Ja sorryquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Door die stomme PF heb ik nu zin in koekjes die per 2 zijn verpakt
2 hele maanden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat had ik toch wel 1-2 maanden vol gehouden. En toen werd ik te dun. En te duizelig. En ik smokkelde al het avond eten
SB for president![]()
O ja, ik weet nog steeds niet hoe dat ding van Kim smaakte bij de McDo bij de HyperU, want behalve die ene x heb ik er alleen maar koffie of cola light genomen. Wat is er nieuw aan de McChicken? Die vind ik nl. eigenlijk wel lekker. (als ie heel warm is dan).quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Vivi het volgende:
Co, ik heb iets McChicken achtigs op maar dan de neue variant, en een cheeseburger, en frietjes.
En een bananenmilkshake.
En nu zit ik aan de wodka en heb ik ineens zin in de makreel die nog in de koelkast ligt.
Een vriendin van mij zit op de mode acedemie, ze weegt minder dan ik (10 kg of zo) bij dezelfde lengte maar heeft van broeken maat 42. Das best kut!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je de mode-academie doenAls je daar boven de 50 woog was je een vet varken
Ik heb het ook eens opgezocht en de grootste milkshake was een fokking 1100 calorieen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wist je dat als je een 6 nuggets neemt, een grote friet en een grote cola light
je net zo goed 6 nuggets een4 fish nuggets en een milkshake en een cola light had kunnen nemener zitten eng veel kcal in die nare frietjes
(Ik had de kcal ooit eens allemaal opgezocht... Milkshake had er best weinig in vergelijking tot die frietjes vond ik dan!)
Ik ging toen van een BMI van 23 naar 20quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
Nou, een onbevlekte ontvangenis is niet zo mijn stiel geloof ik.
Ja maar als je daarna weer net zo hard aan komt is het niet zo slim om een dieet te gaan volgen, zeker als je inderdaad geen overgewicht hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ging toen van een BMI van 23 naar 20
en ik paste maat 28 van broeken, dus wel genoeg af gevallen.. Ik hoef geen negatief BMI te hebben of zo! Dus lijkt mij als je genoeg af gevallen bent met een dieet je het niet nog langer gaat volhouden...........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
OMG
De nieuwe Alfa Romeo reclame
De Mito
Ik moet 'm
Ik wil 'm
Ik zal'm
Maar 17KDat heb ik vast nog wel ergens liggen
Nee, nee, ik ga wel ff googelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"De McStudiebeurs is uitgereikt aan 16 McDonalds medewerkers"
Raap me op![]()
![]()
De grootste milkshake bevat 440 kcal! Of zei jij 1100 joules?
Een schommeling van 7 kleine kilotjes vind ik niet heel hard aankomenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als je daarna weer net zo hard aan komt is het niet zo slim om een dieet te gaan volgen, zeker als je inderdaad geen overgewicht hebt
Ik had het ook niet over NL.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Schatje, in Nederland zijn de grootste milkshakes 0,5 L en niet 888 mL
Als mijn motor rijbewijs eindelijk van de grond komt dan teken ik voor niets minder dan de Hayabuzaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Cagiva heeft ook een motor die zo heet, de Mito...
da's een beetje een mietjes-motor
de auto ken ik niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik wil een Porsche 356 Speedster
[ afbeelding ]
Of een Spider
[ afbeelding ]
Prachtig en ik zou het heeeeeel leuk vinden om er bij te hebben, maar ik moet een grote auto nu voor het schilderijenvervoer. Ik vind de citroen C6 heel mooi en ik hoop dat er een station van uitkomt.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik wil een Porsche 356 Speedster
[ afbeelding ]
Of een Spider
[ afbeelding ]
Gezellie!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een vriendin, ze woont bij de ouders van haar vriend. Die eten meerdere keren per week bij de Mac. Dat is op zich niet zo erg maar ze eten dan altijd in de auto op een parkeervak bij de McDo
Yessssssss, en die wil er ook bij natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
Zit er op die foto van jou nou een While E. Coyote op de achterbank, SHE?![]()
![]()
Toffe bak, maar mij iets te groot qua inparkeren
Misschien dat een toffe kever mijn volgende autootje wordt
Dan zit ik sporadisch ook achterin met mijn menuquote:
Heb ik ook gehad, maar dan in het rood met ler0n bekledingquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef conleche het volgende:
Mijn vorige oto was een Alfa(een 33 imola, zwart met suede bekleding en zo'n wroemwroem moter....)
Die wil ik ook!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:18 schreef mordradead het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar ik zal hem wel nooit kopen
Kimmetje!! Lekker bakkie was dat hè, pittig en zulksquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar dan in het rood met ler0n bekleding.
[ afbeelding ]
Als het aan het droogrek moet, gewoon direct uit de wasmachine. Wat gecentrifugeerd is weet ik niet, maar het is meestal net niet druipend. Zo'n hangrekje boven het trapgat, omdat vanwege temperatuursverschil (boven koelt sneller af door het dak) er altijd een ongemerkte luchtstroom is, dus sneller droogquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Waar hangen jullie was op met weer als dit eigenlijk?
Ik heb een droger, maar als sommige dingen door ophangen niet gestreken hoeven te worden, dan wil ik ook ophangen![]()
- Heb je binnen een lijn/rekje?
- Werkt dit ook met overhemden?
- Hoe nat is het nog als je het ophangt? Wel gecentrifugeerd?
Save me!
Ja, ik heb ook een traantje gelaten toen ie weg moestquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Kimmetje!! Lekker bakkie was dat hè, pittig en zulks![]()
Mordradead: mijn beste vriendinnetje heeft zo'n karmann ghia, in het rood: prachtig, maaaaaar zeeeeeer oncomfortabel!
Thx. Al vind ik jouw vriendje eigenlijk wel erger klinkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het aan het droogrek moet, gewoon direct uit de wasmachine. Wat gecentrifugeerd is weet ik niet, maar het is meestal net niet druipend. Zo'n hangrekje boven het trapgat, omdat vanwege temperatuursverschil (boven koelt sneller af door het dak) er altijd een ongemerkte luchtstroom is, dus sneller droog. Dat zegt mijn papa tenminste, en inderdaad, het is dan sneller droog dan bij 'gewoon' ophangen.
@PF: Succes met je dieet. Mijn vriend is trouwens iets minder erg dan MrPF, maar dat komt nog wel als ie op zichzelf gaat wonen. Z'n moeder doet bijna alles voor hem en hij zal ook nooit gaan koken ofzo, als ik hem niet dwing. Vandaag zei hij nog: "ja als we samen gaan wonen, dan ben jij mijn nieuwe mama" Ik wil een vriendje, geen kindje
"Oh ja maar dat heb je ook, 's avonds in bed"
Ik voel me al de hele dag niet lekker. En gister ook al niet. Had heel erge honger bij avondeten, 1 hap op en honger weg. Ben zelfs aan het force-feeden gegaan, omdat het niet leuk is bij schoonouders meteen alles weer aan de kant te duwen. Oorzaak is ook duidelijk: komende week nieuwe dieetlijst waar ik me streng aan moet houden, en wil nu even 'genieten'. Niet dat ik ervan geniet, voel me beroerd, honger/misselijk door elkaar en buik is opgezet. Bah. Nu maar snel slapen en morgen weer normaal doen. Zelfs bitterballen op, maar daar hielpen de pillen weer niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |