Als je iemand makkelijk vast wil binden gewoon plastic folie gebruiken, ook wel een aanrader overigensquote:
Een meisje dat een beschuitrol speelt, lijkt me wel supergeil.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaik word er niet echt opgewonden van maar goed
.
Doet een van jullie weleens aan rollenspellen?
Eensquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtig
Nee, je stond ervoor 'open'. Hahahahaha slechte grap van me sorry.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie weet.
Alleen meisjes kunnen aan rollenspellen doen?[ afbeelding ]
Zal ik onthoudenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je iemand makkelijk vast wil binden gewoon plastic folie gebruiken, ook wel een aanrader overigens
Jaa dat is ook hip!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhhik heb van de zomer 'ingebroken' bij een buitenzwembad, was ook super
gewoon midden in de nacht lekker zwemmen
Neen we hebben het helemaal afgemaakt , de volgende keer willen we op het altaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
Maar Noorsbloed, ben je voor het zingen de kerk uitgegaan?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Hahahaha ja dat doen we ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
En ook trio'squote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jaa dat is ook hip!
Alleen gingen wij niet alleen zwemmen
[..]
Neen we hebben het helemaal afgemaakt , de volgende keer willen we op het altaar![]()
[..]
[..]
Hahahaha ja dat doen we ook
Sommige mannen staan er ook voor 'open'.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, je stond ervoor 'open'. Hahahahaha slechte grap van me sorry.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige mannen staan er ook voor 'open'.
Wel we hebben wel een keer een trio gehad met een vriendin van ons.quote:
Topics met SM in de titel zijn altijd al populair geweestquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens wel een stormlooptopic van mij
Ja ik hoor het eigenlijk van bijna iedereen die wel eens een trio heeft gehad, dat het toch makkelijker was om je te richten op 1 persoonquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel we hebben wel een keer een trio gehad met een vriendin van ons.
Maar dat was niet echt wat eerlijk gezegd.
Je moet alle aandacht dan verdelen enzo.
En ik hou van intense passioneele sex, en dat is lastig met meerdere personen.
En daar kwam bij dat mijn Noorse Schone jaloers werd.
Die fetisj dingen bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtig
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het goed doet dan komt je 'slachtoffer' er niet zo makkelijk zonder hulp uit
Geen goed idee.quote:
Wat vind je daar niet leuk aan dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die fetisj dingen bedoelde ik inderdaad.Mij niet gezien.
Het gaat niet echt om het aandacht verdelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hoor het eigenlijk van bijna iedereen die wel eens een trio heeft gehad, dat het toch makkelijker was om je te richten op 1 persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |