Alles beter dan Silva Bakircioglu.quote:
Ik begin bijna terug te verlangen naar de tijden van Koemanquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat 'clubje' dat al jaren op rij kampioen van de Eredivisie is? Een beetje meer respect voor de kampioen mag wel.
Hou toch op, Ajax had al 2x rood moeten hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
Vink was dat geen overtreding op KJH?? tering
Mindere prestaties hoeft niet te betekenen dat de Eredivisie minder sterk wordt natuurlijk. Het niveau in de eredivisie kan best groeien, maar als het niveau en het beschikbare geld in andere landen sneller groeit dan lijkt het inderdaad zo alsof de eredivisie minder sterk wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Sterkte competitie kan je europees meten, en dat ziet er niet goed uit. Nu was de instelling van PSV al dramatisch tegen Liverpool dus daar hebben ze het vooral mentaal laten liggen, en er zijn nu wel 5 teams door in uefa cup dus zullen wel zien hoever die komen... maar over algemeen lijken we alleen maar afgehaakt.
Inderdaad, Ajax had al 2x rood moeten hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vink ziet weer eens dingen niet die er wel zijn
Wat is er nep aan? En het is de 2 na grootste club van Nederland qua stadion en de grootste qua begroting. Waarom gebruik je het verkleinwoordje 'clubje' dan? Lijkt me niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Sorry, mijn HAAT jegens dat nepclubje is te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |