Krijg jij nooit overzichten van de belasting (oke, eens per jaar meestal maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik aan administratie zou moeten doen. Ik verbaas me altijd dat mensen daar speciaal tijd voor uittrekken. We betalen alles automatisch en eventuele bankdingen gebeuren online.
Ik heb ook geen auto. Wel fietstassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik gooi weinig weg (behalve brood en soms wat groenteresten), maar één keer per week boodschappen doen is inderdaad wel voordeliger. Alleen een beetje lastig als je geen auto hebt.
Oke, je hebt me overtuigd, ik ga even online opzoeken waar de Action zitquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Soms het tiendubbele.En ik ben heel blij met o.a. de allesreiniger van Action (met savon de Marseille
) en de wasmiddelen (heb altijd voor witte was, voor zwarte was en universeel).
Heer G is dol op koude koffie drankjes, maar die van eh... is dat DE?... zijn zo duur. Bij de Lidl hebben ze flesjes die veel goedkoper zijn en hij vindt ze minstens net zo lekker. En de smoothies in kleine flesjes!quote:Lidl koop ik ook regelmatig. Voordeel van Lidl boven Aldi is dat Lidl wél goede groente heeft. Zelfs biologische!
Ik ook.quote:
Ohhh ja. Alle bewaardingen gaan in een schoenendoos en af en toe stop ik die in een map waar een label op zit met de tekst 'belangrijke papieren'.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg jij nooit overzichten van de belasting (oke, eens per jaar meestal maar) of brieven van instanties die je wilt/moet bewaren? En waar laat je die dan? Wij hebben hier in de kast, keurig achter deurtjes, twee van die mooie bewaardozen staan met 'REKENINGEN' en 'OVERIG', maar toch blijft het op tafel liggen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben jullie een administratie dag of gaat dat vanzelf ?
Waar ik me vooral over zit te verbazen (tijdens het strijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
Die vrouw is echt walgelijk, sorry. En ze vindt het zelf allemaal nog wel meevallen, lijkt het. Ik blijf me maar afvragen hoe iemand het zo ver heeft kunnen laten komen...
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ik me vooral over zit te verbazen (tijdens het strijken) is dat ze zelf zegt 'haast niets te eten'. Ze zegt dat ze zichzelf soms moet dwingen om iets te eten, omdat het al zo lang geleden is dat ze iets gegeten heeft. En haar dochters roepen vervolgens dat ze rustig 8 menu's bij de McDonalds wegwerkt en altijd pas met eten stopt als haar buik pijn doet
![]()
En ze vond zelf ook dat ze nog best een aardige taille had!![]()
Dat is niet zo slim, dame.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het zo naar dat ik geen eten kan verspillen.
Heb nu vreselijk het zuur en buikpijn, omdat ik al mijn eten bij de Turk op heb gegeten, terwijl ik eigenlijk al vol zat toen ik net de helft op had....
Hm.. Teveel eten en dan extra energie verbruiken omdat je dan sport bladieblaquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het zo naar dat ik geen eten kan verspillen.
Heb nu vreselijk het zuur en buikpijn, omdat ik al mijn eten bij de Turk op heb gegeten, terwijl ik eigenlijk al vol zat toen ik net de helft op had....
morbid obesity is een ziekte. Ook al had ze streng op haar voeding gelet dan was ze extreem zwaar geweest. Minder dan dit, maar 250kg> is ook nog abnormaal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je dat gewicht eraan kunt vreten...
Bij een aflevering van Superdik, superdun vorige week zag je een dikkerd van ongeveer 120 kilo gok ik, die 5000 kcal per dag at.
Wat moet deze vrouw dan wel niet eten om zo vet te worden...
Oh, dus het is echt iets lichamelijks waardoor ze extreem aankomt van normale hoeveelheden eten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
morbid obesity is een ziekte. Ook al had ze streng op haar voeding gelet dan was ze extreem zwaar geweest. Minder dan dit, maar 250kg> is ook nog abnormaal.
Een maagverkleining bij dit soort mensen helpt alleen als deze vroeg in de jeugd worden aangebracht en ook dan moet je je afvragen hoe leuk je leven nog is.
welke scharrel??????????????????quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah ik ben zo dapper. Ik heb NU AL tegen m'n scharrel verteld dat ik een vriend heb! Hulde!
Oh en hij zei alleen: leuk voor je
Ipv me thuis op te zoeken en me in elkaar te slaan met z'n muay thai skills.
Pussy dat ik benBah.
Toch lijdt in Afrika niemand aan deze 'ziekte' en in een land als Amerika, waar fastfood de eetcultuur is, een heleboel. Als je makkelijk aankomt, moet je op je eten letten, het is niet anders. Als je dat dan vervolgens niet doet, weet ik niet of ik dat zou kunnen classificeren als een ziekte... Nou ja, vooruit, een psychiatrische aandoening.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
morbid obesity is een ziekte. Ook al had ze streng op haar voeding gelet dan was ze extreem zwaar geweest.
Geloof me, die mevrouw eet geen normale hoeveelheden voedsel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh, dus het is echt iets lichamelijks waardoor ze extreem aankomt van normale hoeveelheden eten?
Ik ben ook een aanhanger van de 'elk pondje gaat door het mondje' gedachte...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof me, die mevrouw eet geen normale hoeveelheden voedsel.
McDate uit Groningen, die nog wat spullen van je heeft liggen.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die van 4-5 maanden geleden. Die ik vanzelfsprekend al 4 maanden niet heb gezien.
Ze at geen normale hoeveelheden etenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh, dus het is echt iets lichamelijks waardoor ze extreem aankomt van normale hoeveelheden eten?
Failquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toch lijdt in Afrika niemand aan deze 'ziekte' en in een land als Amerika, waar fastfood de eetcultuur is, een heleboel. Als je makkelijk aankomt, moet je op je eten letten, het is niet anders. Als je dat dan vervolgens niet doet, weet ik niet of ik dat zou kunnen classificeren als een ziekte... Nou ja, vooruit, een psychiatrische aandoening.
Klopt! Die ja. Nu hij weeeer vroeg of we een filmpje gingen kijken heb ik het maar verteldquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
[..]
McDate uit Groningen, die nog wat spullen van je heeft liggen.......
Wat zei hij? En ik wacht nog steeds op foto van McNu...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Klopt! Die ja. Nu hij weeeer vroeg of we een filmpje gingen kijken heb ik het maar verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |