Hij zei:quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat zei hij? En ik wacht nog steeds op foto van McNu...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Fail![]()
!!!
Volgens google is dit AfrikaEcht waar
Kenya Fried Chicken!!
[ afbeelding ]
Ja maar ik ben'm vergeten. Of niet echt, maar wel zo'n beetje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij zei:
Haha okee
Leuk voor je
en toen ignore
Foto's heb je al gezien toch?? Ik had ze naar Ewelina gePMt
Ja, poriën ter grootte van tennisballen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:11 schreef conleche het volgende:
Die buik leek op een stoppenkast!
Onzin, ook in Afrika komt het voor. Het komt over de hele wereld voor,maar het blijft een zeldzame aandoening.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toch lijdt in Afrika niemand aan deze 'ziekte' en in een land als Amerika, waar fastfood de eetcultuur is, een heleboel. Als je makkelijk aankomt, moet je op je eten letten, het is niet anders. Als je dat dan vervolgens niet doet, weet ik niet of ik dat zou kunnen classificeren als een ziekte... Nou ja, vooruit, een psychiatrische aandoening.
Voor zover ik begrijp van Wikipedia, zorgt leptine voor het verzadigingsgevoel. Iemand die geen leptine aanmaakt, voelt zich dus niet verzadigd. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iemand van dezelfde hoeveelheid voedsel ook meer aankomt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin, ook in Afrika komt het voor. Het komt over de hele wereld voor,maar het blijft een zeldzame aandoening.
In Amerika zijn er simpelweg meer bronnen beschikbaar om de ziekte nog verder uit de hand te laten lopen.
Deze ziekte is een afwijkking op chromosoom niveau; het chromosoom wat het leptine hormoon regelt is dan beschadigd.
Dit is een genetische afwijking. Het enige wat er aan te doen is, is leptine injecties/operatie en een heftig dieet.
Maar dan moet je er vroeg bij zijn. De meesten sterven vrij vroeg aan randverschijnselen.
Daar waar wij hooguit een dikke reet krijgen van het eten van junkfood, zal iemand met deze afwijking meteen extreem uitdijen.
Jij komt van een hotdog misschien een 100 gram aan, iemand met deze ziekte, 10 kg,
Wat is dat voor schijnheilige smiley?quote:
Het reguleert ook de vetafbraak, dus verbranding.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp van Wikipedia, zorgt leptine voor het verzadigingsgevoel. Iemand die geen leptine aanmaakt, voelt zich dus niet verzadigd. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iemand van dezelfde hoeveelheid voedsel ook meer aankomt?
dquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof trouwens ook simpelweg niet dat iemand van een hotdog van 100 gram 10 kg kan aankomen. Hoe kun je nou honderd keer meer aankomen dan het gewicht van het voedsel dat je hebt genomen?
Joehoe! Dan koop ik nog een paar pottenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:47 schreef SHE het volgende:
Ja, de hele maand. tot je er strontziek van wordt
Ik word niet zo snel dik, moet ik best veel voor eten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:34 schreef SHE het volgende:
[..]
d
Ik had gehoopt dat je zo begrijpen dat dat gechargeerd was
En waarom zou jij het niet geloven? Waarom kan de ene mens alles eten wat los en vast zit, en word jij al dik als je naar eten kijkt?
Als ik cyborg Merel 2.0 kan worden met pindakaas, dan doe ik datquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet naar SHE luister...
Maakt wegen dan uit of het m'n eigen weegschaal is of de sportschool? Maar best hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
Merel, kun je je volgende week trouwens even laten wegen bij de sportschool? En ook buikvetmeting doen?
Als je 't maar laat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Als ik cyborg Merel 2.0 kan worden met pindakaas, dan doe ik dat
En op zich, zo'n schema bevalt me in het algemeen gewoon wel, makkelijker om me aan zoiets te houden dan alles zelf te verzinnen, dat kan ik gewoon niet. Wat dat betreft zou Sonja Bakkeren ook wel iets voor mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |