de problemen in de verdediging werden niet serieus genomen. alleen Oleguer werd aangetrokken. daardoor is de verdediging te zwak en kom je met blessures/schorsingen in de problemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef toma het volgende:
kan er ook nog wel bij die rode kaart![]()
Met zo veel geblesseerden en geschorsten moeten we volgende week met de beloften gaan spelen.
ik ben voortaan ook lid van de Bréchet fanclubquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijke afstraffing.
En die Ajacieden maar lachen tijdens Feyenoord-NEC en toen PSV tegen Pool speelde.
Laat ons, dat is ook het enige waar we nog enig plezier aan kunnen beleven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijke afstraffing.
En die Ajacieden maar lachen tijdens Feyenoord-NEC en toen PSV tegen Pool speelde.
Het leek alsof hij last had van zn lies.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
waarom werd enoh eigk gewisseld?
het verband tussen een zwakke verdediging en blessures en schorsingen kan ik niet leggen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat Ajacieden van het zelfde kaliber zijn als de arbeiders van Feyenoord en ADO.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de problemen in de verdediging werden niet serieus genomen. alleen Oleguer werd aangetrokken. daardoor is de verdediging te zwak en kom je met blessures/schorsingen in de problemen.
iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer netjes van Heerenveen. Ajax dik vernedert. Ik snap echt niet dat bij een zogenaamde 'topclub' Emanuelson speeltijd krijgt. Die is niet eens goed genoeg voor de subtop.
er is niets betersquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer netjes van Heerenveen. Ajax dik vernedert. Ik snap echt niet dat bij een zogenaamde 'topclub' Emanuelson speeltijd krijgt. Die is niet eens goed genoeg voor de subtop.
1-0: Kan hij geen reet aan doen, bal in de kluts via de binnenkant van de paal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
Een keeper die een goeie wedstrijd speelt, maar 5 tegen goals krijgt.
provincieclubs pwnen de randstad losers11!!!!!11!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
Een keeper die een goeie wedstrijd speelt, maar 5 tegen goals krijgt.
Hallo???
Het is trouwens dat de boeren de baas zijn in nederland
1groningen
2 eindhoven
3 Breda
Gelukkig heb je er maar 17 per seizoenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Jnk18 het volgende:
Dik verdiend voor SCH![]()
![]()
![]()
Ben Blij dat ze niet vaker hebben gescoord zeg!![]()
Ajax en uitwedstrijden gaan niet samen, weer een super instelling van onze boyzzz
Vermeerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1-0: Kan hij geen reet aan doen, bal in de kluts via de binnenkant van de paal.
2-0: Onhoudbaar afstandsschot.
3-0: Met veel pech door de benen, niet echt zijn schuld.
4-0: Penalty, kan hij geen reet aan doen.
5-2: Penalty gestopt, verdedigers komen te laat, kan hij geen reet aan doen.
Het had ook zomaar 7 of 8-2 kunnen zijn met die schoten die hij eruit hield.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Adelante het volgende:
gelukkig is het deze week 90's request bij 3FM, kunnen de fans van Ajax en Feyenoord nog eens terugdenken aan reeds lang vervlogen tijden met bijbehorende resultaten
Dan is het wel erg triest gesteld met Ajax...quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef TLC het volgende:
Heracles en ADO na 5 speelronden beter dan Ajax![]()
tja al die aanvallers kopen is ook niet mijn favoriet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan is het wel erg triest gesteld met Ajax...
Volgens mij kun je dan beter maar helemaal niemand opstellen op die positie, want Emanuelson lijkt soms wel met de tegenstander mee te doen...
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
'ajax moet gelukkig zijn met enkel 5 doelpunten'
Aldus Trond Sollied
Is dit geen troll?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
'ajax moet gelukkig zijn met enkel 5 doelpunten'
Aldus Trond Sollied
Drie punten zelfsquote:
Troll? Ja hoor ... ik ben voor Ajax hoor.quote:
Hij herhaalt wat de trainer van Heerenveen heeft gezegd.quote:
Die trainer roeleertquote:
Mag een grapje niet op deze treurige dag?quote:
ajax heeft verloren en dan mag het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Mag een grapje niet op deze treurige dag?
