Lijkt me meer iets voor The Terrifying Snoman.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef BOYS1985 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een "El Tanque" nodig!.
Ik heb m nou nog steeds niet een x voor de camera's gezien geloof ik... straks maar even blijven hangenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Angelob het volgende:
Die Sollied heeft het trouwens wel aardig neergezet bij Heerenveen, zoals die bij zn vorige clubs ook had.
Vroeger was het nog weleens andersomquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef TC03 het volgende:
Ajax krijgt voetballes.
Nogmaalsquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom mag Emanuelson nog gewoon iedere week spelen?
Zo te zien heeft Heerenveen destijds veel opgestokenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vroeger was het nog weleens andersom
Ik vind het ook niets, maar een nepclub slaat natuurlijk nergens op. Pure afgunst is het denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er nep aan? En het is de 2 na grootste club van Nederland qua stadion en de grootste qua begroting. Waarom gebruik je het verkleinwoordje 'clubje' dan? Lijkt me niet gerechtvaardigd.
Met een andere scheids zou Ajax nu met 5-0 voorstaan wil je zeggen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Wooldoor het volgende:
wat een grap zeg weer vanuit een overtreding die vink niet fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |