Waarom denk je dat ik "#1" neerzet in de TTquote:
Van der Wiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef denthemen het volgende:
De overtreding van Willem II op ... (?) van Ajax was er toch duidelijk binnen beste Pieter
Rogier Meijer, die net zoals Den Ouden geel kreeg, en dus niet geschorst kan wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef RayMania het volgende:
Nou, de rode kaart van Evander Sno (Willem II - Ajax) was dus duidelijk géén rode kaart.
En De Graafschap kwam ook wel een paar keer goed weg met Den Ouden en een aanslag van een andere speler (wie?).
En wat Meeuwis deed wat ook heel smerigquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:07 schreef versteegrob het volgende:
Wat ook erg was Tiote tegen een Rode speler. Vette karate trap, hij trapte de speler vol in zijn maag/ballen en ja hoor de scheids doet niks.
Niks hypocriets aan. Gewoon een zeldzame domme actie van Worm en heeft niks met eventuele andere kaarten te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:30 schreef iofn het volgende:
Hypocriet figuur die Liesveld met zijn gele kaarten voor twee donkerrode overtredingen maar wel Worm zijn tweede gele kaart geven - hoe erg dat ook moet volgens de regels - omdat hij zijn shirtje uittrekt.
Ok, dan is hij gewoon een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks hypocriets aan. Gewoon een zeldzame domme actie van Worm en heeft niks met eventuele andere kaarten te maken.
Als het iets was dan was het een elleboog, maar daar zou ik de beelden nog wel eens van willen zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
En had Demouge nog rood moeten hebben na een tackle op Lindgren? Kreeg zoiets gesmst.
Dan had Sno ook al eerder rood kunnen hebben voor een eerste elleboog, je moet natuurlijk wel wat spelers overhoudenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
En had Demouge nog rood moeten hebben na een tackle op Lindgren? Kreeg zoiets gesmst.
Welke eerste elleboog?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan had Sno ook al eerder rood kunnen hebben voor een eerste elleboog, je moet natuurlijk wel wat spelers overhouden
Wie zegt dat ik afreageer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:16 schreef SCH het volgende:
Beetje zwak om het op deze manier af te reageren Ray![]()
Het ging mij ook vooral om de harde overtredingen bij NEC - De Graafschap en de niet gegeven rode kaarten daarbij. Dat zijn dus gewoon scheidsrechterdwalingen.quote:Ik heb vooral harde overtredingen gezien vanavond, zijn toch vooral dwalingen van spelers lijkt me.
SCH ziet altijd elleboogstoten ook met Huntelaar, wel toevallig dat hij nooit beelden heeft om het te bewijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |