Waarom denk je dat ik "#1" neerzet in de TTquote:
Van der Wiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef denthemen het volgende:
De overtreding van Willem II op ... (?) van Ajax was er toch duidelijk binnen beste Pieter
Rogier Meijer, die net zoals Den Ouden geel kreeg, en dus niet geschorst kan wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef RayMania het volgende:
Nou, de rode kaart van Evander Sno (Willem II - Ajax) was dus duidelijk géén rode kaart.
En De Graafschap kwam ook wel een paar keer goed weg met Den Ouden en een aanslag van een andere speler (wie?).
En wat Meeuwis deed wat ook heel smerigquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:07 schreef versteegrob het volgende:
Wat ook erg was Tiote tegen een Rode speler. Vette karate trap, hij trapte de speler vol in zijn maag/ballen en ja hoor de scheids doet niks.
Niks hypocriets aan. Gewoon een zeldzame domme actie van Worm en heeft niks met eventuele andere kaarten te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:30 schreef iofn het volgende:
Hypocriet figuur die Liesveld met zijn gele kaarten voor twee donkerrode overtredingen maar wel Worm zijn tweede gele kaart geven - hoe erg dat ook moet volgens de regels - omdat hij zijn shirtje uittrekt.
Ok, dan is hij gewoon een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks hypocriets aan. Gewoon een zeldzame domme actie van Worm en heeft niks met eventuele andere kaarten te maken.
Als het iets was dan was het een elleboog, maar daar zou ik de beelden nog wel eens van willen zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
En had Demouge nog rood moeten hebben na een tackle op Lindgren? Kreeg zoiets gesmst.
Dan had Sno ook al eerder rood kunnen hebben voor een eerste elleboog, je moet natuurlijk wel wat spelers overhoudenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
En had Demouge nog rood moeten hebben na een tackle op Lindgren? Kreeg zoiets gesmst.
Welke eerste elleboog?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan had Sno ook al eerder rood kunnen hebben voor een eerste elleboog, je moet natuurlijk wel wat spelers overhouden
Wie zegt dat ik afreageer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:16 schreef SCH het volgende:
Beetje zwak om het op deze manier af te reageren Ray![]()
Het ging mij ook vooral om de harde overtredingen bij NEC - De Graafschap en de niet gegeven rode kaarten daarbij. Dat zijn dus gewoon scheidsrechterdwalingen.quote:Ik heb vooral harde overtredingen gezien vanavond, zijn toch vooral dwalingen van spelers lijkt me.
SCH ziet altijd elleboogstoten ook met Huntelaar, wel toevallig dat hij nooit beelden heeft om het te bewijzenquote:
Waar zie je staan dat mensen zeggen dat het de schuld van de scheids is dat Ajax heeft verloren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Is dit nou 'Het grote scheidsrechterdwalingentopic' of ''Het ajax heeft verloren en het lag weer eens aan de scheidsrechter topic???
Volgens mij is de TT toch echt "Het grote scheidsrechterdwalingentopic (Eredivisie) #1" en zie ik andere wedstrijden langskomen. Ik kan het mis hebben natuurlijk. Het is al laat hè.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Is dit nou 'Het grote scheidsrechterdwalingentopic' of ''Het ajax heeft verloren en het lag weer eens aan de scheidsrechter topic???
Het zou juist doorzichtig zijn om het topic gelijk na Willem II - Ajax te openen. Ik opende het na NEC - De Graafschap. Maar goed, dan niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef SCH het volgende:
fanneke heeft wel gelijk Ray, het is wel een beetje doorzichtig om dit topic nu te openen. Had het dan vanmiddag al gedaan.
Was er vanmiddag dan een aanleiding om dit topic te openen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef SCH het volgende:
fanneke heeft wel gelijk Ray, het is wel een beetje doorzichtig om dit topic nu te openen. Had het dan vanmiddag al gedaan.
Was dat moeilijk, om even te wachten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het zou juist doorzichtig zijn om het topic gelijk na Willem II - Ajax te openen. Ik opende het na NEC - De Graafschap. Maar goed, dan niet.
Ik heb het op DVD, was geen rood maar wel een soort van elleboogje - die Sno is gewoon echt een beetje onhandigquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet gezien en ik heb toch echt Eredivisie Live op mijn tv.
Je punt? Wat probeer je me nou aan te praten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat moeilijk, om even te wachten?
Je kan gewoon niet zo goed tegen je verlies, heb ik ook, geeft niks
gifs or it didnt happen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het op DVD, was geen rood maar wel een soort van elleboogje - die Sno is gewoon echt een beetje onhandig
Nu is het een soort van elleboogje? Hij raakt zijn neus geen eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het op DVD, was geen rood maar wel een soort van elleboogje - die Sno is gewoon echt een beetje onhandig
Niks. Het is gewoon een beetje doorzichtig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je punt? Wat probeer je me nou aan te praten?
zijn eigen tekort komingen reflecteren op anderen in de hoop begrepen te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je punt? Wat probeer je me nou aan te praten?
Ga us slapen jijquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
zijn eigen tekort komingen reflecteren op anderen in de hoop begrepen te worden.
quote:
Het gaat over die eerste, niet over die waar hij rood voor krijgt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu is het een soort van elleboogje? Hij raakt zijn neus geen eens.
Dan vind je het maar. Ik mag natuurlijk niet zeggen dat een rode kaart van een Ajacied onterecht isquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks. Het is gewoon een beetje doorzichtig.
Wat hap je enorm, ik heb wel een punt he. Je zou beter kunnen zeggen hoe slap Ajax speelde ipv een topic over die rode kaart openen. Ik vind het ook niet echt een sterk voorbeeld van een dwaling. Die andere zaken ook niet. Ik hou niet zo van dat gebash op de scheids. Kom dan echt met hele sterke voorbeelden als je er een topic over opent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog in geen enkel topic iets gezegd over de wedstrijd.
Het is gewoon een centraal topic over dwalingen van de arbitrage.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hap je enorm, ik heb wel een punt he. Je zou beter kunnen zeggen hoe slap Ajax speelde ipv een topic over die rode kaart openen. Ik vind het ook niet echt een sterk voorbeeld van een dwaling. Die andere zaken ook niet. Ik hou niet zo van dat gebash op de scheids. Kom dan echt met hele sterke voorbeelden als je er een topic over opent.
Neuh, wordt toch niet gelezen in het Ajax-topic. Daar wordt liever gekankerd. En ik heb geen eens de wedstrijd gezien, dan kan ik moeilijk oordelen over hoe Ajax gespeeld heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hap je enorm, ik heb wel een punt he. Je zou beter kunnen zeggen hoe slap Ajax speelde ipv een topic over die rode kaart openen.
Jouw mening.quote:Ik vind het ook niet echt een sterk voorbeeld van een dwaling. Die andere zaken ook niet. Ik hou niet zo van dat gebash op de scheids.
Dus ik moet eerst hele sterke voorbeelden hebben? Nee, eigenlijk niet echt zin in.quote:Kom dan echt met hele sterke voorbeelden als je er een topic over opent.
Mag je zeggen, was ook onterecht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan vind je het maar. Ik mag natuurlijk niet zeggen dat een rode kaart van een Ajacied onterecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |