer taart hebben gegeten.
pi_62179255
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 09:33 schreef Miss_S het volgende:
PF: Volgens de Wii Fit ben ik weer 1,3 kilo afgevallen

Maar volgens mij heeft mijn vriend me aangestoken voel me niet zo lekker
Ga je gamen, wordt je nog met je gewicht geconfronteerd Maar nu was het positief dus dat is wel fijn
pi_62179277
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als ik niet had afgeslagen, zou ik in de afgelopen twee weken vier keer taart hebben gegeten.
Poeh, dat werkt niet echt met afvallen nee . Volgensmij heb je wel een goed plan getrokken door bijv. wel een stukje van je eigen taart te nemen .

Ik voel me echt schuldig over die popcorn van vanmiddag Caloriegewijs kom ik er nog wel uit volgensmij, maar toch. Ben bang dat ik gelijk weer in de 'valkuil' ben getuimeld.
pi_62179284
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ga je gamen, wordt je nog met je gewicht geconfronteerd Maar nu was het positief dus dat is wel fijn
Naja de ene dag geeft ie aan dat ik ruim een kilo ben aangekomen en de volgende ruim een kilo afgevallen dus ja daar let ik echt niet op
Maar vind de spelletjes nog steeds erg leuk
pi_62179350
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Poeh, dat werkt niet echt met afvallen nee . Volgensmij heb je wel een goed plan getrokken door bijv. wel een stukje van je eigen taart te nemen .

Ik voel me echt schuldig over die popcorn van vanmiddag Caloriegewijs kom ik er nog wel uit volgensmij, maar toch. Ben bang dat ik gelijk weer in de 'valkuil' ben getuimeld.
Maak je niet druk, het was maar een klein beetje. Het schijnt dat je eerder geneigd bent om aan te komen als je je schuldig voelt over wat je eet. Áls je zondigt, moet je gewoon genieten.
pi_62179368
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
Ik was afgelopen week ziek en mijn manager heeft die tijd heeeeel nuttig gebruikt door mijn kastje uit te mesten. De complete inhoud is tot op de bladzijde nagelopen. Vervolgens heeft ze op elk papiertje / boekje / dingetje een post-it geplakt met commentaar (Waarom bewaar je dit? Weggooien svp! en Status? en Rommel, kan weg! en oe, en mn least favo: Wat is dit? Uitleg svp!) en de hele bups lag op mijn bureau. Ik ben godverdomme een uur bezig geweest met post-its verscheuren, mapjes te splitsen en mn archief weer op orde te krijgen.

Daarna wilde ik mn pc opstarten.. Hebben ze mn wachtwoord gewijzigd. Want 'ze moesten in mn mail'. Erm.. ten eerste: Waarom moest je in mijn mail en ten tweede: heb je toevallig t weekend polio opgelopen zodat je me niet kan bellen om mn wachtwoord te vragen??
Is mn mailbox ook 'opgeruimd'. Die muts heeft mail gewist, mailtjes gemarkeert, en alles, alles, alles gelezen. Ik heb niks te verbergen, maar een mailtje die ik heb verstuurd aan mij doorsturen voorzien van commentaar... ik heb echt een stoomhoofd! Iik heb ooit ergens in mei 1 mailtje verstuurd aan in vriendinnetje ivm onze sportdate die niet door kon gaan..: Beste Anos, uit principe vertuur ik geen privémal vanaf mijn werkadres. Maar dat is mijn persoonlijke mening en iedereen regelt dit anders. Kan je er echter wel voor zorgen dat je dergelijke mail alleen in eigen tijd verstuurd? Aan het tijdstip van verzenden kan ik afleiden dat je dit buiten je pauze om heb verstuurd. Die mail is van mei en zat in mn verzonden items..

Jezus friggin' Maria. Je zou toch denken dat je als manager genoeg te doen hebt op een dag. Maar blijkbaar heeft ze tijd over.
Tering wat een kankergek wijf Aanklagen of zo En slaan!!!!!
pi_62179432
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maak je niet druk, het was maar een klein beetje. Het schijnt dat je eerder geneigd bent om aan te komen als je je schuldig voelt over wat je eet. Áls je zondigt, moet je gewoon genieten.
Serieus?

Dan ga ik me maar heppie de peppie voelen Krijg straks nog een massage van m'n vriend stress over huidige baan is lekker in m'n schouders en nek geschoten. Heb 't totáál niet meer naar m'n zin daar
pi_62179437
Als ik Anosmie was, zou ik mijn baan opzeggen, en wel direct. Desnoods de bijstand in.
pi_62179455
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Serieus?
Daar hadden ze een keer onderzoek naar gedaan, is in mijn hoofd blijven hangen.
quote:
Dan ga ik me maar heppie de peppie voelen Krijg straks nog een massage van m'n vriend stress over huidige baan is lekker in m'n schouders en nek geschoten. Heb 't totáál niet meer naar m'n zin daar
Gauw op zoek naar wat anders.
pi_62179456
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Naja de ene dag geeft ie aan dat ik ruim een kilo ben aangekomen en de volgende ruim een kilo afgevallen dus ja daar let ik echt niet op
Maar vind de spelletjes nog steeds erg leuk
Vriendje heeft ook een wii fit, en daar mag ik woensdag op gaan spelen . Wat is het leukste spel dat erbij zit?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:13:36 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62179485
Sommige mensen moet je ook aaaaaaaalles uitspellen hè . Ik ben een pastagerecht aan het maken en ik was de basilicum vergeten. Krijg ik Mark na lang zeuren zo ver dat hij het even op gaat halen (op de voorwaarde dat hij de helft van het eten krijgt), neemt 'ie gedroogde basilicum mee, terwijl 'ie best weet dat ik áltijd verse basilicum gebruik. Dus nu krijg ik minder eten én ik zit met gedroogde basilicum. Grom .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:15:47 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62179536
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Als ik Anosmie was, zou ik mijn baan opzeggen, en wel direct. Desnoods de bijstand in.
Ik zit nu in de bijstand en dat is geen lolletje, dus weet wat je zegt.
Niet meer actief op Fok!
pi_62179547
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar hadden ze een keer onderzoek naar gedaan, is in mijn hoofd blijven hangen.
[..]

Gauw op zoek naar wat anders.
Gaaf!

En ik heb deze week een sollicitatie die heel waarschijnlijk wel tot de baan leidt! Maar juist daarom hou ik het echt niet meer uit op m'n huidige werk. Kan 's ochtends echt m'n bed niet uitkomen bijvoorbeeld. Des te sneller ik daar weg ben, des te beter!
pi_62179567
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Honger wil ik het niet echt noemen, maar ja wil dan het liefst zo veel mogelijk en zo vet mogelijk eten.
En meestal eet ik dat in bed inderdaad ik ben wel raar

Als ik gewoon een keer thuis blijf omdat ik me niet zo lekker voel heb ik dat dan weer niet, zal wel een of ander raar stofje in mijn lichaam hebben
Als ik griep heb eet ik in vier dagen twee koekjes "omdat het moet"
srsly
pi_62179590
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit nu in de bijstand en dat is geen lolletje, dus weet wat je zegt.
Ik weet wat ik zeg. Ik heb een aantal jaar geleefd van een inkomen op bijstandsniveau. Geen pretje nee, maar niet zo erg dat ik mijn ziel zou verkopen om die situatie te voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')