de problemen in de verdediging werden niet serieus genomen. alleen Oleguer werd aangetrokken. daardoor is de verdediging te zwak en kom je met blessures/schorsingen in de problemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef toma het volgende:
kan er ook nog wel bij die rode kaart![]()
Met zo veel geblesseerden en geschorsten moeten we volgende week met de beloften gaan spelen.
ik ben voortaan ook lid van de Bréchet fanclubquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijke afstraffing.
En die Ajacieden maar lachen tijdens Feyenoord-NEC en toen PSV tegen Pool speelde.
Laat ons, dat is ook het enige waar we nog enig plezier aan kunnen beleven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijke afstraffing.
En die Ajacieden maar lachen tijdens Feyenoord-NEC en toen PSV tegen Pool speelde.
Het leek alsof hij last had van zn lies.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
waarom werd enoh eigk gewisseld?
het verband tussen een zwakke verdediging en blessures en schorsingen kan ik niet leggen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat Ajacieden van het zelfde kaliber zijn als de arbeiders van Feyenoord en ADO.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de problemen in de verdediging werden niet serieus genomen. alleen Oleguer werd aangetrokken. daardoor is de verdediging te zwak en kom je met blessures/schorsingen in de problemen.
iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer netjes van Heerenveen. Ajax dik vernedert. Ik snap echt niet dat bij een zogenaamde 'topclub' Emanuelson speeltijd krijgt. Die is niet eens goed genoeg voor de subtop.
er is niets betersquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer netjes van Heerenveen. Ajax dik vernedert. Ik snap echt niet dat bij een zogenaamde 'topclub' Emanuelson speeltijd krijgt. Die is niet eens goed genoeg voor de subtop.
1-0: Kan hij geen reet aan doen, bal in de kluts via de binnenkant van de paal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
Een keeper die een goeie wedstrijd speelt, maar 5 tegen goals krijgt.
provincieclubs pwnen de randstad losers11!!!!!11!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef RijstNatie het volgende:
Een keeper die een goeie wedstrijd speelt, maar 5 tegen goals krijgt.
Hallo???
Het is trouwens dat de boeren de baas zijn in nederland
1groningen
2 eindhoven
3 Breda
Gelukkig heb je er maar 17 per seizoenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Jnk18 het volgende:
Dik verdiend voor SCH![]()
![]()
![]()
Ben Blij dat ze niet vaker hebben gescoord zeg!![]()
Ajax en uitwedstrijden gaan niet samen, weer een super instelling van onze boyzzz
Vermeerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1-0: Kan hij geen reet aan doen, bal in de kluts via de binnenkant van de paal.
2-0: Onhoudbaar afstandsschot.
3-0: Met veel pech door de benen, niet echt zijn schuld.
4-0: Penalty, kan hij geen reet aan doen.
5-2: Penalty gestopt, verdedigers komen te laat, kan hij geen reet aan doen.
Het had ook zomaar 7 of 8-2 kunnen zijn met die schoten die hij eruit hield.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Adelante het volgende:
gelukkig is het deze week 90's request bij 3FM, kunnen de fans van Ajax en Feyenoord nog eens terugdenken aan reeds lang vervlogen tijden met bijbehorende resultaten
Dan is het wel erg triest gesteld met Ajax...quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef TLC het volgende:
Heracles en ADO na 5 speelronden beter dan Ajax![]()
tja al die aanvallers kopen is ook niet mijn favoriet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan is het wel erg triest gesteld met Ajax...
Volgens mij kun je dan beter maar helemaal niemand opstellen op die positie, want Emanuelson lijkt soms wel met de tegenstander mee te doen...
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
'ajax moet gelukkig zijn met enkel 5 doelpunten'
Aldus Trond Sollied
Is dit geen troll?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
'ajax moet gelukkig zijn met enkel 5 doelpunten'
Aldus Trond Sollied
Drie punten zelfsquote:
Troll? Ja hoor ... ik ben voor Ajax hoor.quote:
Hij herhaalt wat de trainer van Heerenveen heeft gezegd.quote:
Die trainer roeleertquote:
Mag een grapje niet op deze treurige dag?quote:
ajax heeft verloren en dan mag het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Mag een grapje niet op deze treurige dag?
Jouw "grapjes" worden al reeds lange tijd niet meer gewaardeerd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Mag een grapje niet op deze treurige dag?
Ik neem het ter kennisgeving aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jouw "grapjes" worden al reeds lange tijd niet meer gewaardeerd.
Doe er je voordeel mee met deze informatie.
Dat bedoel ik mede met treurig. Verlies is trouwens volledig eigen schuld. Leuk zo'n clown als coach, maar er valt weinig te lachen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ajax heeft verloren en dan mag het niet.
Ja mooi he NEC - Vitessequote:
quote:Robert Zwinkels
Ahmed Ammi (Mar)
Csaba Horváth (Slw)
Christiaan Kum
Pascal Bosschaart
Richard Knopper
Leroy Resodihardjo
Lex Immers
Aleksandar Rankovic (C) (Ser)
Karim Soltani (Fra)
Fabio Caracciolo (Bel)
quote:Jeroen Verhoeven (C)
Gerry Koning
Henny Schilder
Tim Bakens
Aaron Meijers
Arvid Smit
Paul de Lange
Cecilio Lopes (Kpv)
Bernard Hofstede
Dominique van Dijk
Jack Tuyp
Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Welke josti zit er aan het geluid te kutten
Morgen leuke affiches gelukkig en dan zondag nec - vitesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:19 schreef venomsnake het volgende:
Best wel een slaapverwekkende wedstrijd tot nu toe.
Over ongeveer 55 minuten begint haags kwartiertje, probeer het dan eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef 9christensen het volgende:
zal ik inschakelen, of is het de moeite niet?
Spaar je energie voor morgen. Het is de moeite niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:31 schreef 9christensen het volgende:
zal ik inschakelen, of is het de moeite niet?
Eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Blijft een vreemd gezicht zo'n bolle keeper in het doel bij een profclub.
Hij kan toch wel gewoon aan de slag om wat af te vallen.![]()
Hoe je het ook wendt of keert, een keeper met een afgetraind lijf is gewoon sneller.
Met op eredivisie niveau wedstrijden spelen en trainen zou ie sowieso moeten gaan afvallen lijkt me, tenzij ie een vreetziekte heeft of een stofwisselingstoornis of whatever.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, een keeper met een afgetraind lijf is gewoon sneller.
Tjah op de een of andere manier verbaast het mij hoe snel die papzak nog is. Ook qua sprongkracht en zweefduiken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft dit gewicht gewoon nodig om op aarde te blijven met z'n sprongen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah op de een of andere manier verbaast het mij hoe snel die papzak nog is. Ook qua sprongkracht en zweefduiken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij heeft dit gewicht gewoon nodig om op aarde te blijven met z'n sprongen!
das meer de moeite waardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Spaar je energie voor morgen. Het is de moeite niet.
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallen
Volgens mij maakt hij zich er zelf niet zo dik om hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zit hem toch niet zo openlijk af te vallen
Hij heeft het al zwaar genoeg hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij zich er zelf niet zo dik om hoor.
We doen het zo wel even dunnetjes overquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft het al zwaar genoeg hoor.
Nu zijn eigenlijk alle inkoppertjes weer geweest
Inderdaad je moet er gewoon niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:21 schreef Silenus het volgende:
Kom op, laten we er hier nu niet met z'n allen zo gewichtig over doen, zo belangrijk is het niet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:23 schreef Baraja het volgende:
Nu ophouden met die flauwe grappen, ik heb er de buik van vol.
Altijd lachen als ze 4-0 achter staanquote:
Dan verheug je je er gewoon op om te gaan aftellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Altijd lachen als ze 4-0 achter staan
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
De enige schaal die Jeroen verhoeven nooit in zijn handen wil hebben is de weegschaal.
http://www3.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:34 schreef shroomer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zien welke live feeds actief zijn en/of links ernaar? Is daar geen topic of sticky voor?
Vind het vervelend om dat hier elke keer te moeten vragen namelijk.
Zoeken mijn vrind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:34 schreef shroomer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zien welke live feeds actief zijn en/of links ernaar? Is daar geen topic of sticky voor?
Vind het vervelend om dat hier elke keer te moeten vragen namelijk.
Ja. Volendam bakt er niet veel van, als die zo blijven spelen dit seizoen gaan ze geen wedstrijd winnen vrees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Heeft ADO een overwicht?
Ach ik vind het wel een sympathiek elftal. Ik zal ze steunen door...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja. Volendam bakt er niet veel van, als die zo blijven spelen dit seizoen gaan ze geen wedstrijd winnen vrees ik.
Idem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak, dan is mijn geld binnen
Dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www3.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Och jee, moet Volendam ook nog naar AZ volgende week..
Ik gok op een 8-0
8-0? Dat vind ik nogal een gewichtige uitspraak venom!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Och jee, moet Volendam ook nog naar AZ volgende week..
Ik gok op een 8-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |