abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62155617
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat zei hij? En ik wacht nog steeds op foto van McNu...
Hij zei:
Haha okee
Leuk voor je

en toen ignore

Foto's heb je al gezien toch?? Ik had ze naar Ewelina gePMt
pi_62155647
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Fail !!!
Volgens google is dit Afrika Echt waar Kenya Fried Chicken!!

[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat het heel erg zeldzaam is in Afrika. En dat degenen die in Afrika (of Japan, misschien nog een beter voorbeeld vanwege de eetcultuur) wel lijden aan deze 'ziekte' véél te veel en totaal verkeerd eten...
pi_62155654
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij zei:
Haha okee
Leuk voor je

en toen ignore

Foto's heb je al gezien toch?? Ik had ze naar Ewelina gePMt
Ja maar ik ben'm vergeten. Of niet echt, maar wel zo'n beetje. Weet alleen nog dat hij leuk was om naar te kijken
pi_62155680
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef conleche het volgende:
Die buik leek op een stoppenkast!
Ja, poriën ter grootte van tennisballen. Ofzoiets. En die smetplekken!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:16:41 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62155740
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Toch lijdt in Afrika niemand aan deze 'ziekte' en in een land als Amerika, waar fastfood de eetcultuur is, een heleboel. Als je makkelijk aankomt, moet je op je eten letten, het is niet anders. Als je dat dan vervolgens niet doet, weet ik niet of ik dat zou kunnen classificeren als een ziekte... Nou ja, vooruit, een psychiatrische aandoening.
Onzin, ook in Afrika komt het voor. Het komt over de hele wereld voor,maar het blijft een zeldzame aandoening.
In Amerika zijn er simpelweg meer bronnen beschikbaar om de ziekte nog verder uit de hand te laten lopen.
Deze ziekte is een afwijkking op chromosoom niveau; het chromosoom wat het leptine hormoon regelt is dan beschadigd.
Dit is een genetische afwijking. Het enige wat er aan te doen is, is leptine injecties/operatie en een heftig dieet.
Maar dan moet je er vroeg bij zijn. De meesten sterven vrij vroeg aan randverschijnselen.
Daar waar wij hooguit een dikke reet krijgen van het eten van junkfood, zal iemand met deze afwijking meteen extreem uitdijen.
Jij komt van een hotdog misschien een 100 gram aan, iemand met deze ziekte, 10 kg,
pi_62155904
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Onzin, ook in Afrika komt het voor. Het komt over de hele wereld voor,maar het blijft een zeldzame aandoening.
In Amerika zijn er simpelweg meer bronnen beschikbaar om de ziekte nog verder uit de hand te laten lopen.
Deze ziekte is een afwijkking op chromosoom niveau; het chromosoom wat het leptine hormoon regelt is dan beschadigd.
Dit is een genetische afwijking. Het enige wat er aan te doen is, is leptine injecties/operatie en een heftig dieet.
Maar dan moet je er vroeg bij zijn. De meesten sterven vrij vroeg aan randverschijnselen.
Daar waar wij hooguit een dikke reet krijgen van het eten van junkfood, zal iemand met deze afwijking meteen extreem uitdijen.
Jij komt van een hotdog misschien een 100 gram aan, iemand met deze ziekte, 10 kg,
Voor zover ik begrijp van Wikipedia, zorgt leptine voor het verzadigingsgevoel. Iemand die geen leptine aanmaakt, voelt zich dus niet verzadigd. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iemand van dezelfde hoeveelheid voedsel ook meer aankomt?
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:23:47 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62155927
Overigens is zwaarlijvigheid ( zonder morbide ) iets wat ook een genetische predispositie betreft.
Elk mens heeft een eigen genetische 'grens'.
Zo heb ik een periode echt op gemiddeld 3000 kcal per dag gezeten, soms meer. Ik kan max 80 kg wegen en dan moet ik echt helemaal neits doen, niet bewegen en alleen maar crap eten.
Ik kan niet zwaarder worden. Of ik zou op niveau van groeihormonen moeten gaan rommelen.
Andersom zie je mensen die super gezond eten, en toch nooit 'slank' zullen worden, simpelweg omdat het genetisch gezien niet kan.
Bij morbide zwaarlijvigheid is die genetische code beschadigd. Er is geen enkele grens meer.

But then again..who told you life was fair
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 20:23:54 #158
163650 Greys
pi_62155931
Ik heb er toch een beetje moeite mee dat deze vrouw nu ze overleden is als heldin wordt beschreven
Maar het is wel vreselijk tragisch van zo'n jonge moeder met van die lieve dochters die nu zonder mams verder moeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62155935
Ik geloof trouwens ook simpelweg niet dat iemand van een hotdog van 100 gram 10 kg kan aankomen. Hoe kun je nou honderd keer meer aankomen dan het gewicht van het voedsel dat je hebt genomen?
pi_62155974
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met frambozen
T: geroosterde volkorenboterham met gekookt eitje
L: aspergesoep met hollandse garnaaltjes (restje van gisteren)
T: cashewnoten
D: pangafilet met papayachutney en paprika met ui en knoflook uit de oven
T: magere yoghurt met beetje vanillevla

zondag 5 oktober 2008 @ 20:29:43 #161
331 Merel
Be here now.
pi_62156094
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat voor schijnheilige smiley?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62156139
Er ligt nog een fles witte wijn in de ijskast...
pi_62156152
Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met belegen slanke kaas
L: twee eitjes met een beetje mayo
T: stukje chèvre
D: 2 kipmerguez en groente uit de oven
T: twee blokjes chocola met caramelstukjes (van de Lidl is die, echt ! )
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:32:46 #164
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156182
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Voor zover ik begrijp van Wikipedia, zorgt leptine voor het verzadigingsgevoel. Iemand die geen leptine aanmaakt, voelt zich dus niet verzadigd. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iemand van dezelfde hoeveelheid voedsel ook meer aankomt?
Het reguleert ook de vetafbraak, dus verbranding.
Mensen met overgewicht hebben juist teveel leptine ( het vetweefsel in je lichaam maakt ook leptine aan )
Op de leptine wordt echter niet meer gereageerd.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:34:07 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156215
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof trouwens ook simpelweg niet dat iemand van een hotdog van 100 gram 10 kg kan aankomen. Hoe kun je nou honderd keer meer aankomen dan het gewicht van het voedsel dat je hebt genomen?
d
Ik had gehoopt dat je zo begrijpen dat dat gechargeerd was

En waarom zou jij het niet geloven? Waarom kan de ene mens alles eten wat los en vast zit, en word jij al dik als je naar eten kijkt?
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:45:55 #166
331 Merel
Be here now.
pi_62156550
Hé SHE, moet ik trouwens de heeeeele maand pindakaas op m'n brood? Of mag ik een keer afwisselen met iets anders? Of schop ik daarmee je hele masterplan in elkaar?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:47:14 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156591
Ja, de hele maand. tot je er strontziek van wordt
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:49:06 #168
331 Merel
Be here now.
pi_62156641
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef SHE het volgende:
Ja, de hele maand. tot je er strontziek van wordt
Joehoe! Dan koop ik nog een paar potten
pi_62156661
ik ben zo blij dat ik niet naar SHE luister...

ik lust écht geen pindakaas
Ja doei.
pi_62156729
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:34 schreef SHE het volgende:

[..]

d
Ik had gehoopt dat je zo begrijpen dat dat gechargeerd was

En waarom zou jij het niet geloven? Waarom kan de ene mens alles eten wat los en vast zit, en word jij al dik als je naar eten kijkt?
Ik word niet zo snel dik, moet ik best veel voor eten. Maar natuurlijk is er verschil, alleen het is natuurkundig onmogelijk dat je meer aankomt dan het gewicht van datgene wat je eet. Wet van behoud van energie enzo.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:51:49 #171
331 Merel
Be here now.
pi_62156733
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet naar SHE luister...
Als ik cyborg Merel 2.0 kan worden met pindakaas, dan doe ik dat

En op zich, zo'n schema bevalt me in het algemeen gewoon wel, makkelijker om me aan zoiets te houden dan alles zelf te verzinnen, dat kan ik gewoon niet. Wat dat betreft zou Sonja Bakkeren ook wel iets voor mij zijn
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:53:23 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156776
Merel, kun je je volgende week trouwens even laten wegen bij de sportschool? En ook buikvetmeting doen? en mij dan je stats mailen?
I promise, your fatties are safe with me
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:57:09 #173
331 Merel
Be here now.
pi_62156892
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
Merel, kun je je volgende week trouwens even laten wegen bij de sportschool? En ook buikvetmeting doen?
Maakt wegen dan uit of het m'n eigen weegschaal is of de sportschool? Maar best hoor Al weet ik eigenlijk niet of ze wel spekkies meten daar Paupersportschool hè...
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:58:35 #174
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156936
En ik moet godverdomme nog 500kcal ergens vandaan halen vandaag, maar door die stomme walvis heb ik nergens zin meer in.
Zo word ik nooit schwarzenegresse komende zomer

subklacht: ik ben misselijk
subsubklacht: en lui
pi_62156941
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Merel het volgende:

[..]

Als ik cyborg Merel 2.0 kan worden met pindakaas, dan doe ik dat

En op zich, zo'n schema bevalt me in het algemeen gewoon wel, makkelijker om me aan zoiets te houden dan alles zelf te verzinnen, dat kan ik gewoon niet. Wat dat betreft zou Sonja Bakkeren ook wel iets voor mij zijn
Als je 't maar laat. Sonja Bakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')