Jouw "grapjes" worden al reeds lange tijd niet meer gewaardeerd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Mag een grapje niet op deze treurige dag?
Ik neem het ter kennisgeving aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jouw "grapjes" worden al reeds lange tijd niet meer gewaardeerd.
Doe er je voordeel mee met deze informatie.
Dat bedoel ik mede met treurig. Verlies is trouwens volledig eigen schuld. Leuk zo'n clown als coach, maar er valt weinig te lachen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ajax heeft verloren en dan mag het niet.
Ja mooi he NEC - Vitessequote:
quote:Robert Zwinkels
Ahmed Ammi (Mar)
Csaba Horváth (Slw)
Christiaan Kum
Pascal Bosschaart
Richard Knopper
Leroy Resodihardjo
Lex Immers
Aleksandar Rankovic (C) (Ser)
Karim Soltani (Fra)
Fabio Caracciolo (Bel)
quote:Jeroen Verhoeven (C)
Gerry Koning
Henny Schilder
Tim Bakens
Aaron Meijers
Arvid Smit
Paul de Lange
Cecilio Lopes (Kpv)
Bernard Hofstede
Dominique van Dijk
Jack Tuyp
Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Welke josti zit er aan het geluid te kutten
Morgen leuke affiches gelukkig en dan zondag nec - vitesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:19 schreef venomsnake het volgende:
Best wel een slaapverwekkende wedstrijd tot nu toe.
Over ongeveer 55 minuten begint haags kwartiertje, probeer het dan eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef 9christensen het volgende:
zal ik inschakelen, of is het de moeite niet?
Spaar je energie voor morgen. Het is de moeite niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef 9christensen het volgende:
zal ik inschakelen, of is het de moeite niet?
Eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Blijft een vreemd gezicht zo'n bolle keeper in het doel bij een profclub.
Hij kan toch wel gewoon aan de slag om wat af te vallen.![]()
Hoe je het ook wendt of keert, een keeper met een afgetraind lijf is gewoon sneller.
Met op eredivisie niveau wedstrijden spelen en trainen zou ie sowieso moeten gaan afvallen lijkt me, tenzij ie een vreetziekte heeft of een stofwisselingstoornis of whatever.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, een keeper met een afgetraind lijf is gewoon sneller.
Tjah op de een of andere manier verbaast het mij hoe snel die papzak nog is. Ook qua sprongkracht en zweefduiken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft dit gewicht gewoon nodig om op aarde te blijven met z'n sprongen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah op de een of andere manier verbaast het mij hoe snel die papzak nog is. Ook qua sprongkracht en zweefduiken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij heeft dit gewicht gewoon nodig om op aarde te blijven met z'n sprongen!
das meer de moeite waardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Spaar je energie voor morgen. Het is de moeite niet.
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallen
Volgens mij maakt hij zich er zelf niet zo dik om hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallen
Hij heeft het al zwaar genoeg hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij zich er zelf niet zo dik om hoor.
We doen het zo wel even dunnetjes overquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het al zwaar genoeg hoor.
Nu zijn eigenlijk alle inkoppertjes weer geweest
Inderdaad je moet er gewoon niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:21 schreef Silenus het volgende:
Kom op, laten we er hier nu niet met z'n allen zo gewichtig over doen, zo belangrijk is het niet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:23 schreef Baraja het volgende:
Nu ophouden met die flauwe grappen, ik heb er de buik van vol.
Altijd lachen als ze 4-0 achter staanquote:
Dan verheug je je er gewoon op om te gaan aftellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Altijd lachen als ze 4-0 achter staan
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
De enige schaal die Jeroen verhoeven nooit in zijn handen wil hebben is de weegschaal.
http://www3.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:34 schreef shroomer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zien welke live feeds actief zijn en/of links ernaar? Is daar geen topic of sticky voor?
Vind het vervelend om dat hier elke keer te moeten vragen namelijk.
Zoeken mijn vrind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:34 schreef shroomer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zien welke live feeds actief zijn en/of links ernaar? Is daar geen topic of sticky voor?
Vind het vervelend om dat hier elke keer te moeten vragen namelijk.
Ja. Volendam bakt er niet veel van, als die zo blijven spelen dit seizoen gaan ze geen wedstrijd winnen vrees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Heeft ADO een overwicht?
Ach ik vind het wel een sympathiek elftal. Ik zal ze steunen door...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja. Volendam bakt er niet veel van, als die zo blijven spelen dit seizoen gaan ze geen wedstrijd winnen vrees ik.
Idem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak, dan is mijn geld binnen
Dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www3.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Och jee, moet Volendam ook nog naar AZ volgende week..
Ik gok op een 8-0
8-0? Dat vind ik nogal een gewichtige uitspraak venom!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Och jee, moet Volendam ook nog naar AZ volgende week..
Ik gok op een 8-0
Beetje koffiedik kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
8-0? Dat vind ik nogal een gewichtige uitspraak venom!
In dat geval is AZ hun gewicht wel in goud waardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef sjimz het volgende:
8-0 zou wel vet zijn!
De trainer van Volendam zal moeten wikken en wegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
In dat geval is AZ hun gewicht wel in goud waard![]()
Ach ze zullen wel zoete broodjes bakken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:10 schreef sjimz het volgende:
Het komt niet vaak voor dat di8e keeper er niets van bakt.
Het is inderdaad geen vetpot daar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef stefmans het volgende:
Volgens mij hebben ze het bij Jeroen thuis niet zo breed.
Cafebar niet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:20 schreef Damzkieee het volgende:
Klaas Puul is in elk geval een passende sponsor voor onze dikste vriend
Het is een mager seizoen tot dusver.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ze zijn trouwens mooi spekkoper daar bij Volendam. 0 uit 6.
quote:1. Een vette gans bedruipt heur zelven.
Een rijk man heeft van niemand hulp nodig.
2. Hij is een binnenvetter.
Hij is iemand die meer kan dan je denkt.
3. De bok is vet.
Ni is daar de gelegenheid.
4. Geen haring zo mager of men braadt er vet uit.
Zelfs uit het vervelendste werk valt wel wat voordeel te behalen.
5. Vette en magere jaren.
Goede en slechte tijden.
6. Hij praat als een metworst die het vet ontlopen is.
Hij praat nonsens.
7. Een nier bevat niet veel vet.
Een nieuw werk op stapel zetten.
8. Het oog van de meester maakt het paard vet.
Je bestuurt je eigen zaken beter dan een ander dit zou doen.
9. Het oog van de meester maakt de paarden vet.
Je moet als baas zelf toezicht houden want anders wordt je bedrijf verwaarloosd.
10. Dat is ooievaars kuitenvet.
Dat zijn zeer dunne benen.
11. Een rein varken en wierd nooit vet.
Varkens (of kinderen) die kieskeurig zijn met eten groeien slecht.
12. Die roet handelt maakt zijn vingers vet.
Als je met slechte mensen omgaat ga je hun gedragingen overnemen.
13. Laat hem in zijn eigen sop [vet] gaar koken.
Bemoei je niet met hem.
14. Het varken [den os] [de bok] is vet.
Er is een goed gedekte tafel.
15. Vieze varkens worden vet.
Varkens (of kinderen) die niet kieskeurig zijn met eten groeien het hardst.
16. Net bij kuis en vet bij vuil valke bij valke en uil bij uil.
Mensen gaan vaak met soortgelijke mensen om.
17. Hij is zo vet als een slak.
Hij is erg dik Hij is zo vet als een Spaans anker.
18. Hij is zo vet als een Spaans anker.
Hij is erg mager.
19. Hij is zo vet als modder.
Hij is heel erg dik.
20. Iemand zijn vet geven.
Iemand flink de waarheid vertellen.
21. Een goede haan is niet vet.
Je kunt maar beter niet te dik zijn.
22. Hij is vet.
Hij heeft teveel gedronken.
23. De os is daar vet.
Het is daar goed toeven.
24. Het vet zit hem niet in de weg.
Hij is erg dun.
25. Het vet wil boven drijven.
De rijke man wil altijd de baas zijn.
26. Het vet is van de ketel.
Het meeste voordeel is al verdwenen.
27. Vet smet.
Als je met slechte mensen omgaat neem je hun slechte eigenschappen over.
28. Het vet is er van de soep.
Daar valt niets meer aan te verdienen.
29. Het is vetpot moeder heeft een daalder gewisseld.
Moeder heeft flink wat op tafel gezet.
30. Hij ziet er uit als vette wol.
Hij ziet er ongewassen uit.
31. Vroeg vet vroeg in de kuip.
Als je op jonge leeftijd al met de volwassenen meedoet dan zul je als je volwassene een
32. Vroeg in de wei vroeg vet.
Als je op jonge leeftijd al met de volwassenen meedoet dan zul je als je volwassene een
33. Zachte winters vette kerkhoven.
In een zachte winter gaan er veel mensen dood.
34. Een blode hond wordt zelden vet.
Als je wat wilt bereiken zul je soms risico moeten durven nemen.
Een gelijkspel moet mogelijk zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je hebt veel vertrouwen in Ajax?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef wiggahlipz het volgende:
Voor Ajax is de wedstrijd bij voorbaat al in de pocket. Het wordt een loep zuivere wedstrijd , maar de voorspelling dat Ajax wint is alles behalve gewaagd. Iedereen die ook maar verwacht dat Groningen als winnaar uit deze wedstrijd zal komen verdient wat mij betreft bij voorbaat al een ban uit alle fora die te doen hebben met sport.
Zoek een ander forum op en stop op om mijn club en haar supporters voor lul te zettenquote:
Gastquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef wiggahlipz het volgende:
Dit heeft bar weinig te maken met voor lul zetten. Dit is een brief waarin iemand duidelijk wil maken hoe het zit. Het zal te maken hebben met een verschil in kennis. Ik ben zelf niet van de persoonlijke aanval, maar mijdt hem in dit geval liever niet. Ik kan me goed voorstellen dat mensen mijn mening behoorlijk op prijs stellen. Geen twijfels maar een antwoord dat er toe doet. Perfect evenwicht tussen 'loden emmer' : 'karaatse werkelijkheid'.
-sorry maar dat is gewoon spam-quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef RijstNatie het volgende:
is er nog een streaming live?
O ja tuurlijk, het is spamquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
-sorry maar dat is gewoon spam-
Ja, ik ga er vanuit dat het jouw site is en dan is het inderdaad spam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:00 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
O ja tuurlijk, het is spam![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt het 6 - 6quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het wordt gewoon een simpele overwinning voor Ajax.
Spam? Dat is gewoon een veel gebruikte Eredivisie streamquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
-sorry maar dat is gewoon spam-
Ben je pas net moderator ofzo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat het jouw site is en dan is het inderdaad spam.
hmm, ik dacht echt dat het zijn site was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:01 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Spam? Dat is gewoon een veel gebruikte Eredivisie stream
Ja pas 6 maandenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ben je pas net moderator ofzo?
Mja, ook al is het zijn site, deze link zal in ieder ander livestream topic ook gegeven worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
hmm, ik dacht echt dat het zijn site was.
Als het echt zo is dan plaats ik hem weer terug en bied ik mijn excuses aan.
Momentje.
Is toch al een soort van winst voor hun als ze dat eruit slepen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:01 schreef Adelante het volgende:
komt heracles voor een gelijkspelletje ofzo
Het is niet opeens tegen de regels. Spam is altijd verboden geweest maar ik heb het even achter de schermen neer gezet of dit gedoogd wordt of niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef the_undertaker het volgende:
Het is wel mjn domein, alleen staat er een pagina met streams op zonder reclame oid. Dus ik wordt er niet beter van en iedereen die eredivisie wil volgen heeft er wat aan. Maar als het tegen de regels is opeens.. jammer dan
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet opeens tegen de regels. Spam is altijd verboden geweest maar ik heb het even achter de schermen neer gezet of dit gedoogd wordt of niet.
Anders geef ik die link toch, dan is het geen 'spam' meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet opeens tegen de regels. Spam is altijd verboden geweest maar ik heb het even achter de schermen neer gezet of dit gedoogd wordt of niet.
en die van NAC :quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Pieters, Simons, Wuytens, Afellay, Dzsudzsák, Amrabat en Lazovic.
Wissels: Cássio Ramos, Maza, Zonneveld, Koevermans, Bréchet, Culina en Bakkal.
Wacht nou maar gewoon even af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Anders geef ik die link toch, dan is het geen 'spam' meer
Ze staan boven Twente in de ranglijst, dan zou je dat verwachten in het spel terug te kunnen zien. Maar helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is toch al een soort van winst voor hun als ze dat eruit slepen.
Datzo!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bureaucraat
'jaaaah hij staat daar'
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Amoah gaat PSV voetballes geven
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef VoreG het volgende:
Vuurwerkgeluiden of ik hoor dat verkeerd?
Dat zal wel uit het Almelo vak komen als antwoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef VoreG het volgende:
Vuurwerkgeluiden of ik hoor dat verkeerd?
Het klinkt er beter dan het spel er uit zietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
De twente supporters zijn weer bezig
PM the_undertakerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef shroomer het volgende:
Damn die streams werkt niet. Iemand nog een goede stream? GEEN SPAM please!!!!
Jammer dat Atlético Madrid - Real Madrid ook op is vanavond. Wordt zappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:12 schreef the_undertaker het volgende:
Ben benieuwd wat Groningen kan brengen vanavond uit in de Arena.. Ik hoop veel
Hasj, coke en pillen zo gaan we zondags op pad?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
De twente supporters zijn weer bezig
1-0 hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen zo gaan we zondags op pad?
Twente: royal sadness
Oh ik dacht dat je alleen de wedstrijden van 19.45 kon zien maar heb de link naar Twente-Heracles gevonden. Problem solved.quote:
wat venom al tikte en Heracles Calimero etcquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen zo gaan we zondags op pad?
Twente: royal sadness
Allereerst, die link kan me geen fuck boeien want ik heb eredivisie livequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
Jezus het was maar een geintje hoor
Waar maken jullie je druk om.
Spam mag nou eenmaal niet daar kan ik niets aan veranderen.
Sorry, ben de wedstrijd niet aan het volgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat venom al tikte en Heracles Calimero etc
Ik maak me nergens druk om, ik doe gewoon wat een mod hoort te doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Allereerst, die link kan me geen fuck boeien want ik heb eredivisie live
Ten tweede: Waar maak jij je druk om is de vraag hierecht rasbureaucraat in hart en nieren
Wat een gezeik om niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je kan toch zelf wel snappen dat zo'n link prima kan. Naja veelt valt niet te verwachten van mensen die het uberhaupt interessant vinden om 'mod' te worden op een online forum
Mooi, dan zijn we bij deze uitgesprokenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je kan toch zelf wel snappen dat zo'n link prima kan. Naja veelt valt niet te verwachten van mensen die het uberhaupt interessant vinden om 'mod' te worden op een online forum
gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:31 schreef sjimz het volgende:
the_undertaker check het livestream topic
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we bij deze uitgesproken
En valse tussenstanden mogen nog steeds niet
Denk niet dat ze het er mee eens is in dat geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom zingen ze bij NAC in het stadion 'daar moet een piemel in' ?
Ik neem aan dat dat niet is omdat Barbaar Barend de interviews doet
Wie zwijgt stemt toequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het er mee eens is in dat geval.
Nee, het is N.E.C.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rijsbergen zegt nak , het is toch n.a.c
Nekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die kwam niet erg zelfverzekerd over.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Huntelaar(oke eerste en laatste keer vandaag
)
Eigen doelpunt Simonsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:01 schreef Wooldoor het volgende:
1-0 voor NAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |