De assistent had een beter zicht op de situatie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Bossen ziet dat het een penalty is maar laat zich vervolgens overrulen door dat lulletje van een assistent![]()
Toon karakter en leg die bal gewoon op de stip.
El Hamdaoui buitenspel, bij Roda werd ie volgens mij niet aangeraakt en de keeper had 'm zonder speler ook niet gehad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
En deze speelronde waren er denk ik wel weer genoeg dwalingen.
Was de overtreding van Vermaelen binnen of buiten de zestien meter? Scoorde El Hamadoui de 2-0 in buitenspelpositie? Moest de 0-1 van Roda afgekeurd worden?
Hadouir zei zelf dat hij hem aanraakte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
El Hamdaoui buitenspel, bij Roda werd ie volgens mij niet aangeraakt en de keeper had 'm zonder speler ook niet gehad.
Ongelukkig duel, meer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook redelijk frappant; de persoon in kwestie houdt hier een sleutelbeenbreuk aan over.
Scheidsrechter ziet de elleboog maar even over het hoofd.
En helemaal frappant dat hij ook nog een doelpunt daarna maakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook redelijk frappant; de persoon in kwestie houdt hier een sleutelbeenbreuk aan over.
Als een Ajacied dezelfde overtreding had gemaakt had je ook het gifje hier neergezet, daar ben ik van overtuigdquote:
Ach, volgens sommige gekleurde Groningen-fans brak de desbetreffende speler zijn linkerschouderblad toen hij op zijn rechterzijde vielquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
En helemaal frappant dat hij ook nog een doelpunt daarna maakt.
Dikke rode kaart.
Ik ben niet iemand die gaat lopen zeuren in topics van een voetbalclub waarvan een speler een overtreding maakte, maar vervolgens geen rode kaart krijgt. Dus zit je er alweer naast, het is niet jouw avond hè?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als een Ajacied dezelfde overtreding had gemaakt had je ook het gifje hier neergezet, daar ben ik van overtuigd
Zelfs in deze matige kwaliteit zie je de duidelijke uithaal van die elleboog.quote:
Hij haalt echt uit met zijn elleboog.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die gaat lopen zeuren in topics van een voetbalclub waarvan een speler een overtreding maakte, maar vervolgens geen rode kaart krijgt. Dus zit je er alweer naast, het is niet jouw avond hè?
Oef en een schoudersblad heeft Van Gessel ook niet gebroken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige gekleurde Groningen-fans brak de desbetreffende speler zijn linkerschouderblad toen hij op zijn rechterzijde vielWat dat betreft is het lastig discussieren
Zeuren? Noem je dat zeuren? Ik dacht dat we aan het discussieren waren in het Groningen topic, maar blijkbaar denk je er anders over.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die gaat lopen zeuren in topics van een voetbalclub waarvan een speler een overtreding maakte, maar vervolgens geen rode kaart krijgt. Dus zit je er alweer naast, het is niet jouw avond hè?
Ach ja, ik vind het gewoon niet sterk. Hij neemt de situatie correct waar (zoals de scheidsrechters dat zelf altijd zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
De assistent had een beter zicht op de situatie.
Logisch toch dat hij het dan aan de assistent vraagt.
Dat de assistent er naast zat is een ander verhaal.
Hij raakt hem niet met zijn elleboog, maar met zijn schouder vlak voordat zijn elleboog langs het hoofd van Van Gessel zwaait.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij haalt echt uit met zijn elleboog.
Dan kan je niet echt spreken van een ongelukkig duel.
En lezen is ook al niet je sterkste vak, ik noem helemaal niks zeuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeuren? Noem je dat zeuren? Ik dacht dat we aan het discussieren waren in het Groningen topic, maar blijkbaar denk je er anders over.
Jammer, ik had toch wat meer constructieve bijdrage verwacht van een Groningen-fan zoals jijzelf.
Vooruit, zijn sleutelbeen:quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oef en een schoudersblad heeft Van Gessel ook niet gebroken.
http://www.sparta-rotterd(...)ault2007.asp?id=4970quote:Een negatieve rol was er ook voor Andersson nadat hij zijn elleboog gebruikte tegen Sander van Gessel die daarbij mogelijk zijn sleutelbeen heeft gebroken
Dan nog is het wel een elleboogstoot.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij raakt hem niet met zijn elleboog, maar met zijn schouder vlak voordat zijn elleboog langs het hoofd van Van Gessel zwaait.
Je bent wel een man van je eigen woorden he?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En lezen is ook al niet je sterkste vak, ik noem helemaal niks zeuren.
Klopt.quote:Is natuurlijk altijd lastig discussiëren als er 2 overtuigd zijn van hun gelijk en niet van hun standpunt willen wijken. Het is nu gewoon wachten of er een vooronderzoek komt en als die er al komt wat de uitslag daarvan is.
Je hebt blijkbaar betere beelden, kan je die niet even posten dan? Zo`n wazig gifje zegt ook niet alles.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij raakt hem niet met zijn elleboog, maar met zijn schouder vlak voordat zijn elleboog langs het hoofd van Van Gessel zwaait.
Uit een ander topic:quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als een Ajacied dezelfde overtreding had gemaakt had je ook het gifje hier neergezet, daar ben ik van overtuigd
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer zet je een blok door met je elleboog naar achteren te zwaaien?
I rest my case.quote:
In principe had hij er ook een veel beter zicht op dan de assistent. Maar ja, Nederlandse scheidsrechtersquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het gewoon niet sterk. Hij neemt de situatie correct waar (zoals de scheidsrechters dat zelf altijd zeggen), maar durft de penalty niet te geven en verschuilt zich achter de assistent. Dat die assistent beter zich had lijkt me sterk want die zag het niet goed, Bossen in eerste instantie wel.
Maar ach, boeien, slecht gespeeld en terecht verloren.
Nee, zodra je iemand met je elleboog raakt kan je pas daarvan spreken. Nu krijgt Van Gessel een beuk recht op z'n schouder, waardoor zijn sleutelbeen breekt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog is het wel een elleboogstoot.
Nee hoor en nee hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, zodra je iemand met je elleboog raakt kan je pas daarvan spreken. Nu krijgt Van Gessel een beuk recht op z'n schouder, waardoor zijn sleutelbeen breekt.
Ik zie geen gifje? Maar fijn dat je het nu laat rusten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Uit een ander topic:
[..]
[..]
I rest my case.
Leuk dat je toch weer een Ajax speler er bij haaltquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zie geen gifje? Maar fijn dat je het nu laat rusten.
Wees dan ook zo goed om die even te posten svp. Uploaden kan bij youtube e.d.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef detulp050 het volgende:
De beelden van de situatie van de achterkant waren duidelijk en de scheidsrechter gaf aan dat hij geen overtreding zag in het duel tussen de twee. Ik zeg: laat het vooronderzoek maar komen
Dus je wilt beweren dat zodra je met je ellebood zwaait je een elleboogstoot uitdeelt zonder iemand ook maar te raken? Apart.quote:
Je hoeft iemand niet te raken om een elleboog uit te delen hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat zodra je met je ellebood zwaait je een elleboogstoot uitdeelt zonder iemand ook maar te raken? Apart.
En zoals gezegd, mensen zien de overtreding op een andere manier en dan valt er weinig te discussiëren verder.
Daar is toch niks mis mee? Huntelaar staat bekend om zijn ellebogenwerk en weet het goed te gebruiken in de duels.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk dat je toch weer een Ajax speler er bij haalt
En kijk vooral hoe de scheidsrechter opgesteld staat, hij heeft perfect zicht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals die nieuwe Zweed van jullie dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee? Huntelaar staat bekend om zijn ellebogenwerk en weet het goed te gebruiken in de duels.
Ik heb de wedstrijd niet opgenomenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wees dan ook zo goed om die even te posten svp. Uploaden kan bij youtube e.d.
Alvast bedankt!
Blijkbaar raakt hij hem wel he, anders breek je niet zomaar watquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat zodra je met je ellebood zwaait je een elleboogstoot uitdeelt zonder iemand ook maar te raken? Apart.
En zoals gezegd, mensen zien de overtreding op een andere manier en dan valt er weinig te discussiëren verder.
Een slaande beweging is er om met opzet een speler te raken, daar lijkt hier totaal geen sprake van. een duel om de bal en zet een schouderduw in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet te raken om een elleboog uit te delen hoor.
Nog nooit van slaande beweging gehoord?
Maar dan nog, hij raakt hem hier wel dus...
Hoe weet je dan zo stellig dat er niks aan de hand wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet opgenomen
Maar die beelden zijn terug te zien in de volledige wedstrijd; die staat vast wel in een nieuwsgroep
Schouderduw is met de schouder, daar heb je geen loszwaaiende elleboog voor nodig lijkt mequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Een slaande beweging is er om met opzet een speler te raken, daar lijkt hier totaal geen sprake van. een duel om de bal en zet een schouderduw in.
Maar dan nog, hij raakt hem niet met zijn elleboog.
Ja ik zeg toch ook nergens dat het negatief bedoelt is? Het is toch puur voetbalgogme (om Van Halst termen te gebruiken). Topspelers weten zich te onderscheiden door slimmigheid in zulke situaties.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals die nieuwe Zweed van jullie dus.
We komen ergens, nu zijn het slimmigheidjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook nergens dat het negatief bedoelt is? Het is toch puur voetbalgogme (om Van Halst termen te gebruiken). Topspelers weten zich te onderscheiden door slimmigheid in zulke situaties.
Zoals gezegd raakt hij hem met zijn schouder vol op de schouder van Van Gessel, waardoor zijn sleutelbeen breekt. Standaardbreuk als er een beste klap recht op schouder komt, zoals wielrenners die op hun schouder vallen. Zijn elleboog raakt Van Gessel niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar raakt hij hem wel he, anders breek je niet zomaar wat
Of ga jij ook beweren dat hij ongelukkig terecht kwam zoals je mede-Groningen-supporters?
Door iemand een sleutelbeenbreuk te bezorgen? Topspeler ben je dan hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook nergens dat het negatief bedoelt is? Het is toch puur voetbalgogme (om Van Halst termen te gebruiken). Topspelers weten zich te onderscheiden door slimmigheid in zulke situaties.
Daarom is het ook zo ongelukkig, het ziet er erger uit dan het daadwerkelijk is. als er beelden van een andere camerapositie komen, zal dat wel blijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schouderduw is met de schouder, daar heb je geen loszwaaiende elleboog voor nodig lijkt me
Dan nog steeds maakt hij een slaande beweging met zijn elleboog of hij hem nu volgens jou niet raakt of wel raakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zoals gezegd raakt hij hem met zijn schouder vol op de schouder van Van Gessel, waardoor zijn sleutelbeen breekt. Standaardbreuk als er een beste klap recht op schouder komt, zoals wielrenners die op hun schouder vallen. Zijn elleboog raakt Van Gessel niet.
Verwarring alom weer zie ikquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door iemand een sleutelbeenbreuk te bezorgen? Topspeler ben je dan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |