abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:51:00 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62387006
En toch blijven ze wel goed naar X-Men kijken qua geven

Diegene die vortexes kan creëren waarin mensen verdwijnen: Abyss

En al eerder genoemd...........

Die German (die al dood is): Magneto

Die Jesse waar Peter in zat: Banshee

Maar goed, da's natuurlijk ook wel te verwachten allemaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_62387548
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:00 schreef RSH11 het volgende:
Is hier al besproken waarom Adam geen baard en/of langer haar heeft gekregen?
Misschien omdat hij uiteindelijk onsterfelijk is geworden?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:29:36 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62388154
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

Ik bedoelde dat het opmerkelijk was dat iedereen meteen aan de puppetmaster denkt zonder dat hij zo genoemd wordt.
Ja hallo je kreeg ook niets dan poppen in beeld. Hoe obvious kon het zijn?!
quote:
Ik vind dat leuk gedaan door de makers.
Ik vond het iets te voor de hand liggend.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:30:12 #254
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62388173
Aardige aflevering weer. Relaxed dat we meteen wat antwoorden krijgen, zoals over Linderman. Mooi einde ook. Maar heel dat gezeur met Claire was wel irritant imo en haalde erg het tempo eruit. Ook Hiro wordt steeds irritanter en dommer. Ando
Daarin moet ik Symer toch wel gelijk geven, dat de er steeds minder karakters in zitten waar ik bij mee leef. Maar de verhaallijnen zijn dan wel weer nog interessant genoeg op de serie te blijven volgen.

Leuk shirtje had die Maya aan trouwens.

Veel mensen van the Wire trouwens in Heroes.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:32:04 #255
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62388242
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Leuk shirtje had die Maya aan trouwens.

Ja hé!

Vond 't een toffe episode, zeker wat duidelijkheid gekregen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:33:39 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62388288
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:40 schreef SunChaser het volgende:

Wat ik wel jammer vind is dat Hiro nog steeds die kneus is uit seizoen 1.
Dat irriteert me nog het meeste. Deed het al in seizoen 2, en nu nog meer.
"We are bad asses!" Fuck off kut kneus. Echt. Je bent irritant.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:35:59 #257
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62388372
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat irriteert me nog het meeste. Deed het al in seizoen 2, en nu nog meer.
"We are bad asses!" Fuck off kut kneus. Echt. Je bent irritant.
Dan bedoel ik dus met karakters, die me niks meer doen. In s1 was Hiro nog geinig. Nu is die gewoon een irritante herhalingsoefening van zichzelf voor de comic-relief in de serie.
pi_62388467
Mwoah, de serie heet heroes maar het lijkt meer een op een drama.
waar zijn de echte heroes gebleven uit seizoen 1, en sylar moet gewoon badass zijn!!
pi_62388842
Ik vind de drama juist cool, daarom kijk ik. Wat doen de abilities met die mensen. Ik moet Symer ook wel gelijk geven dat je wat minder meeleeft met de karakters. Vorig seizoen leefde ik zelfs behoorlijk met de verknipte Elle mee... En Niki, en Monica. Zij waren gewoonweg aandoenlijk.

Anyways, ben wel blij dat het Nathan-lijntje is opgehelderd. Maar inderdaad: hoe zit het dan met Nathans genezing? En zag Nathan niet al eerder Linderman vóórdat de villains ontsnapten van Level 5? Aangenomen dat Maury daar ook gevangen zat, natuurlijk...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:55:41 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62388974
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind de drama juist cool, daarom kijk ik. Wat doen de abilities met die mensen. Ik moet Symer ook wel gelijk geven dat je wat minder meeleeft met de karakters. Vorig seizoen leefde ik zelfs behoorlijk met de verknipte Elle mee... En Niki, en Monica. Zij waren gewoonweg aandoenlijk.

Anyways, ben wel blij dat het Nathan-lijntje is opgehelderd. Maar inderdaad: hoe zit het dan met Nathans genezing? En zag Nathan niet al eerder Linderman vóórdat de villains ontsnapten van Level 5? Aangenomen dat Maury daar ook gevangen zat, natuurlijk...
Die zat toch gevangen in z'n eigen werkelijkheid of zo? Door Matt? Ik heb geen idee of ze'm daarna naar Level 5 hebben gedaan
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:04:11 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62389267
Jezus, elke aflevering heeft elk personage weer een compleet nieuw karakter. Dat Hiro Ando doodmaakt is echt ongelofelijk out of character.

De mensen die soapy-verhaallijnen wel goed vinden "omdat het in comics nog veel erger is" zijn niet goed bij hun hoofd. Ten eerste is Heroes geen comic maar een TV-serie, en ten tweede is het gewon een baggerargument om krampachtig het baggerverhaal goed te lullen .
2000 light years from home
pi_62389291
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:55 schreef Ang3l het volgende:

Die zat toch gevangen in z'n eigen werkelijkheid of zo? Door Matt? Ik heb geen idee of ze'm daarna naar Level 5 hebben gedaan
Lijkt me wel een logische stap, eigenlijk. Maar goed, de schrijvers hebben dat slim open gehouden, natuurlijk...

Net de preview van volgende week gezien, en die Claire wordt wel voor aardig wat nare dingen geplaatst zeg.

Dat Hiro Ando neerstak vond ik zowel schokkend als lachwekkend tegelijk. Inderdaad wat out of character...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:10:34 #263
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_62389505
TJa, dat je figuren met dezelfde eigenschappen krijgt als in X-Men is niet zo gek, die hebben al zoveel abilities bedacht en gehad....

Wat ik alleen raar vond was met die vortex man waar hij Sylar zou moeten 'doden'. Waarom deed Sylar alsof hij het moeilijk tot niet kon verstaan? Hij heeft de kracht om supergoed te kunnen horen...

Verder prima aflevering weer... ook lekker apart, zo'n oud bed in een hightech setting

En die 'Tough guy look' whahahahaha
pi_62389641
De makers zeggen dat hij alle abilities is kwijtgeraakt in seizoen 2...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:15:57 #265
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_62389697
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Merkie het volgende:
Jezus, elke aflevering heeft elk personage weer een compleet nieuw karakter. Dat Hiro Ando doodmaakt is echt ongelofelijk out of character.

De mensen die soapy-verhaallijnen wel goed vinden "omdat het in comics nog veel erger is" zijn niet goed bij hun hoofd. Ten eerste is Heroes geen comic maar een TV-serie, en ten tweede is het gewon een baggerargument om krampachtig het baggerverhaal goed te lullen .
Nog erger vind ik het dat het heel obvious is dat hij hem niet echt doodsteekt, maar dat ze nu net gaan lopen doen alsof dat wel zo is. Heel die "we are total badasses" scene sloeg sowieso nergens op.
En dan hebben ze een anti-kracht bedacht tegen de onsterfelijken (de vortex man), maken ze hem maar gelijk weer af

Enige positieve wending was de parkman verklaring voor die Lindermann verschijningen wat mij betreft. Zit nog wel wat raars natuurlijk dat die Lindermann bijvoorbeeld wist dat de Jessica-kloon zelfmoord ging plegen etc. maar daar zal men wel aan gedacht hebben.

Nee ik schaar me vanaf nu ook in het negatieve kamp ben ik bang, ik kan me niet in de richting vinden waar dit opgaat. Als je een 'domme' actionhero serie wil maken, dan pak je dat anders aan. Deze 'crossover' tussen drama en comic slaat echt nergens meer op.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:19:38 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62389834
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef JK het volgende:
TJa, dat je figuren met dezelfde eigenschappen krijgt als in X-Men is niet zo gek, die hebben al zoveel abilities bedacht en gehad....
Nee precies, was ook wel te verwachten.
quote:
Wat ik alleen raar vond was met die vortex man waar hij Sylar zou moeten 'doden'. Waarom deed Sylar alsof hij het moeilijk tot niet kon verstaan? Hij heeft de kracht om supergoed te kunnen horen...
O ja
quote:
Verder prima aflevering weer... ook lekker apart, zo'n oud bed in een hightech setting

En die 'Tough guy look' whahahahaha
Mja... dat was dus weer Hiro & Ando en die 2 vind ik echt te kinderachtig voor woorden.

Ik ben wel benieuwd wat de kracht is die ze Barbara gegeven hebben.
L'Amour menaçant:
pi_62389933
Ando . Best wat ophelderingen aan het eind idd en verder heb ik eigenlijk weinig te melden wat al niet gezegd is in voorgaande reacties .
pi_62390346
Ik vond het ook wel zielig dat ze die Vortex gast hebben afgemaakt, die leek me wel sympathiek.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:34:54 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62390365
Die "honger" van Peter slaat echt nergens op. In seizoen 1 werd het volgens mij vrij duidelijk gemaakt dat Sylar met zijn kracht dingen in één keer kon begrijpen, en doordat hij erachter kwam dat hij op die manier krachten kon overnemen werd hij een bad guy. Maar nu wordt er ineens beweerd dat er een "honger" naar moorden was, en sterker nog, het is part-of-the-deal van de kracht van Sylar! Verder heeft Peter nadat hij de kracht van Sylar heeft overgenomen meteen de nek van Sylar gebroken en bijna zijn moeder vermoord. Kom op zeg, dit slaat allemaal echt nergens op. Denken de schrijvers dat we debiel zijn ofzo? Antwoord: ja, dat denken ze.
2000 light years from home
pi_62390480
Dat gaat me inderdaad ook wat te snel, daar hadden ze misschien wat meer ontwikkeling in moeten brengen. Kan me best voorstellen dat zo'n ability hongerig maakt naar meer. machtswellust is den mensch niet vreemd. Maar dit gaat me ook wat te snel allemaal...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:44:36 #271
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_62390685
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ando . Best wat ophelderingen aan het eind idd en verder heb ik eigenlijk weinig te melden wat al niet gezegd is in voorgaande reacties .
ik denk dat hiro hoopt dat adam ando kan genezen...
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:49:29 #272
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_62390845
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef MadGuy het volgende:
De makers zeggen dat hij alle abilities is kwijtgeraakt in seizoen 2...
Dat vroeg ik me dus de vorige keer al af.. Hoezo beheerst hij ineens (toch) telekenesis?
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Asskimo het volgende:

En hoe komt het dat Sylar nu toch alles weer kan, hij had ze met het virus toch allemaal verloren en kreeg enkel zijn eigen gave terug?
Ik vind het nog steeds een heel gave serie en wacht het iedere week met smart af. Ik had zonet toch wel ff een wtf?!-moment toen Hiro Ando neerstak. Zit ie een week lang (na ja 1 aflevering dan) te mijmeren dat future Ando hem zal vermoorden, opeens peinst ie er niet over om Ando's leven een seconde langer te laten duren. (Ach ja, die zal vast nog wel terug keren.)

Ik denk dat Barbara iets met snelheid kan; die dr. Zuckerman vroeg in de vorige aflevering aan Tracy of haar gave iets met superkracht of snelheid te maken had. Superkracht was die van Niki en Tracy kan vriezen, dan blijft voor Barbara snelheid over. Of wisten de onderzoekers überhaupt niet welke gave het resultaat zou zijn na de DNA manipulatie?
pi_62390912
Ja, dat van Sylar is ook een beetje vaag. Of is dat al in Behind the Eclipse uitgelegd?

En leuk geredeneerd, Asskimo! Maar wéér snelheid dus?
pi_62391696
Of Barbara IS die snelle chick...
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_62391783
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
Die "honger" van Peter slaat echt nergens op. In seizoen 1 werd het volgens mij vrij duidelijk gemaakt dat Sylar met zijn kracht dingen in één keer kon begrijpen, en doordat hij erachter kwam dat hij op die manier krachten kon overnemen werd hij een bad guy. Maar nu wordt er ineens beweerd dat er een "honger" naar moorden was, en sterker nog, het is part-of-the-deal van de kracht van Sylar! Verder heeft Peter nadat hij de kracht van Sylar heeft overgenomen meteen de nek van Sylar gebroken en bijna zijn moeder vermoord. Kom op zeg, dit slaat allemaal echt nergens op. Denken de schrijvers dat we debiel zijn ofzo? Antwoord: ja, dat denken ze.
Ja, dat slaat echt helemaal nergens op.
Peter is altijd de pussy geweest, altijd de redder van iedereen. Nu wilt hij ineens zn moeder vermoorden, komop zeg. :/
Waarom zou hij uberhaupt zn moeder moeten opensnijden om te weten wat ze van plan is (dat zei hij dus, ze moest het vertellen of anders zou hij het zelf wel uit haar hoofd halen, waarna hij begon met een sneetje te maken in haar hoofd) of wat ze verbergt? Hij heeft toch de krachten van Parkman...
pi_62392777
Toen die gast tegenover Angela stond dacht ik al dat het mr petrelli moest zijn.

Wat ik wel mooi vond was dat de vader van Parkman dus Lindermann in de hoofden brengt. Dat verklaard alweer dat ze dus niet zomaar iedereen laten leven e.d. Wat ik dan weer niet snap is hoe ze parkman uit die wereld hebben kunnen halen..

Maar goed heb opt moment even geen puf om terug te lezen wat jullie allemaal al gezegd hebben doe ik morgen wel
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:03:15 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62392916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Risce het volgende:
Of Barbara IS die snelle chick...
Het was toch een drieling? Ze lijkt er niet op
L'Amour menaçant:
pi_62393235
geweldig aflevering
AFC AJAX
pi_62393662
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ja, dat slaat echt helemaal nergens op.
Peter is altijd de pussy geweest, altijd de redder van iedereen. Nu wilt hij ineens zn moeder vermoorden, komop zeg. :/
Waarom zou hij uberhaupt zn moeder moeten opensnijden om te weten wat ze van plan is (dat zei hij dus, ze moest het vertellen of anders zou hij het zelf wel uit haar hoofd halen, waarna hij begon met een sneetje te maken in haar hoofd) of wat ze verbergt? Hij heeft toch de krachten van Parkman...
Z'n moeder kon Parkman ook blokkeren.. ze kreeg wel een bloedneus maar toch..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:29:54 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62394208
Waarom doen alle karakters zo ongeloofwaardig? Het slaat echt nergens meer op hoor. Ten eerste vind ik het feit dat Angela Patrelli een soort godmother is al een beetje ongeloofwaardig. Ten tijde van 'de experimenten' moet zij in de 20 zijn geweest, maar ze praat erover alsof ze toen al CEO was.

Trouwens ook bizar dat de schrijvers Nikki beu waren, en ze haar daarom maar meteen een heel nieuw personage hebben gegeven. Ach ja, in Heroes kunnen dat soort dingen makkelijk. Ik erger me er dood aan dat de 'krachten' niet nauw gedefinieerd zijn en gebruikt worden zoals de schrijvers het uit komt. Zo vond ik het in seizoen 1 nogal apart dat Sylar zomaar in een kakkerlak verandert (als ik het zo opschrijf klinkt het nog bizarder), nu in seizoen 3 blijkt dat het moordenaar zijn ineens bij de kracht zelf hoort, en erger nog: als je de kracht hebt verander je klaarblijkelijk meteen in een irrationele moordenaar die in coma gebracht moet worden. En Sylar had toch een supergehoor? In deze aflevering niet, want dat kwam de verhaallijn even niet goed uit. Rot toch op zeg.

Zo zijn er nog wel duizend dingen ongeloofwaardig en zijn handelen alle personages eigenlijk ongeloofwaardig. En owja, Mohinder die ineens in een soort reuzehagedis verandert, dat slaat ook echt totaal nergens op. Nog nooit hadden de krachten ook een fysieke uitwerking op de persoon zelf, maar ook dat kan ineens. In Heroes kan gewoon alles, er is geen enkele beperking op basis van logica. Een suspension of disbelief is gewoon totaal niet aanwezig.

Tevens valt het me op dat de schaal van Heroes vergroot is. In seizoen 1 ging het nog echt over een select groepje mensen met hun problemen. Kan iemand zich nu nog voorstellen dat Peter begin seizoen 1 iemand was die graag de verpleging in wilde i.p.v. carrière te maken? Ik niet. Maar wat ik me helemaal niet voor kan stellen is dat er nu nog überhaupt ruimte is voor zulke dingen. Er worden steeds meer doelloze verhaallijnen gebruikt om het gebrek aan karakteruitdieping te verbloemen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62394658
1) Sylar is nooit in een kakkerlak verandert
2) Moorden 'hoort' niet bij de kracht, maar is een effect daarvan. Subtiel verschil.
3) Mohinder verandert omdat deel 3 gaat over het verschil tussen 'naturals' en 'synthetics'. En heb je wel eens van de Hulk gehoord?
4) Suspension of Disbelief is niet van toepassing op plot-inhoudelijke elementen. Lees de theorie voor de gein eens.

Ik begrijp best dat mensen wat kritisch zijn (tenslotte is seizoen 2 afgeraffeld), de schrijvers zelf stellen ook dat ze problemen hebben met teveel sterke krachten (zoals tijdreizen), maar ik vind dat de 'fans' hier een beetje overdrijven. "Haten is Verlaten"
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 03:01:24 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62394690
Heroes is om zeep geholpen. Laten we eerlijk zijn. Wat begon als veelbelovend is door de (nieuwe) schrijvers regelrecht de afgrond in geduwd. Wie het nu nog leuk vindt, heeft echt vooral het eerste seizoen niet helemaal begrepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:58:04 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62395378
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:29 schreef TC03 het volgende:
Zo vond ik het in seizoen 1 nogal apart dat Sylar zomaar in een kakkerlak verandert (

Ik vind het eerder apart dat je dat gezien hebt, want dat is echt never nooit gebeurd.
L'Amour menaçant:
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2008 @ 08:14:37 #284
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62395486
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het eerder apart dat je dat gezien hebt, want dat is echt never nooit gebeurd.
Hij doelt op de scene aan t eidn van seizoen 1 denk ik

Hier leuke Sylar en Kakkerlak theorien
http://theheroesblog.blog(...)kroach-theories.html
\
En een eigen Hero Wiki voor de kakkerlak
http://heroeswiki.com/Cockroach
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:56:37 #285
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62395974
Volgens mij is Mohinder aan het veranderen in een kakkerlak!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:59:58 #286
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62396016
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Jovatov het volgende:
Volgens mij is Mohinder aan het veranderen in een kakkerlak!
Een spin denk ik.

Een gaaf dat iemand hier X-men erbij haalt. Heb net even de complete lijst met X-men characters doorgelezen en er zijn nog veel meer 'dezelfde soort' powers.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:19:11 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62396387
Hiro moet gewoon Future Hiro worden. Zoals in seizoen 1 dat hij de tijd stil zet in de metro. Nu is het nog steeds een lulletje rozenwater .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62396723
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:19 schreef fathank het volgende:
Hiro moet gewoon Future Hiro worden. Zoals in seizoen 1 dat hij de tijd stil zet in de metro. Nu is het nog steeds een lulletje rozenwater .

En dat lulletje rozenwater begint me nogal de keel uit te hangen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_62397406
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
Niet een honger naar het moorden, maar een honger naar het verzamelen van krachten. Dat Sylar dan zijn tegenstanders, wiens kracht hij overgenomen heeft ook meteen vermoord, lijkt me redelijk logisch. Hoe minder tegenstanders, des te beter.

Dat Peter meteen Sylar zijn nek breekt lijkt me ook heel logisch. In zijn ogen is Sylar niet in een keer opeens goed. En ik denk dat hij daar ook wel een beetje gelijk in heeft .

Gezien de honger naar krachten, lijkt het me ook niet zo gek om de kracht in de toekomst te kunnen kijken te bemachtigen. Daarnaast kan ik me best voorstellen dat Peter eigenlijk niet veel op heeft met moedertjelief.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2008 @ 10:17:09 #290
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62397603
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Niet een honger naar het moorden, maar een honger naar het verzamelen van krachten. .
Peter nam ze toch gewoon over door mensen gewoon aan te raken
pi_62397885
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Peter nam ze toch gewoon over door mensen gewoon aan te raken
Kijk, en dat is dus wat ik inderdaad niet begrijp. Waarom heeft hij überhaupt de kracht van Sylar nodig?
pi_62398044
O, Peter heeft geen abilities meer blijkbaar, sinds Future Peter vanalles met hem heeft uitgespookt

Best wel essentieel om te weten
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:38:59 #293
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62398125
Probleem met die honger is, dat het gewoon zo'n slap excuus is om een personage dat in s1 de grote schurk was, maar kennelijk heel geliefd was bij de kijkers, een menselijker gezicht te geven, zodat hij langer in de serie kan blijven.
pi_62398153
Door een beroerde internetconnectie heb ik het even niet gevolgd en zit nu bij episode 3. Ik ben al aan het afhaken. Het klopt gewoon voor geen meter. Jessy kan nix, Peter kan nix, Sylar is de enige die nu nog een beetje schijnt. De verhaallijn met Mohinder slaat nergens op. Nikki heeft opeens een andere ablity? Waar de fuck is Monica?.... Peter die terugkomt uit de toekomst, slap slap slap...
Heel heel heel erg jammer, er klopt geen kont van.

Dit is echt een gemiste kans, beter af kunnen kijken van the 4400. Vier sterke seizoenen zonder al die poespas.
Verbaal terrorist
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:51:31 #295
13250 Lod
Sapere aude!
pi_62398409
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nikki heeft opeens een andere ablity?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waar de fuck is Monica?....
Die zit in Friends

Maar goed, ik ben ook nog niet echt 'gegrepen' zoals in het eerste seizoen.
GNU Terry Pratchett
pi_62398516
Zo veel potentie....
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2008 @ 11:08:27 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62398806
De naam Heroes slaat iig nergens meer op. Niemand is nog een held, zoals in seizoen 1. Ze prutsen allemaal maar wat aan.
pi_62400071
Nouja, Heroes moet je ook niet kijken als een realistische serie. Je moet niet alles proberen te verklaren, die krachten, DNA manipulatie etc is natuurlijk klinkklare onzin.

Ik vind dat je pas echt kan oordelen als we wat meer afleveringen hebben gezien.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:58:14 #299
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62400129
Er is een verschil tussen realistisch en geloofwaardig. Dat Heroes niet realistisch is, vind ik niet erg. Dat karakters zich ongeloofwaardig gedragen en er ongeloofwaardige plotwendingen zijn wel.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:05:11 #300
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62400313
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is een verschil tussen realistisch en geloofwaardig. Dat Heroes niet realistisch is, vind ik niet erg. Dat karakters zich ongeloofwaardig gedragen en er ongeloofwaardige plotwendingen zijn wel.
Inderdaad, ik vind het nog steeds een toffe serie,

maar waar in Serie 2 bijna niks gebeurde, gebeurt er nu teveel waar ook een boel onwaarschijnlijke dingen tussenzitten...

Het blijft vermakelijk, maar dat Hiro zomaar Ando een mes in z'n buik steekt klópt gewoon van geen kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')