tongscriptsquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:08 schreef JortK het volgende:
qu = tong?
Ha, beat that.quote:
Fles doet ook aan scripts!quote:
Nou bij mij zit er nog een post van Jort tussen hoorquote:
Ok:quote:
quote:
quote:
quote:
Donequote:
Ja, maar het waren 4 op een volgende quotes, JortK's post was geen quote, dus die telt nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bij mij zit er nog een post van Jort tussen hoor
Ik dus ook, maar dat gelooft men hier nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gek, aan kwartetjes alleen. Soms
Oh okeequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, maar het waren 4 op een volgende quotes, JortK's post was geen quote, dus die telt niet
voorspel voor nerdsquote:
Eigengescripte kwartetsquote:
Ik wil niet weten wat jij in bed doetquote:
Vraag er dan niet naarquote:
Morgen ga ik maar de knutselsmurf uithangen, vandaag geen zin meer.quote:
Moet je morgen niet gewoon werken en zo dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen ga ik maar de knutselsmurf uithangen, vandaag geen zin meer.
Dat doe ik al 9 maanden niet meer op maandag. Op maandag ben ik werkeloosquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je morgen niet gewoon werken en zo dan?
Heb je een nieuwe vriend thuis dan?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef Troel het volgende:
Nee, geen kaartjes
En mijn beste vriend gaat wel en mijn buurman gaat wel en jij gaat wel en al die andere mensen gaan ook.
Maarja, misschien maar beter ook dat ik nu geen kaartjes heb, want ik weet natuurlijk niet hoe ik me dinsdag voel, ik voel me nu behoorlijk gaar, kut, kloterig en leeg
Nee.quote:
Hey.quote:
Fles.quote:
Das kut, beidequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef Troel het volgende:
Nee, geen kaartjes
En mijn beste vriend gaat wel en mijn buurman gaat wel en jij gaat wel en al die andere mensen gaan ook.
Maarja, misschien maar beter ook dat ik nu geen kaartjes heb, want ik weet natuurlijk niet hoe ik me dinsdag voel, ik voel me nu behoorlijk gaar, kut, kloterig en leeg
Ik mis iets denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:43 schreef Troel het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er best rustig onder ben hoor. Misschien moet ik nog knakken, dat weet ik niet, maar ergens neemt het verstand het over van je hart en dat verstand zegt dat het misschien maar goed is ook. Maarja, soms zou ik dat verstand wel willen vervloeken, want mijn hart had er totaal geen problemen mee dat het wel zo was
Lekker cryptisch
Gaat het over dat ene wat je vertelde op msnquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:43 schreef Troel het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er best rustig onder ben hoor. Misschien moet ik nog knakken, dat weet ik niet, maar ergens neemt het verstand het over van je hart en dat verstand zegt dat het misschien maar goed is ook. Maarja, soms zou ik dat verstand wel willen vervloeken, want mijn hart had er totaal geen problemen mee dat het wel zo was
Lekker cryptisch
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gaat het over dat ene wat je vertelde op msn
afquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zou ik het weggegooid hebben omdat het af was?
Wat is een af dekbedovertrek??quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zou ik het weggegooid hebben omdat het af was?
Gloryhole voor gevorderden.quote:
Een dekbedovertrek wat tot op de draad versleten isquote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft er gaten in zitten prikken.Ieuw de gedachte.
uhuh.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft er gaten in zitten prikken.Ieuw de gedachte.
Dat gaat wel snel danquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er nog eentje ingepakt zitten, maar die laat ik wel even ingepakt tot in mn nieuwe huisje denk ikHopelijk duurt dat niet langer meer dan 6-9 maanden (al zal dat in het geval van nieuwbouw al wel lastig worden).
Nou ja als ik bestaande bouw koop hoeft het niet zo lang te duren natuurlijk. Maar ik kijk ook naar projecten waar eerst iets huidigs afgebroken moet wordenquote:
Dan is die 6-9 maanden misschien wel iets te kort iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als ik bestaande bouw koop hoeft het niet zo lang te duren natuurlijk. Maar ik kijk ook naar projecten waar eerst iets huidigs afgebroken moet worden
Ja precies. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is die 6-9 maanden misschien wel iets te kort idd
Nouja, have fun met zoeken iigquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uit
Tong wannabee.quote:
Hier (nog) nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.Met weer een dagje pokkeweer.
't Valt mij ook nog mee; gisteravond was 't nog wel nat (regen) maar de wind was wat gaan liggen gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.Met weer een dagje pokkeweer.
Maar wel lekker om binnen te hangen en zo. op zich heeft het herfstweer wel wat. Ok, liever 35 graden weken achter elkaar, maar he, dit is Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie worden weer verwend. Hier regent het al vanaf gistereneergisteren, niet hard, maar het is regen.
Toen ik gisteren beneden kwam had ik het gevoel dat ik de kerstboom op moest gaan zetten, men wat troosteloos was hetquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel lekker om binnen te hangen en zo. op zich heeft het herfstweer wel wat. Ok, liever 35 graden weken achter elkaar, maar he, dit is Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |