abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62203518
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:30 schreef Luni het volgende:
Deportivo wil ik wel heen, maar heb nog geen goedkope vliegreis kunen vinden.
auto is toch veel leuker
pi_62203663
quote:
Hier geldt hetzelfde.Tips zijn welkom!
Nancy uit zal Feyenoord wel geen supporters meenemen.Gaat ook vrij moeilijk worden om daar aan kaarten te komen denk ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hofpleinfontein op 07-10-2008 15:45:40 ]
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62203862
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Gaat ook vrij moeilijk worden om daar aan kaarten te komen denk ik.
Was vorige x ook geen probleem en daarom is het juist zo uit de klauwen gelopen.
pi_62203958
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Was vorige x ook geen probleem en daarom is het juist zo uit de klauwen gelopen.
Ja daarom juist. Vorige keer was te makkelijk.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62203974
ik ga Nancy alvast mailen voor kaarten
pi_62204149
quote:
Wat zou een retourtje kosten? Als je voor een bedrag rond de 100 euro op en neer kan ga ik het ook in overweging nemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62204182
Ik zou geen supporters naar Nancy sturen eigenlijk.
That's all folks!
pi_62204359
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat zou een retourtje kosten? Als je voor een bedrag rond de 100 euro op en neer kan ga ik het ook in overweging nemen.
Voor 100 euro kan je vergeten.Eerder zo rond de 4 a 500 voor een vliegticket.
pi_62204468
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Had direct na de loting alle opties bekeken voor de clubs om naar de uitwedstrijd te kunnen. Ticket naar La coruna was toen rond de 300 euro, maar dat zal nu wel opgelopen zijn.

Verder gewoon een bagger loting zeg

Als we kaarten krijgen voor Nancy, dan moet ik het daar maar mee doen.
pi_62205143
Filmpje op http://www.canaldeportivo.com/. Hoofdschuddende official van Nancy na de loting.
pi_62205191
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde eigenlijk ook rond de 100 euro voor een enkeltje, dus rond de 200 euro op en neer. Maar dat wordt inderdaad ook lastig heb ik al gezien.

Sowieso weinig vluchten rechtstreeks naar A Coruna, wel genoeg vluchten naar Madrid of Barcelona maar dan is het nog een stukje.

Misschien zoeken op vluchten naar Oviedo, Santander, Santiago of Vallalodid, plaatsen die daar wat meer in de buurt liggen.

Met de auto is het 2000 km en dat is net wat te veel van het goede.

Overigens heb ik zelf ooit maar één Europese uitwedstrijd bezocht, dat was in Klagenfurt en dat was met de bus, en dat is me toen niet zo goed bevallen, ik ga liever met de auto als het te rijden is. Al was het wel lachen toen we na afloop met een hele groep op het veld stonden van Fc Kärnten en zo de kleedkamers en de persruimte konden inlopen.

Sowieso is de sfeer bij een Europese uitwedstrijd iets magisch, een soort verbondenheid die je dan voelt met je medesupporters als je met z'n allen een café ingaat en contacten opdoet, en natuurlijk een balletje trappen op een groot plein midden in de stad.

Dus ik zou dat graag weer een keer meemaken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:27:18 #237
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62205215
niet echt aansprekende tegenstanders ( spurs ), maar we kunnen wel 3e worden in deze poule met een beetje geluk.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62205275
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde eigenlijk ook rond de 100 euro voor een enkeltje, dus rond de 200 euro op en neer. Maar dat wordt inderdaad ook lastig heb ik al gezien.

Sowieso weinig vluchten rechtstreeks naar A Coruna, wel genoeg vluchten naar Madrid of Barcelona maar dan is het nog een stukje.

Misschien zoeken op vluchten naar Oviedo, Santander, Santiago of Vallalodid, plaatsen die daar wat meer in de buurt liggen.

Met de auto is het 2000 km en dat is net wat te veel van het goede.

Overigens heb ik zelf ooit maar één Europese uitwedstrijd bezocht, dat was in Klagenfurt en dat was met de bus, en dat is me toen niet zo goed bevallen, ik ga liever met de auto als het te rijden is. Al was het wel lachen toen we na afloop met een hele groep op het veld stonden van Fc Kärnten en zo de kleedkamers en de persruimte konden inlopen.

Sowieso is de sfeer bij een Europese uitwedstrijd iets magisch, een soort verbondenheid die je dan voelt met je medesupporters als je met z'n allen een café ingaat en contacten opdoet, en natuurlijk een balletje trappen op een groot plein midden in de stad.

Dus ik zou dat graag weer een keer meemaken.
Met de auto is inderdaad niet doen. Wel jammer. Heb zelf ook maar 1 europese uitwedstrijd bezocht en dat was Nancy. Dat smaakt natuurlijk naar meer
pi_62205363
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Filmpje op http://www.canaldeportivo.com/. Hoofdschuddende official van Nancy na de loting.
ik zag hem al op Eurosport ja
pi_62205438
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hij is er wel erg blij mee
pi_62205720
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Met de auto is inderdaad niet doen. Wel jammer. Heb zelf ook maar 1 europese uitwedstrijd bezocht en dat was Nancy. Dat smaakt natuurlijk naar meer
Ben al een x of 12 geweest denk ik, en het is het mooiste wat er is.
pi_62205881
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben al een x of 12 geweest denk ik, en het is het mooiste wat er is.
Geweldig ja Lekker goedkoop winkelen bij Belgische tankstations, een buschauffeur die de weg nieteens weet.Kijk er nu al naar uit om naar Coruna te gaan:Y Nadeel is wel dat het zo duur is.Lang leve de ib groep
pi_62205899
Het schijnt dat er vanuit Düsseldorf en/of Frankfurt goedkope vluchten vertrekken richting A Coruna. Moet je wel eerst helemaal naar Duitsland.

Voor mij zou Brussel wat dichterbij zijn maar van daaruit vertrekken zover ik kon zien geen vluchten naar A Coruna.
pi_62205963
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Het schijnt dat er vanuit Düsseldorf en/of Frankfurt goedkope vluchten vertrekken richting A Coruna. Moet je wel eerst helemaal naar Duitsland.

Voor mij zou Brussel wat dichterbij zijn maar van daaruit vertrekken zover ik kon zien geen vluchten naar A Coruna.
Wel een interessante optie. Duitsland kan je makkelijk heen me de trein toch?
pi_62206225
quote:
Rijnmond.nl

Feyenoord overlegt woensdag intern over het geplande uitduel bij het Franse AS Nancy. Daarin wordt onder meer besproken of er Rotterdamse supporters naar Frankrijk af mogen reizen. In Nancy geldt nog steeds een vrije verkoop van toegangskaarten, één van de oorzaken waardoor het twee jaar geleden mis ging, nadat een grote groep Feyenoord-hooligans zich misdroeg in het stadion en daarbuiten.
De UEFA strafte Feyenoord destijds hard voor de supportersrellen. De club werd uit het UEFA Cup-toernooi gezet en moest een boete betalen van 62.000 euro.

Er is nu echter beter overleg tussen de clubs dan destijds. In 2006 legde de club de adviezen omtrent de kaartverkoop naast zich neer. Feyenoord zal in overleg gaan met Nancy over het reguleren van de komst van Rotterdamse supporters.

Algemeen Directeur Erik Gudde laat verder weten dat het Poolse Lech Poznan van plan is om een grote schare supporters mee naar de Kuip te nemen.
pi_62206284
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:

Vanaf Dussendorf heb ik al gekeken. Daar woon ik een half uur rijden vandaan. Maar vanuit Dusseldorf vertrekt er niets naar La Caruna.
pi_62206539
quote:
Julian de Guzman kijkt uit naar duel tegen broertje

Een ware broederstrijd in Groep H van de UEFA Cup. Het duel tussen Deportivo La Coruna en Feyenoord betekent ook het weerzien van de gebroeders De Guzman. De oudere van de twee, Julian, kijkt uit naar de speciale confrontatie.

Voorafgaand aan de loting van de groepsfase speculeerden de broers al over een wedstrijd tegen elkaar. "We hadden het er al over, hoe mooi het zou zijn als we tegen elkaar zouden komen te staan. Ik hoop en denk dat we ons allebei wel kwalificeren voor de volgende ronde."

Julian de Guzman, al lange tijd spelend voor de Spaanse club, beschouwt zijn jongere broertje als een groot talent. "Ik ben zijn leermeester en hij mijn leerling", vertelt hij op de clubsite van Deportivo. "Jonathan is erg sterk en komt makkelijk tot scoren. Hij heeft een grote toekomst voor hem."
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:10:24 #248
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62206696
Pff, en ook nog eens de minst aantrekkelijke tegenstanders thuis.
Alhoewel, die gekke Polen.

Uitwedstrijd zit er niet in denk ik, te duur.
pi_62206739
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

En terecht.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62206761
Lech Poznan, zijn dat van die oostblok-nazi's?
Cause nobody likes rock anymore!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')