Omdat je je was in theorie nog kan verkloten. Afwassen kan iedereen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom is het eigenlijk erger om je afwas dan om je was mee te nemen naar je ouders?
Omdat er - tegen de tijd dat hij die 150 km weer gaat reizen - vast allerlei flora en fauna op leeft en groeit en bloeit inmiddelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom is het eigenlijk erger om je afwas dan om je was mee te nemen naar je ouders?
In je onderbroeken toch ook als ze al een week in de wasmand liggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er - tegen de tijd dat hij die 150 km weer gaat reizen - vast allerlei flora en fauna op leeft en groeit en bloeit inmiddels
Wat een klootzak zeg!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef mspoez het volgende:
Verder ben ik beetje verdrietig. Ex is gister weggegaan zonder kinderen te groeten met de belofte dat hij vandaag zou komen om dag te zeggen. Vandaag zijn kinderen met bio-vader mee en komen pas tegen half 8 thuis. Ex vindt dat te laat en is dus al weer weg.
Wat klote...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef mspoez het volgende:
Verder ben ik beetje verdrietig. Ex is gister weggegaan zonder kinderen te groeten met de belofte dat hij vandaag zou komen om dag te zeggen. Vandaag zijn kinderen met bio-vader mee en komen pas tegen half 8 thuis. Ex vindt dat te laat en is dus al weer weg. Ben ik dan de enige die van die kinderen houdt?
Zit ook wel wat aan non-food bij, maar de meeste non-food artikelen koop ik bij Action. Voornamelijk eten en drinken dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Knap zeg Vamp! Wij geven nu dus veel meer uit dan 110 per week en wij zijn maar met zijn tweetjes
Isegrim, dan zit je dus zo rond de 120 euro per week. Zit daar dan ook wasmiddel, wc papier, shampoo, dat soort dingen bij? Of alleen eten en drinken?
Ik gooi weinig weg (behalve brood en soms wat groenteresten), maar één keer per week boodschappen doen is inderdaad wel voordeliger. Alleen een beetje lastig als je geen auto hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:40 schreef Merel het volgende:
Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel geld voor boodschappen, maar ik merk dat het écht helpt om voor een hele week vooruit te kopen. Als ik elke dag naar de supermarkt ga doe ik veel meer inpulsaankopen en kan ik aan het eind van de week veel meer weggooien. En ik maak nu effectiever gebruik van m'n vriezer, dat helpt ook
Dat soort dingen moet ik idd ook eens vaker doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zit ook wel wat aan non-food bij, maar de meeste non-food artikelen koop ik bij Action. Voornamelijk eten en drinken dus.
Ik zou niet weten wat ik aan administratie zou moeten doen. Ik verbaas me altijd dat mensen daar speciaal tijd voor uittrekken. We betalen alles automatisch en eventuele bankdingen gebeuren online.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben jullie een administratie dag of gaat dat vanzelf ?
Wij hebben stapels post op de tafel liggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben jullie een administratie dag of gaat dat vanzelf ?
Soms het tiendubbele.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet ik idd ook eens vaker doen.
En ik zag vanavond een tv reclame over de dikke bleek met Eucalyptusgeur van de Lidl (alle schoonmaakartikelen 50% korting deze week geloof ik?) die maar 39 cent per fles kost. En ik maar WC-Eend en dat soort dingen kopen, die zeker het dubbele, zo niet driedubbele kosten![]()
Lidl koop ik ook regelmatig. Voordeel van Lidl boven Aldi is dat Lidl wél goede groente heeft. Zelfs biologische!quote:Er zit niet echt een Lidl dichtbij, maar er schijnt er eentje in het dorp te komen!Daar zijn ze al jaren mee bezig, protesten van de middenstand ten spijt schijnt hij er nu toch te gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |