dat zouden wij niet moeten doen, maar de KNVBquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Fides het volgende:
Eigenlijk zouden we een moeten aanVINKen (huhuhu) hoeveel fouten de scheidsrechters maken per wedstrijd/seizoen:
Iets van
[Naam scheidsrechter] - [aantal wedstrijden gefloten]
onterecht afgekeurde goals: #
onterecht toegekende goals: #
onterecht gegeven penalties: #
penalties over het hoofd gezien:#
onterechte kaarten: #
onterecht gefloten voor buitenspel, wat zou leiden tot doelkans: #
etc.
Jezus, kortzichtigheid troef...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:03 schreef ruud_fr het volgende:
Deel 1: Het grote scheidsrechterdwalingentopic (Eredivisie) #1.
[..]
dat zouden wij niet moeten doen, maar de KNVB
Vind je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Jezus, kortzichtigheid troef...
Juist de prestaties van het scheidsrechterskorps wordt goed tegen het licht gehouden hoor.
vd Wiel (eerste helft)quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:46 schreef dndiek het volgende:
Er waren vandaag in de eerste helft bij SCH-Ajax ook een aantal momenten waarop een 2e gele kaart niet werd gegeven...
Ik denk ook niet dat iemand hier beweert het beter te kunnen, maar van de scheidsrechters in de hoogste competitie van Nederland mag je een stuk hoger niveau verwachten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef xTomer het volgende:
Ik vraag me altijd af wie van de mensen die zo hard shcreeuwen over de arbitrage (hier, maar ook de profs zelf) zelf wel eens een wdstrijdje hebben gefloten.
Als je een goede scheidsrechter bent voel je aan dat rood geven daar totaal niet nodig is en laat je hem staan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Dat een scheidsrechter niet alles ziet, is nog te begrijpen en goed te praten. Erger wordt het wanneer scheidsrechters dingen wél goed zien, maar de overtreders anders bestraffen.
In de wedstrijd Heerenveen-Ajax kreeg Ajax een penalty. De speler van Heerenveen die de overtreding maakte (volgens mij Grindheim) werd daarvoor niet bestraft. Als het Grindheim was, zou dat zijn tweede gele kaart hebben betekend.
Even later krijgt Heerenveen een penalty, in een vrijwel identieke situatie. Vink bestraft de Ajacied Van der Wiel met zijn tweede gele kaart, dus rood. Een scheidsrechter die dit doet, fluit simpelweg niet onpartijdig.
zeker, de F'jes en E'tjesquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef xTomer het volgende:
Ik vraag me altijd af wie van de mensen die zo hard shcreeuwen over de arbitrage (hier, maar ook de profs zelf) zelf wel eens een wdstrijdje hebben gefloten.
Ik roep ook wat af over de voetballers van Ajax, dat kan ik ook niet beter (alhoewel...). Dat mag toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef xTomer het volgende:
Ik ben nooit minister van financiën geweest, toch beb ik best kritiek op het beleid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:28 schreef Suijk het volgende:
Ik roep ook wat af over de voetballers van Ajax, dat kan ik ook niet beter (alhoewel...). Dat mag toch?
Het gaat er natuurlijk niet om of de NOS 'blunders' al dan wel of niet laat zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind je?
Waarom liet dan bijvoorbeeld de NOS niet de blunder van de grensrechter/scheidsrechter zien tijdens SCH-Ajax?
Toch vond ik de grootste blunder het feit dat Wegereef niet ziet dat Andersson wel heel overduidelijk over zijn tegenstander klimt om te koppen en zo de 1-0 scoort.
(Kan alleen over die wedstrijd en de wedstrijd SCH-Ajax oordelen, de rest niet gezien)
Mag ik vragen wat dit 'hoge niveau' volgens jou inhoud dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand hier beweert het beter te kunnen, maar van de scheidsrechters in de hoogste competitie van Nederland mag je een stuk hoger niveau verwachten.
Haha.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker, de F'jes en E'tjes
ben helemaal verrot gescholden
Dat is ook echt relevantquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef xTomer het volgende:
die kleintjes vind ik veel leuker, heb ook niet de ambitie om arbiter te worden (gelukkig nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Haha.
Fluit dan minstens een B of A jeugd. Dan heb je pas te maken met tegenstand.(Pubers, ouders, begeleiders)
Leuker, dat zeker. Nog niet het hele gedoe van moeilijk doende toeschouwers, begeleiders of spelers zelf. Regels zijn er ook bijna niet, met goed ingooien heb je het wel weer gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die kleintjes vind ik veel leuker, heb ook niet de ambitie om arbiter te worden (gelukkig niet)
Ik verwacht niet dat scheidsrechters foutloze wedstrijden fluiten want dat kan gewoon niet. En over een verkeerd gegeven vrije trap op het middenveld zal ik hier ook echt niet komen huilen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dit 'hoge niveau' volgens jou inhoud dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |