Misschien omdat hij uiteindelijk onsterfelijk is geworden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:00 schreef RSH11 het volgende:
Is hier al besproken waarom Adam geen baard en/of langer haar heeft gekregen?
Ja halloquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik bedoelde dat het opmerkelijk was dat iedereen meteen aan de puppetmaster denkt zonder dat hij zo genoemd wordt.
Ik vond het iets te voor de hand liggend.quote:Ik vind dat leuk gedaan door de makers.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuk shirtje had die Maya aan trouwens.![]()
Dat irriteert me nog het meeste. Deed het al in seizoen 2, en nu nog meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat Hiro nog steeds die kneus is uit seizoen 1.
Dan bedoel ik dus met karakters, die me niks meer doen. In s1 was Hiro nog geinig. Nu is die gewoon een irritante herhalingsoefening van zichzelf voor de comic-relief in de serie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat irriteert me nog het meeste. Deed het al in seizoen 2, en nu nog meer.
"We are bad asses!" Fuck off kut kneus. Echt. Je bent irritant.
Die zat toch gevangen in z'n eigen werkelijkheid of zo? Door Matt? Ik heb geen idee of ze'm daarna naar Level 5 hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind de drama juist cool, daarom kijk ik. Wat doen de abilities met die mensen. Ik moet Symer ook wel gelijk geven dat je wat minder meeleeft met de karakters. Vorig seizoen leefde ik zelfs behoorlijk met de verknipte Elle mee... En Niki, en Monica. Zij waren gewoonweg aandoenlijk.
Anyways, ben wel blij dat het Nathan-lijntje is opgehelderd. Maar inderdaad: hoe zit het dan met Nathans genezing? En zag Nathan niet al eerder Linderman vóórdat de villains ontsnapten van Level 5? Aangenomen dat Maury daar ook gevangen zat, natuurlijk...
Lijkt me wel een logische stap, eigenlijk. Maar goed, de schrijvers hebben dat slim open gehouden, natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Die zat toch gevangen in z'n eigen werkelijkheid of zo? Door Matt? Ik heb geen idee of ze'm daarna naar Level 5 hebben gedaan
Nog erger vind ik het dat het heel obvious is dat hij hem niet echt doodsteekt, maar dat ze nu net gaan lopen doen alsof dat wel zo is. Heel die "we are total badasses" scene sloeg sowieso nergens op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Merkie het volgende:
Jezus, elke aflevering heeft elk personage weer een compleet nieuw karakter. Dat Hiro Ando doodmaakt is echt ongelofelijk out of character.
De mensen die soapy-verhaallijnen wel goed vinden "omdat het in comics nog veel erger is" zijn niet goed bij hun hoofd. Ten eerste is Heroes geen comic maar een TV-serie, en ten tweede is het gewon een baggerargument om krampachtig het baggerverhaal goed te lullen.
Nee precies, was ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef JK het volgende:
TJa, dat je figuren met dezelfde eigenschappen krijgt als in X-Men is niet zo gek, die hebben al zoveel abilities bedacht en gehad....
O jaquote:Wat ik alleen raar vond was met die vortex man waar hij Sylar zou moeten 'doden'. Waarom deed Sylar alsof hij het moeilijk tot niet kon verstaan? Hij heeft de kracht om supergoed te kunnen horen...
Mja... dat was dus weer Hiro & Ando en die 2 vind ik echt te kinderachtig voor woorden.quote:Verder prima aflevering weer... ook lekker apart, zo'n oud bed in een hightech setting
En die 'Tough guy look' whahahahaha
ik denk dat hiro hoopt dat adam ando kan genezen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ando. Best wat ophelderingen aan het eind idd en verder heb ik eigenlijk weinig te melden wat al niet gezegd is in voorgaande reacties
.
Dat vroeg ik me dus de vorige keer al af.. Hoezo beheerst hij ineens (toch) telekenesis?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef MadGuy het volgende:
De makers zeggen dat hij alle abilities is kwijtgeraakt in seizoen 2...
Ik vind het nog steeds een heel gave serie en wacht het iedere week met smart af. Ik had zonet toch wel ff een wtf?!-moment toen Hiro Ando neerstak. Zit ie een week lang (na ja 1 aflevering dan) te mijmeren dat future Ando hem zal vermoorden, opeens peinst ie er niet over om Ando's leven een seconde langer te laten duren. (Ach ja, die zal vast nog wel terug keren.)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Asskimo het volgende:
En hoe komt het dat Sylar nu toch alles weer kan, hij had ze met het virus toch allemaal verloren en kreeg enkel zijn eigen gave terug?
Ja, dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
Die "honger" van Peter slaat echt nergens op. In seizoen 1 werd het volgens mij vrij duidelijk gemaakt dat Sylar met zijn kracht dingen in één keer kon begrijpen, en doordat hij erachter kwam dat hij op die manier krachten kon overnemen werd hij een bad guy. Maar nu wordt er ineens beweerd dat er een "honger" naar moorden was, en sterker nog, het is part-of-the-deal van de kracht van Sylar! Verder heeft Peter nadat hij de kracht van Sylar heeft overgenomen meteen de nek van Sylar gebroken en bijna zijn moeder vermoord. Kom op zeg, dit slaat allemaal echt nergens op. Denken de schrijvers dat we debiel zijn ofzo? Antwoord: ja, dat denken ze.
Het was toch een drieling? Ze lijkt er niet opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Risce het volgende:
Of Barbara IS die snelle chick...
Z'n moeder kon Parkman ook blokkeren.. ze kreeg wel een bloedneus maar toch..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, dat slaat echt helemaal nergens op.
Peter is altijd de pussy geweest, altijd de redder van iedereen. Nu wilt hij ineens zn moeder vermoorden, komop zeg. :/
Waarom zou hij uberhaupt zn moeder moeten opensnijden om te weten wat ze van plan is (dat zei hij dus, ze moest het vertellen of anders zou hij het zelf wel uit haar hoofd halen, waarna hij begon met een sneetje te maken in haar hoofd) of wat ze verbergt? Hij heeft toch de krachten van Parkman...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:29 schreef TC03 het volgende:
Zo vond ik het in seizoen 1 nogal apart dat Sylar zomaar in een kakkerlak verandert (
Hij doelt op de scene aan t eidn van seizoen 1 denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het eerder apart dat je dat gezien hebt, want dat is echt never nooit gebeurd.
Een spin denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Jovatov het volgende:
Volgens mij is Mohinder aan het veranderen in een kakkerlak!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:19 schreef fathank het volgende:
Hiro moet gewoon Future Hiro worden. Zoals in seizoen 1 dat hij de tijd stil zet in de metro. Nu is het nog steeds een lulletje rozenwater.
Niet een honger naar het moorden, maar een honger naar het verzamelen van krachten. Dat Sylar dan zijn tegenstanders, wiens kracht hij overgenomen heeft ook meteen vermoord, lijkt me redelijk logisch. Hoe minder tegenstanders, des te beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
Die "honger" van Peter slaat echt nergens op. In seizoen 1 werd het volgens mij vrij duidelijk gemaakt dat Sylar met zijn kracht dingen in één keer kon begrijpen, en doordat hij erachter kwam dat hij op die manier krachten kon overnemen werd hij een bad guy. Maar nu wordt er ineens beweerd dat er een "honger" naar moorden was, en sterker nog, het is part-of-the-deal van de kracht van Sylar! Verder heeft Peter nadat hij de kracht van Sylar heeft overgenomen meteen de nek van Sylar gebroken en bijna zijn moeder vermoord. Kom op zeg, dit slaat allemaal echt nergens op. Denken de schrijvers dat we debiel zijn ofzo? Antwoord: ja, dat denken ze.
Peter nam ze toch gewoon over door mensen gewoon aan te rakenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet een honger naar het moorden, maar een honger naar het verzamelen van krachten. .
Kijk, en dat is dus wat ik inderdaad niet begrijp. Waarom heeft hij überhaupt de kracht van Sylar nodig?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Peter nam ze toch gewoon over door mensen gewoon aan te raken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nikki heeft opeens een andere ablity?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zit in Friendsquote:Waar de fuck is Monica?....
Maar goed, ik ben ook nog niet echt 'gegrepen' zoals in het eerste seizoen.GNU Terry Pratchett
Inderdaad, ik vind het nog steeds een toffe serie,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is een verschil tussen realistisch en geloofwaardig. Dat Heroes niet realistisch is, vind ik niet erg. Dat karakters zich ongeloofwaardig gedragen en er ongeloofwaardige plotwendingen zijn wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |