rij zequote:
ik heb trouwens nog geen antwoord op mijn vraagquote:
hoe ga je normaal gesproken dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik morgen met de bus naar school gaan?
ik weet het niet, gister was de vriendin bij mijn kameraad en die hadden geen zin om langs de mcdrive te karren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veel plezier.
Wouter, kom je vandaag nog langs de drive?
Fietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ga je normaal gesproken dan?
Okee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet het niet, gister was de vriendin bij mijn kameraad en die hadden geen zin om langs de mcdrive te karren.
misschien, ik moet het nog even zien. Ik moet vandaag eigelijk ook nog naar de biertafel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
en waarom zou je met de bus gaan?quote:
de jong?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.
Ik moet werken van 5 tot 1 in ieder geval. Dus je hebt 8 uur de tijd om mij te zienik zal zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Omdat ik lui benquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:![]()
[..]
en waarom zou je met de bus gaan?
luie donderquote:
Zo af en toe mag ik dat.quote:
van mij mag het hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo af en toe mag ik dat.
Ik heb vandaag een teringzware dag op stage gehad, emotioneel gezien
Agreequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Blawh het volgende:
Economie en Management & Organisatie waren mijn favoriete vakken. Aardrijkskunde vond ik ook wel oke, en Lichamelijke Opvoeding natuurlijk ook wel.
en klopt dat?quote:
quote:
Komt nog wel, he schat?quote:
dat maakt niet uitquote:
met mijquote:
Wel als je ziet met wiequote:
een plork?quote:
* rulerofdeath geeft Nathalie een aai over de bolquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Nathalie een aai over de bol
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gadverdamme Justin.
Dat jij, zelfs met je dronken kop, haar geneukt hebt.
Hoe ver je ook heen bent, je ziet toch dat ze geen dino is?
oeh, spank mequote:
wat ben je mooi als je boos kijktquote:
Hou je bekquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat ben je mooi als je boos kijkt![]()
quote:
Nounou, wat zijn we snel in de stont getraptquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nounou wat zijn we lichtgeraakt zeg.
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounou, wat zijn we snel in de stont getrapt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounou, wat zijn we snel in de stont getrapt
het is toch watquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben moeeee en ik moet nog tot half 2 wakker blijven![]()
![]()
ik hoop dat ik iets meer heb verdiendquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb vorige maand wel 236 euro verdiend
Voor mij is dat veel. *bitchslap*quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop dat ik iets meer heb verdiend
Ik krijg nog meer van mn stagequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb vorige maand wel 236 euro verdiend
dat geloof ik ook welquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij is dat veel. *bitchslap*
Als ik er meer dan drie dagen voor moet werken klopt er iets nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nog meer van mn stage
werk zequote:
maarre ga jij nog naar school oid?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik er meer dan drie dagen voor moet werken klopt er iets niet
Ja en nee, opleiding bij defensie, dus ga naar school en doe opleiding, maar ben volledig opgeleid militair, dus krijg gewoon salaris.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarre ga jij nog naar school oid?
ojah, daar had je het laatst overquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja en nee, opleiding bij defensie, dus ga naar school en doe opleiding, maar ben volledig opgeleid militair, dus krijg gewoon salaris.
dan neem je toch een stukjequote:
Mijn moeder verstopt het lekkere spul, aangezien ik teveel snoep en er dan niks meer voor hen over is.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder verstopt het lekkere spul, aangezien ik teveel snoep en er dan niks meer voor hen over is.
En ik kan nu ook niet uitgebreid gaan zoeken, aangezien ze gewoon thuis is
daar ben ik te lui voor. dus ik wacht maar gewoon op het avondeten! En dan lekker douchen en in mn pyama op de bank zitten tv-series kijken (H) (als ik uitgeleerd ben)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan moet je naar de supermarkt
zit je in een tentamenweek?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef Fems het volgende:
[..]
daar ben ik te lui voor. dus ik wacht maar gewoon op het avondeten! En dan lekker douchen en in mn pyama op de bank zitten tv-series kijken (H) (als ik uitgeleerd ben)
endespatiebalkisstuk?quote:
Welk lijstje?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
jij kunt dat vast wel bevestigen/ontkrachten:
Kunnen jij en Samzz op Boe's lijstje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
jij kunt dat vast wel bevestigen/ontkrachten:
Kunnen jij en Samzz op Boe's lijstje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil gewoon de statistieken up-to-date houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]!
En nou wil jij weten of ik en Samzz geneukt hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |