abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 18:38:35 #76
163650 Greys
pi_62153449
Knap zeg Vamp! Wij geven nu dus veel meer uit dan 110 per week en wij zijn maar met zijn tweetjes

Isegrim, dan zit je dus zo rond de 120 euro per week. Zit daar dan ook wasmiddel, wc papier, shampoo, dat soort dingen bij? Of alleen eten en drinken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62153474
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom is het eigenlijk erger om je afwas dan om je was mee te nemen naar je ouders ?
Omdat je je was in theorie nog kan verkloten. Afwassen kan iedereen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62153483
En als hij ooit in een andere stad gaat wonen, dan kan hij ieder weekeind met een grote rugzak vol kopjes in de trein zitten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 18:40:45 #79
163650 Greys
pi_62153501
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom is het eigenlijk erger om je afwas dan om je was mee te nemen naar je ouders ?
Omdat er - tegen de tijd dat hij die 150 km weer gaat reizen - vast allerlei flora en fauna op leeft en groeit en bloeit inmiddels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:40:51 #80
331 Merel
Be here now.
pi_62153505
Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel geld voor boodschappen, maar ik merk dat het écht helpt om voor een hele week vooruit te kopen. Als ik elke dag naar de supermarkt ga doe ik veel meer inpulsaankopen en kan ik aan het eind van de week veel meer weggooien. En ik maak nu effectiever gebruik van m'n vriezer, dat helpt ook
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62153514
Ik doe hier ook het meeste omdat hij 'het gewoon niet ziet'.
En het kost mij gewoon teveel moeite/tijd om alles wat er gedaan moet worden te gaan dicteren en delegeren...
Wat me vooral woest maak, is dat ik het wél 'zie'! Ik heb toch verdikkeme óók geen huishoudschool gedaan?! En ik heb ook wel wat beters te doen (we werken beiden fulltime).
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:41:36 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62153523
Mijn vriend is ook niet zo proper, maar hij zegt altijd dat hij bereid is zich aan te passen aan mijn standaard, en dus met mij mee te poetsen. Omdat ik een schoon en fris huis wel belangrijk vind, en hij wil dat ik me goed voel
pi_62153529
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat er - tegen de tijd dat hij die 150 km weer gaat reizen - vast allerlei flora en fauna op leeft en groeit en bloeit inmiddels
In je onderbroeken toch ook als ze al een week in de wasmand liggen ?
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:42:19 #84
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62153539
Conleche: ik hang (hing) overhemden ongecentrifuged op een knaapje te drogen, hoef je ook niet meer te strijken.

Greys: Ik heb met alle aardverschuivingen van de afgelopen tijd mijn budget ook nog eens bezien; bij mij is het 400 euro per maand voor benzine, boodschappen en cadeautjes. 100 euro per week dus voor mij en twee jongens.

SHE: stoppen met roken kan je maar 1 keer, maar je kan het wel honderd keer proberen.

Verder ben ik beetje verdrietig. Ex is gister weggegaan zonder kinderen te groeten met de belofte dat hij vandaag zou komen om dag te zeggen. Vandaag zijn kinderen met bio-vader mee en komen pas tegen half 8 thuis. Ex vindt dat te laat en is dus al weer weg. Ben ik dan de enige die van die kinderen houdt?
Prrrrr
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:42:45 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62153549
tvp.

En ik strijk ook nooit. Als ik een bloesje aan wil doen haal ik Mark er even bij. Die strijkt het dan voor me .
Niet meer actief op Fok!
pi_62153572
Arme kindjes..
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:44:13 #87
331 Merel
Be here now.
pi_62153579
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef mspoez het volgende:
Verder ben ik beetje verdrietig. Ex is gister weggegaan zonder kinderen te groeten met de belofte dat hij vandaag zou komen om dag te zeggen. Vandaag zijn kinderen met bio-vader mee en komen pas tegen half 8 thuis. Ex vindt dat te laat en is dus al weer weg.
Wat een klootzak zeg!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62153590
Bij ons helpt het qua uitgaven echt dat we nu heel gezond leven. Dat scheelt zeker 15 euro per dag aan wijn, chips, chocola en snoep. En ook gaan we de laatste tijd geen 2-3 keer per week meer uit eten, dat merk ik zeker aan mijn bankrekening!
@Greys, ga je op die manier nog voor iets leuks sparen, als 'beloning' zeg maar?
pi_62153594
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef mspoez het volgende:

Verder ben ik beetje verdrietig. Ex is gister weggegaan zonder kinderen te groeten met de belofte dat hij vandaag zou komen om dag te zeggen. Vandaag zijn kinderen met bio-vader mee en komen pas tegen half 8 thuis. Ex vindt dat te laat en is dus al weer weg. Ben ik dan de enige die van die kinderen houdt?
Wat klote...
Dus deze ex is niet de biologische vader van de kinderen? En heb je dan het idee dat de biovader niet van zijn kinderen houdt?
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:46:06 #90
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62153629
Ja nee sorry, de bio-ex vindt ze wel lief maar is wegens zijn eigen psychiatrische problematiek niet altijd in staat ze te geven wat ze nodig hebben.
Prrrrr
pi_62153642
Ik heb chocola gehad maar ik vind het zonde om op te eten
pi_62153717
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Knap zeg Vamp! Wij geven nu dus veel meer uit dan 110 per week en wij zijn maar met zijn tweetjes

Isegrim, dan zit je dus zo rond de 120 euro per week. Zit daar dan ook wasmiddel, wc papier, shampoo, dat soort dingen bij? Of alleen eten en drinken?
Zit ook wel wat aan non-food bij, maar de meeste non-food artikelen koop ik bij Action. Voornamelijk eten en drinken dus.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 18:51:49 #93
163650 Greys
pi_62153736
Laureline, dat weet ik nog niet eigenlijk
We hebben elk onze eigen rekening plus een gezamenlijke. Van de gezamenlijke rekening (waar we dus allebei elke maand geld op storten) betalen we de hypotheek, gas-water-licht en boodschappen. Heer G heeft totaal geen benul wat ik aan boodschappen uit geef. Dus als ik daar nou eens op bezuinig op een manier dat we toch nog lekker eten, dan kan ik stiekem sparen op die gezamenlijke rekening om daarvan een keer iets voor ons twee te betalen/kopen ofzo. Moet nog even nadenken wat dat dan gaat zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62153787
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:40 schreef Merel het volgende:
Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel geld voor boodschappen, maar ik merk dat het écht helpt om voor een hele week vooruit te kopen. Als ik elke dag naar de supermarkt ga doe ik veel meer inpulsaankopen en kan ik aan het eind van de week veel meer weggooien. En ik maak nu effectiever gebruik van m'n vriezer, dat helpt ook
Ik gooi weinig weg (behalve brood en soms wat groenteresten), maar één keer per week boodschappen doen is inderdaad wel voordeliger. Alleen een beetje lastig als je geen auto hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 18:55:11 #95
163650 Greys
pi_62153804
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zit ook wel wat aan non-food bij, maar de meeste non-food artikelen koop ik bij Action. Voornamelijk eten en drinken dus.
Dat soort dingen moet ik idd ook eens vaker doen.
En ik zag vanavond een tv reclame over de dikke bleek met Eucalyptusgeur van de Lidl (alle schoonmaakartikelen 50% korting deze week geloof ik?) die maar 39 cent per fles kost. En ik maar WC-Eend en dat soort dingen kopen, die zeker het dubbele, zo niet driedubbele kosten

Er zit niet echt een Lidl dichtbij, maar er schijnt er eentje in het dorp te komen! Daar zijn ze al jaren mee bezig, protesten van de middenstand ten spijt schijnt hij er nu toch te gaan komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62153809
Hebben jullie een administratie dag of gaat dat vanzelf ?
pi_62153839
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou niet weten wat ik aan administratie zou moeten doen. Ik verbaas me altijd dat mensen daar speciaal tijd voor uittrekken. We betalen alles automatisch en eventuele bankdingen gebeuren online.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 18:58:07 #98
163650 Greys
pi_62153860
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wij hebben stapels post op de tafel liggen
En eens in de zoveel tijd moeten we die doornemen van onszelf. De betalingen gaan meestal automatisch per incasso. Maar we zijn administratieve drama's, allebei.
Nu we de kat hebben doen we het vaker doorworstelen trouwens, die stapels. Want Boris loopt de stapels steeds omver
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62153888
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet ik idd ook eens vaker doen.
En ik zag vanavond een tv reclame over de dikke bleek met Eucalyptusgeur van de Lidl (alle schoonmaakartikelen 50% korting deze week geloof ik?) die maar 39 cent per fles kost. En ik maar WC-Eend en dat soort dingen kopen, die zeker het dubbele, zo niet driedubbele kosten
Soms het tiendubbele. En ik ben heel blij met o.a. de allesreiniger van Action (met savon de Marseille ) en de wasmiddelen (heb altijd voor witte was, voor zwarte was en universeel).
quote:
Er zit niet echt een Lidl dichtbij, maar er schijnt er eentje in het dorp te komen! Daar zijn ze al jaren mee bezig, protesten van de middenstand ten spijt schijnt hij er nu toch te gaan komen.
Lidl koop ik ook regelmatig. Voordeel van Lidl boven Aldi is dat Lidl wél goede groente heeft. Zelfs biologische!
pi_62153890
Ik heb een mini inkomen, maar eet nu denk ik wel vier dagen per week niet thuis. Dat kost geld . Ennn ik eet niet thuis omdat ik geen tijd heb om thuis te eten. En eigenlijk ook niet om te werken. Vicieuze cirkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')