jij toch ook? voor je tv'tje...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef Crane het volgende:
NancyHappel en z'n matties kunnen weer los!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam leuk aan? Als we uit moeten krijg je een belegering daar geen kaarten.
ik ben, wat dat betreft, blij dat ik dan niet in NL benquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n tyfuszooi. Niet te zuinig. Geen engelse club, geen belgis che club, geen duitse club. Moskou te duur om te reizen, nancy wordt een grote politie staat waar je al wordt opgepakt voor n scheet, en depor, tja.... Alleen lech is misschien wel leuk, maar zal je net zien dat we die thuis krijgen... kut kut kut.
Hoop toch echt op Nancy en Moskou thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n tyfuszooi. Niet te zuinig. Geen engelse club, geen belgis che club, geen duitse club. Moskou te duur om te reizen, nancy wordt een grote politie staat waar je al wordt opgepakt voor n scheet, en depor, tja.... Alleen lech is misschien wel leuk, maar zal je net zien dat we die thuis krijgen... kut kut kut.
Interesseren de clubs en de kansen van Feyenoord zelf je ook nog of gaat het je alleen om de reisafstand?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Liever Depor thuis.. Het kan spoken in het Riazor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Kopbal het volgende:
Doe inderdaad maar CSKA en Nancy thuis. Deportivo uit lijkt me wel mooi.
nee je mist inderdaad bijzonder weinig... Hopen op een volgende ronde en dan maar spurs of brugge loten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ben, wat dat betreft, blij dat ik dan niet in NL ben
mis ik ook geen leuke uitwedstrijden
Nancy lukte in 2006 ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Kopbal het volgende:
Lech Poznan en Nancy moeten toch wel te pakken zijn.
reisafstand deels ivm kosten. Verder zit er gewoon geen een mooie club met mooie stad bij die te betalen is. Ben jij uberhaupt ooit met Feyenoord buiten nl geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Interesseren de clubs en de kansen van Feyenoord zelf je ook nog of gaat het je alleen om de reisafstand?
quote:
Polen is wel te doen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
reisafstand deels ivm kosten. Verder zit er gewoon geen een mooie club met mooie stad bij die te betalen is. Ben jij uberhaupt ooit met Feyenoord buiten nl geweest?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
reisafstand deels ivm kosten. Verder zit er gewoon geen een mooie club met mooie stad bij die te betalen is. Ben jij uberhaupt ooit met Feyenoord buiten nl geweest?
De trainer is in ieder geval al beter, om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:45 schreef foetre het volgende:
[..]
En is het er veel beter op geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |