quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorprettopic?![]()
ik zie er op dit moment gewoon nog best tegenop. Voorpret
Maar ik woon toch al het verste.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor naar jou maakt het weinig uitUtrecht of Deventer. Maar Dv is ietsjes verder weg nog. 16 km.
Oke, dan keur ik het goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is t qua reistijd niet echt korter hoor
Dus je gaat nu lekker klussen aan je modeltreinspoorbaanbureau?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, hout, styrodur en een dremel. De homo's hadden de soldeerbout niet. maar wel 20 euro korting kunnen krijgen, afdingen doe ik tegenwoordig overal waar ik maar denk dat ik kans maak.
In K&Wquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorprettopic?![]()
ik zie er op dit moment gewoon nog best tegenop. Voorpret
quote:
Kom je toch ook lekker naar Dv?quote:
Wat is er? Heb je meelij met die gehaktballen of is dat om ergeva van af te reageren?quote:Voel me even vreselijk kl*te, ik ga gehaktballen mishandelen.![]()
Bwaquote:
quote:
[..]
Oke, dan keur ik het goed.
Voel me even vreselijk kl*te, ik ga gehaktballen mishandelen.![]()
Dat is zonde van het vlees!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Voel me even vreselijk kl*te, ik ga gehaktballen mishandelen.![]()
Ik vond Fles zn reactie voorspelbaar, wilde ook eigenlijk op jouw post zeggen dat ik niet dacht dat Fles voorpret zou hebben..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]Ik kan Fles zijn reactie eigenlijk maar al te goed verstaan
Zo grappig is het volgens mij niet...
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaaktquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef leonieke het volgende:
Ik kan Fles zijn reactie eigenlijk maar al te goed verstaan
Zo grappig is het volgens mij niet...
Eerst de ombouw maken voor XPS. Geluidsisolatie voor de niet bouwers onder ons.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus je gaat nu lekker klussen aan je modeltreinspoorbaanbureau?
En ze gaat samenwonen met een andere vent waar ze ook al mee getrouwd is!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt![]()
ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
Ik vond Fles zn reactie voorspelbaar, wilde ook eigenlijk op jouw post zeggen dat ik niet dacht dat Fles voorpret zou hebben..
Nou enquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:44 schreef qu63 het volgende:
En ze gaat samenwonen met een andere vent waar ze ook al mee getrouwd is!
Ah, voor mij was dat topic tot voorheen eigenlijk een soort uitlaatklep als het wéér eens niet vooruit ging. En het is soms wel tof om ideetjes op te doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een voorprettopic voor mensen die er zin in hebben om weekend aan weekend te gaan slepen met hun troep, te gaan verbouwen, hypotheken te gaan vergelijken, voorwaarden te gaan doorakkeren, hun maandlasten te zien verdubbelen....![]()
Er zal wel een gezamenlijk krashoekje in R&P voor zijn, dat geloof ik wel.
Daaromquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:50 schreef leonieke het volgende:
Zolang wij er geen problemen mee hebben, is er niets aan de hand, hé?
Dat is inderdaad ook heel wat waardquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is wel zo natuurlijk. Maar goed, het is ook je leefkwaliteit die een stuk omhoog gaat he, dat kost ook gewoon geld. Niet meer slapen in dezelfde kamer waar je woont, eigen keuken, eigen douche, eigen toilet, misschien een leuk balkonnetje of zo..
ja, dat is natuurlijk zoquote:
En wat je er aan verbouwd krijg je als het goed is weer terug als je het verkooptquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is wel zo natuurlijk. Maar goed, het is ook je leefkwaliteit die een stuk omhoog gaat he, dat kost ook gewoon geld. Niet meer slapen in dezelfde kamer waar je woont, eigen keuken, eigen douche, eigen toilet, misschien een leuk balkonnetje of zo..
Maar zit je dan niet liever 52 weken op een plek waar je graag woont dan die paar weekendjes er even tussenuit?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk zoMaar dat zal wel tot gevolg hebben dat mijn snoepweekendjes naar Oostenrijk en Luxemburg en zo niet meer kunnen
Ga je bouwen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk toch liever eerst naar nieuwbouw eigenlijk
Nieuwbouw ftwquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk toch liever eerst naar nieuwbouw eigenlijk
Nou ja dan heb je gewoon een vers huis, zonder meteen een hoop onderhoud eraan en zulks. Ik had wel een schattig huisje gezien uit 1920, maar zonder CV, met gaskachels dus. Hoe zuinig is dat? Hoeveel risico op CO-vergiftiging loop je dan?quote:
"for the win"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef leonieke het volgende:
Waar staat die ftw eigenlijk voor?Kwestie dat ik dan kan beslissen of ik meejompel of niet
Slaapmeisje!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Jompelen, tering DAT is lang geleden
Over het algemeen stort je een aflosbedrag op een rekening (krijg je weer rente over) en betaal je inderdaad de interest per maand. Op het eind van het verhaal gaat je aflossingsrekening naar de bank. Deze constructie valt op het moment dat de rente niet meer aftrekbaar is van de belasting. Daarom proberen de mensen de rente hoog te houden (geen aflossing naar de bank) zodat je zoveel mogelijk kan aftrekken van de belasting.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef leonieke het volgende:
Wat doen jullie dan?
Gewoon intresten betalen en dan in één keer het bedrag terugbetalen?
bekijk deze eens danquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan heb je gewoon een vers huis, zonder meteen een hoop onderhoud eraan en zulks. Ik had wel een schattig huisje gezien uit 1920, maar zonder CV, met gaskachels dus. Hoe zuinig is dat? Hoeveel risico op CO-vergiftiging loop je dan?
Precies, dat ga ik dus ook doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef Pheno het volgende:
Over het algemeen stort je een aflosbedrag op een rekening (krijg je weer rente over) en betaal je inderdaad de interest per maand. Op het eind van het verhaal gaat je aflossingsrekening naar de bank. Deze constructie valt op het moment dat de rente niet meer aftrekbaar is van de belasting. Daarom proberen de mensen de rente hoog te houden (geen aflossing naar de bank) zodat je zoveel mogelijk kan aftrekken van de belasting.
Toch raar dat dit zo verschillend is met het systeem in België waar je maandelijks zowel intrest als kapitaal aflost om na 20, 25, 30 jaar alles terugbetaald te hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het algemeen stort je een aflosbedrag op een rekening (krijg je weer rente over) en betaal je inderdaad de interest per maand. Op het eind van het verhaal gaat je aflossingsrekening naar de bank. Deze constructie valt op het moment dat de rente niet meer aftrekbaar is van de belasting. Daarom proberen de mensen de rente hoog te houden (geen aflossing naar de bank) zodat je zoveel mogelijk kan aftrekken van de belasting.
Doe ff normaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk deze eens dan
Het gaat dus om het huis tussen de bomen, niet om het witte huis er achter
Dat vind ik toch een groot nadeel van nieuwbouw, je kan bijna niets eventjes gaan uitstellen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef Pheno het volgende:
Ik zit ini nieuwbouw. Nadeel: je moet alles nog doen
Wat weer een voordeel is, want dat betekent dat je alles meteen naar eigen smaak kan doen
die vormen heb je hier ook wel, maar dat is dus fiscaal over het algemeen niet zo aantrekkelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zo verschillend is met het systeem in België waar je maandelijks zowel intrest als kapitaal aflost om na 20, 25, 30 jaar alles terugbetaald te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |