Dat zal je leren. Hoerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
EikeltjesIk vraag nooit meer om een topic vol te spammen, jullie komen ineens als kakkerlakken uit alle hoeken en gaten
Houd je bek, mongool.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
EikeltjesIk vraag nooit meer om een topic vol te spammen, jullie komen ineens als kakkerlakken uit alle hoeken en gaten
JAJJAJA IK WEET WIE 'T ISquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze koud en regenachtige nacht maakte Sheepcidus zich klaar om zijn bed in te duiken. Hij wilde nog even zijn aardig gegroeide baard eraf scheren om daarna lekker tussen de lakens te kruipen. Hij had zich toch wel een beetje vergist in de tijd, hij dacht dat een uur later was, maar het was nog maar 23:00. Moe maar voldaan kroop Sheepcidus in zijn bed. Hij lag net een beetje te dommelen, toen hij ineens een stem in het Frans hoorde zeggen: “Ah oui! Dit is het einde!” En net op het moment dat Sheepcidus (bodyguard) wilde reageren, werd er een mes in zijn keel gestoken.
Rust zacht, Sheepcidus!
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! Morgen om 19:00 is er weer een dorpslynch.
^- ondertitel van harajukuquote:Harajuku.
C'est magnifique.
Eerder een café lattequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:r.i.p.
Wel koffie en croissantjes bij mijn crematie.
Sinatraquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Susi het volgende:
And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, Ill say it clear,
Ill state my case, of which Im certain
Ohquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JAJJAJA IK WEET WIE 'T IS
[..]
^- ondertitel van harajuku![]()
![]()
Oeh yumquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:r.i.p.
Wel koffie en croissantjes bij mijn crematie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ach, ik kan in ieder geval nog 1 maffia ophangenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, RIP Robier!
Say whut?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Klopt.
Ik dacht namelijk dat ik het bokkie was ditmaal.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Harajuku. het volgende:Nou, ik weet niet hoe jij komt, maarre..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Spuit eruit, liters!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij komt, maarre..
Squirtend?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij komt, maarre..
Ah zie. Nee, daar heb ik geen last van.quote:
Kwajongens.quote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Last? LAST? L A S T ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah zie. Nee, daar heb ik geen last van.
Ohquote:
Je hebt nog niets gedaan hè?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
óf jij vertelt me gewoon wie er mafia is![]()
Oké oké..ik ga al zoeken
Geloof me, ik had een ander gekozenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, trouwens, PP, waarom moest ík dood
Als de burgemeester dood is gaat het spel gewoon doorquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de mafia heeft nu toch al gewonnen? Burgemeester is onbeschermd, mafia is nog met 2. Toch?
Nou, zo erg was het nu ook weer nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:15 schreef timmmmm het volgende:
Nou, lieve mensen ik ben er weer.
Ik overleef het allemaal wel, vooral wil ik nu mijn excuses aanbieden, dat ik er niet was in het weekend, vooral aan hara. die het over moest nemen! Maar ik ben er nu wel weer af en toe hoor, lieve kijkbuiskindjes!
Leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:15 schreef timmmmm het volgende:
Nou, lieve mensen ik ben er weer.
Ik overleef het allemaal wel, vooral wil ik nu mijn excuses aanbieden, dat ik er niet was in het weekend, vooral aan hara. die het over moest nemen! Maar ik ben er nu wel weer af en toe hoor, lieve kijkbuiskindjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Susi het volgende:
And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, Ill say it clear,
Ill state my case, of which Im certain
Hm, dit vind ik nogal vreemd, want voor zover ik weet had niemand je als verdachte aangewezen. Dus waarom zou je voor je leven vrezen bij een dorpslynch? Juist, omdat je mafia bent! Dus ik ging maar eens naar hints zoeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Klopt.
Ik dacht namelijk dat ik het bokkie was ditmaal.
Misschien... een beetje ...quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
Zo ziek dat je de pijn verzacht met alcohol?
Het spijt me, vergeef me, ik had de topiques nog niet doorgelezen toen ik deed posten. Mijn reactie was gebaseert op Hara.'s PM... Bij deze jij ook bedankt hoorquote:
Ik had nog niet officieel gestemd dus:quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:45 schreef timmmmm het volgende:
Lynch:
Susi (4) Krioro, Robier (2x), isdatzo
Ach man, houd je bek hoer!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:05 schreef Ladidadida het volgende:
En jullie zijn ook nog best lief voor elkaar deze ronde!
Tssk, wees eens lief voor onze geëerde spelleidster, ze doet het anders beter dan jij vorige rondequote:
Mag ik nog 'n keer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik vind Ladi eigenlijk wel een van de beste spelleiders die we hebben gehad!
Ik denk dat je dat niet hoeft te vragen, dat je iedereen daar een plezier mee doet!!quote:
Whehe dit is de eerste keer dat ik meedoe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, krioro is wel heel goed in het oplossen van de hints![]()
!
Neuh, want [wat Puntenslijpsel niet zei].quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef B.ertha het volgende:
En volgens mij is krioro zichzelf aan het indekken
Dat weet je nu toch ook al joh!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:43 schreef Robier het volgende:
Als we vanavond een maffia te pakken hebben weet ik zeker dat krioro geen maffia is.
Neeeeeeeee niet onze geliefde burgemeester!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef Robier het volgende:
Het was leuk jullie gekend te hebben, maar ik vrees dat de burgemeester ook dapper ten onder gaat vannacht.
Ja het spijt me, ik was de laatste dagen gewoon niet actief.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef PrincePolly het volgende:
Jullie zien nu ook dat als de cool-guys eruit zijn het topic meteen ruk geworden is...
En nu jij eruit ligt stijgt het niveau weer meteen.. ik zie een direct verband.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef PrincePolly het volgende:
Jullie zien nu ook dat als de cool-guys eruit zijn het topic meteen ruk geworden is...
Het nu ineens weer posten bevestigt mijn statement...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu jij eruit ligt stijgt het niveau weer meteen.. ik zie een direct verband.
Volgens mij gaan we gewoon door na dit spel..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:13 schreef Thieske het volgende:
Is er al weer een nieuw spel in zicht? Heb weer de tijd de komende dagen.
Er is nog één mobje over, dus afhankelijk van hoe snel die óf het hele dorp uitmoordt, óf zelf dood gaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:13 schreef Thieske het volgende:
Is er al weer een nieuw spel in zicht? Heb weer de tijd de komende dagen.
Lordmagic: 5 (postgemiddelde)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:14 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een regenachtige dag. Hoewel het voorjaar was, werd het de laatste dagen niet warmer dan een graad of 5,5. En langzaam maar zeker werd het dorp uitgemoord. Systematisch worden alle dorpsbewoners van de kaart geveegd. Robier (burgemeester en dorpsoudste) was tijdens dit late uur nog even in de kamer een film aan het kijken, toen hij buiten ineens voetstappen hoorde. Dapper als Robier was, staakte hij gauw zijn bezigheden om buiten eens polshoogte te nemen. Toen Robier echter net buiten liep, werd hij ineens van achter beetgepakt. Na een worsteling viel hij op de grond en werd zijn hoofd vakkundig met een bijl van zijn romp gescheiden.
Rust zacht, Robier!
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, tijd voor some crimesolving! Morgen om 19:00 is er weer een dorpslynch.
Das wel erg verdacht..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef B.ertha het volgende:
Nou, het is ècht rustig hier
Ik ga zo weg en ik heb geen idee hoe laat ik terug ben, dus dit is mijn voorlopige stem
## krioro
Wat ze tegen mij hadden was:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:30 schreef Lordmagic het volgende:
rimas is aan het begin ook al is een keer ergens genoemd(weet zo ff niet waar, dit zal ik ff gaan opzoeken)
Ja, weet ik veel, die heeft er 3 in mijn lijstje, de rest maar 2. Hoezo is hij echt geen maffia? Iedereen is verdacht nu hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
B.ertha, je maakt jezelf nu wel erg verdacht door te stemmen op Krioro [ afbeelding ]
Als er iemand geen mafia is is hij het wel.
Ik zie zo geen obvious hints die over jou gaan, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je mafia bent.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Bijna niemand meer over en nog niets kunnen vinden ""
Doelde niet alleen op jou hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef Rimas het volgende:
[..]
![]()
Makkelijk praten als je al weet wie de mafia is!
Dus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Rimas het volgende:
## B.ertha
Omdat zij krioro wilde lynchen terwijl die een hoop hints heeft opgelost.
(als iemand wat beters weet hoor ik het graag)
Jaja lul je er nu maar eens uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus...
ik heb ook hints opgelost, dus ben ik ook automatisch geen maffia. Dan moet je ook niet op mij stemmen
moet ik me eruit lullen? Ik ben de enige die nog hints aan het oplossen was en ging toen voor degene die er het beroerdst uitkwam. Als jullie iets hadden gedaan, was ik jullie misschien wel gevolgd, nu kies ik zelf iets en meteen ben ik maffia.quote:
dit is dan ook de eerste hint waar niet meteen iedereen op dook terwijl ik nog in mijn bedje lag of op school zat. Sterker nog, hij stond tot 2 uur vanmiddag helemaal leegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de eerste hint waar je zelf initiatief neemt in plaats van andere mensen na te praten [ afbeelding ]
Maakt je alleen maar meer verdacht [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb nu geen hints meer nodig..
## B.ertha
Oh nu komen de smoesjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dit is dan ook de eerste hint waar niet meteen iedereen op dook terwijl ik nog in mijn bedje lag of op school zat. Sterker nog, hij stond tot 2 uur vanmiddag helemaal leeg
even tussendoor, niks geen uitlullen, maar wil iedereen ophouden met moeite doen voor B.ertha typen. Het ziet verschrikkelijk verrot uit en kost nog moeite ook. Noem me Bertha, B. of desnoods Marja, maar geen B.ertha, dat was een typfoutquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
even tussendoor, niks geen uitlullen, maar wil iedereen ophouden met moeite doen voor B.ertha typen. Het ziet verschrikkelijk verrot uit en kost nog moeite ook. Noem me Bertha, B. of desnoods Marja, maar geen B.ertha, dat was een typfout
ik ben niet stil, ik ben een artikel over hedging aan het typenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, berg die popcorn maar weer op Robier..
B.ertha is verdacht stil nu
Je zou bijna denken dat ze mafia is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
even tussendoor, niks geen uitlullen, maar wil iedereen ophouden met moeite doen voor B.ertha typen. Het ziet verschrikkelijk verrot uit en kost nog moeite ook. Noem me Bertha, B. of desnoods Marja, maar geen B.ertha, dat was een typfout
Dus, Berth.a, geef je nu gewoon toe dat je mafia bent?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus, Bertha, geef je nu gewoon toe dat je mafia bent?
Nee, jullie hadden geen gelijk. Jullie stemden op mij omdat ik mijn nek uitstak en aanwezig was. Niet omdat de door jullie opgeloste hints naar mij wezen of omdat jullie mij met reden verdachten. Omdat ik er was en de rest zich stilhield, verder niet.quote:
Blablablaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden geen gelijk. Jullie stemden op mij omdat ik mijn nek uitstak en aanwezig was. Niet omdat de door jullie opgeloste hints naar mij wezen of omdat jullie mij met reden verdachten. Omdat ik er was en de rest zich stilhield, verder niet.
Blablablaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden geen gelijk. Jullie stemden op mij omdat ik mijn nek uitstak en aanwezig was. Niet omdat de door jullie opgeloste hints naar mij wezen of omdat jullie mij met reden verdachten. Omdat ik er was en de rest zich stilhield, verder niet.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef krioro het volgende:
En het feit dat je zo actief naar hints over mij zocht, terwijl ik weet dat ik geen mafia ben.
Reken maar niet op het laatstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Met zoveel aanmeldingen, nu al, Gaan we over de twintig
Misschien zelfs wel 25
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
Mijn complimenten naar Ladidadida.
Leuke hints, leuke verhaaltjes, top!
ja, lynch om 7 uur, ik ben eruitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef Ladidadida het volgende:
Nieuwe ronde? Is het al afgelopen dan?
College tot 18:00 jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Je was te traag
Als er genoeg aanmeldingen zijn. Dus 16+quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
wanneer begint het spel weer+o?
Oke, dat is mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er genoeg aanmeldingen zijn. Dus 16+
9.krioroquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er genoeg aanmeldingen zijn. Dus 16+
Ze moeten zich maar even zelf aanmeldenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
9.krioro
10. Hara
11. PS
12. Thieske
13. B.ertha
14. Lynda
15. Boswachter
16. BaraCupra
Klaar!!
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
Oh is er nog behoefte aan de hintsuitleg?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Ladidadida het volgende:
Oh.
[ afbeelding ]
B.ERTHA IS DOOOOOOOOOOOOOOOOOD! HELEMAAL DOOD!
Volgens mij is hara daar wel gebanned.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ja, fotoboek doet ook mee.
Leuk om terug te lezen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 1
Geld --> veel geld, gokken, PrincePolly
Om het hoekje kijken --> spieken, Yosander
Onder haar dekbed --> under the covers, undercover, PrincePolly
23 messteken --> rangnummers van OP, 6 en 17, Yosander en PrincePolly
Gif --> gifjes, Yosander
Youtubefilmpjes --> in het nieuws, youtubefilmpjes door moordenaar in Finland, Susi woont in Finland
7 kogels --> inschrijving Susi, 08-01, 8 januari. 8-1=7.
Nacht 2
Woud --> bos, B.ertha
Zwembad --> fobo van B.ertha, houdt van zwemmen
"Wie ben ik?" --> spelletjes, B.ertha houdt daarvan
Rapmuziek --> tekst van Opgezwolle, yosander woont in Zwolle
Kabel --> elektriciteit, radio, yosander
Nacht 3
Zomerdag --> PrincePolly is jarig in juli
Uitmuntende Volkswagen Transporter --> UVT, PrincePolly studeert daar
Kitten --> kat, B.ertha houdt van katten
Dikke --> Dikke Bertha, wapen
Kippenvel --> fotoboek B.ertha
Nacht 4
Baard --> beard, Bearded Collie is de hond in de ava van Susi
Vergist in de tijd --> tijdsverschil, Susi woont in Finland, uur later
In het Frans --> 'einde' in het Frans, fin, Filand, Susi
Nacht 5
Voorjaar --> B.ertha is in juni geregistreerd
5,5 --> 5,5 fruitstuk in B.ertha’s ava
Film --> sig B.ertha
Ik schrijf me ook in bij deze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:06 schreef Thieske het volgende:
1. -SG-
2. Wouser
3. timmmmm
4 Rimas
5. PP
6. Sheepcidus
7. Silentalarm
8. Isdatzo
9. Yosander
10. Lynda
11. Thieske
In het vervolg zelf doen, lamzak!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik schrijf me ook in bij deze.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik schrijf me ook in bij deze.
Jij en de andere hintoplossers ook bedankt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Robier het volgende:
* Robier voegt zich bij het land der doden.
Bedankt voor de hulp met het oplossen van de hints krioro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja inderdaad! Blijkbaar ben ik in juli jarigquote:
Dikke Bertha is een wapen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef krioro het volgende:
Neuh.
- Katten- en poesjes humor, kitten
- Dikke Bertha, wapen
Ja. Volgens Wikipedia een gun van 43 ton die "kogels" van 820 kg zwaar en 42 cm doorsnede wegschoot. Konden ze dingen 12,5 km verderop mee rakenquote:
Oh you have got to be kidding me.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Volgens Wikipedia een gun van 43 ton die "kogels" van 820 kg zwaar en 42 cm doorsnede wegschoot. Konden ze dingen 12,5 km verderop mee raken
Ik mag toch aangeven wat ik ervan vind? Als blijkt dat ik de enige ben ook goed, dan laat het lekker zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef Thieske het volgende:
Dan zijn ze weer te makkelijk, dan zijn ze weer te moeilijk. Het is niet snel goed.
Nee, deed nooit mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Sommige hints zijn wel (wat) vergezocht inderdaad.. maar och
En dat fobo meedeed wist ik ook niet.. deed vorige rondes toch ook niet mee?
Bent U weer eens op Uw te lange tenen getrapt mevrouw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, deed nooit mee.
En Ladaidaidia zegt:
Mochten er nog op- of aanmerkingen zijn op de vorige ronde, let me know. Vooral m.b.t. de hints, moet het moeilijker/makkelijker/meer/minder? Ik hoor het graag
Man man, je hoeft hier niet met 'kritiek' aan te komen of het is gelijk OMG WAT DOE JE, HIJ OF ZIJ DOET HET TENMINSTE OMG
Ik snap jouw reactie ook niet helemaal hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bent U weer eens op Uw te lange tenen getrapt mevrouw?
Nee hoor, ik word alleen een beetje moe dat je niets mag zeggen, ze vraagt er zelf om en als ik TS was zou ik ook feedback willen. Maar hier is het gelijk oeh en ah ze doet het tenminste@2314!~!@~@~@!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bent U weer eens op Uw te lange tenen getrapt mevrouw?
Haha, hoe kom ik daarbij dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Blijkbaar ben ik in juli jarig. Heb toch altijd anders gedacht, maar goed.
En om over UVT (studeert daar) nog maar te zwijgen![]()
![]()
Nou Hara, toen ik het spel leide heb ik tegen iedereen gezegt dat het fobo meedeed.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik meende toch echt dat dat niet meedeed. Nu ja, maakt verder ook niets uit want nu weten we het
Nou, SG, dit ging over Attantanisidinges. Dat jij met het fobo begon betekent niet dat de volgende dat ook doet. Men neme de wijze waarop hints gemaakt worden, juist ja, anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou Hara, toen ik het spel leide heb ik tegen iedereen gezegt dat het fobo meedeed.
Ja, dat is weer een ander uiterste. Mafia heeft nu 3 kills, als de hints dan te vergezocht zijn heeft het dorp geen schijn van kansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe verder de hints gezocht zijn hoe leuker. Moet niet te makkelijk worden.
Ladididada(of hoe je ook heet)
Die van Opgezwolle vind ik zo slecht nog niet, Zwolle is volgens velen namelijk de hiphophoofdstad van Nederland.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh you have got to be kidding me.
Zelfde geldt voor einde/fin, en registratie x leeftijd - geboortedatum / totaal andere spelers = fucking 23 gaat me ook iets te ver. En opgezwolle, Zomerdag met 10 mensen die waarschijnlijk in de zomer geregistreerd zijn
en die dikke Bertha
Ik vind sommige hints echt te vergezocht. Fotoboek heeft nooit eerder meegedaan dus als dat gebruikt gaat worden mag dat ook wel even gezegd worden.
De hints zijn leuk geschreven, daar niet van, maar kom zeg het moet wel leuk blijven en geen dagtaak worden
Nee, volgens mij niet. Een paar erbij zou nog wel leuk zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:44 schreef Silentalarm het volgende:
Yay, we beginen al bijna!
Is er eigenlijk ook een maximum aan het aantal spelers dat me mag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |