Waar blijft je hosseltopic?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Gereformeerden erger dan moslims? Hoeveel last heb jij op straat van christelijke mensen? Behalve dat ze ja afentoe aanspreken om je met hun geloof op te zadelen doen ze verder geen vlieg kwaad.
Moslims daarentegen......
Met het eerste gedeelde ben ik het wel eens trouwens.
Oke maar los gezien daarvan is het toch eigenlijk van de zotte dat er nog zoveel mensen in Nederland anno 2008 nog gereformeerd zijn. Die mensen geloven zelfs nog dat de aarde 4000 jaar geleden ontstaan is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:18 schreef LXIV het volgende:
Het verschil is dat Griffo's, tenminste hun voorvaderen, hebben meegeholpen dit land ontginnen en op te bouwen. En dat zij zich dus rechtmatig "eigenaar' van een deel van het land mogen voelen. En als je ze niet leuk vind, dan blijf je toch gewoon weg van de Veluwe of Zeeland?
Weinig beleefd dit weekend!quote:
moslims daarentegen watquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Gereformeerden erger dan moslims? Hoeveel last heb jij op straat van christelijke mensen? Behalve dat ze ja afentoe aanspreken om je met hun geloof op te zadelen doen ze verder geen vlieg kwaad.
Moslims daarentegen......
Met het eerste gedeelde ben ik het wel eens trouwens.
Ja en eerste generatie gastarbeiders hebben niet hard gewerkt voor dit land.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:18 schreef LXIV het volgende:
Het verschil is dat Griffo's, tenminste hun voorvaderen, hebben meegeholpen dit land ontginnen en op te bouwen. En dat zij zich dus rechtmatig "eigenaar' van een deel van het land mogen voelen. En als je ze niet leuk vind, dan blijf je toch gewoon weg van de Veluwe of Zeeland?
Ik geloof niet in de mythe dat die 20 jaar fabriekswerk net zoveel heeft bijgedragen om Nederland te maken wat het nu is als eeuwenlange Nederlandse ingenuiteit, vechten tegen het water, strijden voor onze vrijheid en hard werken op het land. Nee, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en eerste generatie gastarbeiders hebben niet hard gewerkt voor dit land.
Sinds wanneer doen we aan voorouders retoriek trouwens?
Is dit ook al cultuur-relativisme.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de mythe dat die 20 jaar fabriekswerk net zoveel heeft bijgedragen om Nederland te maken wat het nu is als eeuwenlange Nederlandse ingenuiteit, vechten tegen het water, strijden voor onze vrijheid en hard werken op het land. Nee, dat geloof ik niet.
Die gastarbeiders konden het, dankzij alle werk wat voorafging, het in Nederland gewoon gemakkelijker verdienen als thuis. En toen ze er achter kwamen dat ze het geld ook zo konden krijgen hebben ze geen poot meer uitgestoken en hun familie laten overkomen.
Sinds wanneer doen we aan cultuur relativisme trouwens?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef Bomil het volgende:
In Mattheüs 19 vers 12 staat het volgende: "Sommige mensen failen om vette topics te maken"
Eerder een half-een-'s nachts-huilbak-topic voor veertienjarige antitheïstjesquote:
Dat jij er heilig van overtuigd ben dat gelovigen per definitie niet sporen, zegt veel over de mate van indoctrinatie die jij bent ondergaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Gelovigen sporen geen van allen. Maakt niet uit in welk sprookje ze geloven.
En inderdaad, indoctrination is a bitch...
Nee, het is ook maar een kleine groep die het verpest voor de meerderheid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat jij er heilig van overtuigd ben dat gelovigen per definitie niet sporen, zegt veel over de mate van indoctrinatie die jij bent ondergaan.
6000, wel even inlezen he.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:28 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Oke maar los gezien daarvan is het toch eigenlijk van de zotte dat er nog zoveel mensen in Nederland anno 2008 nog gereformeerd zijn. Die mensen geloven zelfs nog dat de aarde 4000 jaar geleden ontstaan is.
Helemaal volgen doe ik je niet, maar dat het atheisme voor de wereld niet altijd een verbetering is ten opzichte van religie, vind ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
en op welk recht bazeer je dat? ik ben blij dat mijn kinderen niet gelovig zijn, al die opgelegde regeltjes . wat heb je eraan. de schepping bestaat gewoon niet, men moemt dit de evolution. .quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
Mensen die serieus op deze post zijn ingegaan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |