quote:
De huizenprijzen zijn daar idd wat lager jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef leonieke het volgende:
Je kan ook in België komen wonen, het schijnt hier goedkoper te zijn
Overigens nog steeds boven mijn budgetquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
En hij is zelfs onder voorbehoud verkocht!
Maar dan heb je ook wel een meer dan 100 jaar oude boom oud pand in het centrum van Bussum
Mquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Waarom als ik vraag om op D:\ te installeren gaat dat hoerenpakket alsnog op c:\ een deel installeren
Draai het toch lekker in een virtual machine man jankertquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Waarom als ik vraag om op D:\ te installeren gaat dat hoerenpakket alsnog op c:\ een deel installeren
Het enige wat je dan bij mij in de buurt kan krijgen is een garagebox, maar daar mag je dan weer neit in wonenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens nog steeds boven mijn budget
Precies, en in Deventer kan ik dus wel iets fatsoenlijks vindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het enige wat je dan bij mij in de buurt kan krijgen is een garagebox, maar daar mag je dan weer neit in wonen
En dan word je mijn landgenootjequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn daar idd wat lager ja
Die kans is er al, en dan hoeven we niet eens te verhuizenquote:
In Belgie kun je niet je interestbedrag aftrekken van je belastbaar inkomen. Hier wel, vandaar. Zo gauw dat wegvalt hier (daar zeiken ze al jaaaaren over) dan sluit ik het over op een vorm die ook aflost, zodat mijn maandlasten direct dalenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zo verschillend is met het systeem in België waar je maandelijks zowel intrest als kapitaal aflost om na 20, 25, 30 jaar alles terugbetaald te hebben.
P0wned.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Whehehequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef qu63 het volgende:
Die kans is er al, en dan hoeven we niet eens te verhuizen
Hmz? Waarom zouden we dat niet kunnen inbrengen in de belastingen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Belgie kun je niet je interestbedrag aftrekken van je belastbaar inkomen. Hier wel, vandaar. Zo gauw dat wegvalt hier (daar zeiken ze al jaaaaren over) dan sluit ik het over op een vorm die ook aflost, zodat mijn maandlasten direct dalen
Als hypotheekrente niet meer aftrekbaar is kunnen we de tent wel sluiten, want dan kan helemaal niemand meer een huis kopen. 13.gifquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Belgie kun je niet je interestbedrag aftrekken van je belastbaar inkomen. Hier wel, vandaar. Zo gauw dat wegvalt hier (daar zeiken ze al jaaaaren over) dan sluit ik het over op een vorm die ook aflost, zodat mijn maandlasten direct dalen
Mja, maar wij hebben dan bv weer de tuin uitgesteld (nu, twee weken geleden, is alles klaar, ook de voortuinquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een groot nadeel van nieuwbouw, je kan bijna niets eventjes gaan uitstellen.
Als je een huis koopt dat je gaat verbouwen, kan je meestal wel nog een paar jaar wachten om de ramen te vervangen, het dak te vernieuwen, ...
Jullie kijken er naar uit... zoveel is duidelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kans is er al, en dan hoeven we niet eens te verhuizen
Ah, de tuin... ja daar denk ik zelfs nog niet aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar wij hebben dan bv weer de tuin uitgesteld (nu, twee weken geleden, is alles klaar, ook de voortuin).
Maar we moesten bv idd wel meteen kiezen voor vloerverwarming, dat doe je niet even later
Het was wel geen optie, maar toch gevraag d of het kon
Volgens mij is Nederland het enige land nog waar het volledig kan. Volgens mij was het Zweden die het toendertijd eens weg gedaan had en dat hele land ging in vervalquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz? Waarom zouden we dat niet kunnen inbrengen in de belastingen?
Ik heb op mijn belastingsbrief de som moeten maken van afbetaald kapitaal en betaalde intresten. Oké, er zit een limiet op, maar je kan het toch wel ingeven, dacht ik.. (ik heb het toch gedaan en eerst laten controleren door iemand die op de belastingsdienst werkt.. toegegeven, ik was er ook van geschrokken)
Ja maar jullie zijn DINKY's he, dat scheelt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is Nederland het enige land nog waar het volledig kan. Volgens mij was het Zweden die het toendertijd eens weg gedaan had en dat hele land ging in verval
Met de crisis die e rnu is zal NL nog niets doen, dan ligt het merendeel het lastig te hebben.
Ik zou het kunnen trekken, ik ga er wel vanuit dat het ooit wegvalt namelijk. Dus dat hebben we ook meteen uitgezocht. Het scheelt me 200 euro per maand door dat af te trekken.
Volledig kan idd niet, er zit een bovengrens opquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland het enige land nog waar het volledig kan. Volgens mij was het Zweden die het toendertijd eens weg gedaan had en dat hele land ging in verval
Met de crisis die e rnu is zal NL nog niets doen, dan ligt het merendeel het lastig te hebben.
Ik zou het kunnen trekken, ik ga er wel vanuit dat het ooit wegvalt namelijk. Dus dat hebben we ook meteen uitgezocht. Het scheelt me 200 euro per maand door dat af te trekken.
Dat valt wel mee. Dat er veel mensen groter zijn gaan wonen omdat ze meer konden ophoesten door de aftrek is hun eigen schuld. Wij zijn ook klein begonnen, twee onder een kap is me nog wat te hoog gegrepen. Had gekund, maar als dan de aftrek weg zou vallen val ik ook weg. En ik ben niet van te verhuizen, totaal geen reden toequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als hypotheekrente niet meer aftrekbaar is kunnen we de tent wel sluiten, want dan kan helemaal niemand meer een huis kopen. 13.gif
Wat zijn dat nu weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn DINKY's he, dat scheelt.
Ik ga beginnen als YUP en daarna hoop ik voor de DINKY te gaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn DINKY's he, dat scheelt.
Ik moet eigenlijk toegeven dat wij nooit rekening gehouden hebben met het bedrag dat we zullen terugkrijgen van de belastingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dat er veel mensen groter zijn gaan wonen omdat ze meer konden ophoesten door de aftrek is hun eigen schuld. Wij zijn ook klein begonnen, twee onder een kap is me nog wat te hoog gegrepen. Had gekund, maar als dan de aftrek weg zou vallen val ik ook weg. En ik ben niet van te verhuizen, totaal geen reden toe
Dat is omdat het lekker bektquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:29 schreef qu63 het volgende:
DINKY = Double Income No Kids (alleen die Y)
Nee, die staat voor Yetquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/DINKY_(acronym)
WTFquote:DINK is sometimes used in reference to gay and lesbian couples who are stereotypically perceived to be childless.
Young Urban Professionalquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:33 schreef leonieke het volgende:
En YUP?
Phille en ik zijn ook DINKY's(alleen zal het ons wel wat kosten om daarvan af te geraken...)
Of het zijn Guppy'squote:
Ons ook, maar dan mentaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:33 schreef leonieke het volgende:
En YUP?
Phille en ik zijn ook DINKY's(alleen zal het ons wel wat kosten om daarvan af te geraken...)
zogenaamde "trendwatchers"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:34 schreef leonieke het volgende:
Mijn god, wie vindt die afkortingen in godsnaam uit?
Mentaal zijn wij al helemaal om...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ons ook, maar dan mentaal
En over een maand of wat krijg ik alle bonussen waar ik ooit mee begonnen ben weer terug![]()
Door een overname, alleen weten zij niet dat er heel wat in ons loon is verwerkt van de weggevallen bonussen
En mijn nieuwe auto heeft maar 14% bijtelling. Hopelijk krijg ik die deze maand nog. Ik ga een leuk financieel jaar tegemoet
http://en.wikipedia.org/wiki/Ig_Nobel_Prizequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:35 schreef qu63 het volgende:
Nieuw doel in mn leven naast de Nobelprijs winnen:
Ig Nobelprijzen: Striptease, vlooien, knopen en cola als contraceptie:-Striptease,-vlooien,-knopen-en-cola-als-contraceptie.html
Een Ig-Nobelprijs winnen!
8e jaar al inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ig_Nobel_Prize
is niet nieuw hoor
Och jeetjequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef leonieke het volgende:
Er is hier in de wijk trouwens een groot drama gebeurd. 19 jaar geleden hebben een koppel hun enige zoon verloren door een ongeluk met een bromfiets. Twee jaar later kregen de ouders een dochter en dat meisje is gisteren overleden in een auto-ongeluk. Hoeveel pech kan een mens te boven komen, vraag ik me dan af...
Ik moet er twee soorten krijgen als je het zo bekijktquote:
Volgende week moeten die mensen dus hun tweede kind begraven...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jeetjeDat moet echt afschuwelijk zijn ja
Doei!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:47 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens inpakken en dan nog iets eten en wegwezen
Vandaag wat vroeger naar Ninove.
Heerlijk nutteloze rijtjes met cijfers en statistiekenquote:# Literature - Presented to John Trinkaus, of the Zicklin School of Business, New York City, for meticulously collecting data and publishing more than 80 detailed academic reports about things that annoyed him, such as:
* What percentage of young people wear baseball caps with the peak facing to the rear rather than to the front;
* What percentage of pedestrians wear sport shoes that are white rather than some other color;
* What percentage of swimmers swim laps in the shallow end of a pool rather than the deep end;
* What percentage of automobile drivers almost, but not completely, come to a stop at one particular stop-sign;
* What percentage of commuters carry attaché cases;
* What percentage of shoppers exceed the number of items permitted in a supermarket's express checkout lane;
* And what percentage of students dislike the taste of Brussels sprouts.
Vouwfietsen en sleepkoffersquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:56 schreef qu63 het volgende:
oh, 18e jaar dus idd al
Deze lijkt me wel wat voor jou Fles:
* What percentage of commuters carry attaché cases;
quote:Peace - Presented to Lal Bihari, of Uttar Pradesh, India, for a triple accomplishment: First, for leading an active life even though he has been declared legally dead; second, for waging a lively posthumous campaign against bureaucratic inertia and greedy relatives; and third, for creating the Association of Dead People. Lal Bihari overcame the handicap of being dead, and managed to obtain a passport from the Indian government so that he could travel to Harvard to accept his Prize. However, the U.S. government refused to allow him into the country. His friend Madhu Kapoor therefore came to the Ig Nobel Ceremony and accepted the Prize on behalf of Lal Bihari. Several weeks later, the Prize was presented to Lal Bihari himself in a special ceremony in India.
quote:Fluid Dynamics - Presented jointly to Victor Benno Meyer-Rochow of International University Bremen, Germany and the University of Oulu, Finland; and József Gál of Loránd Eötvös University, Hungary, for using basic principles of physics to calculate the pressure that builds up inside a penguin, as detailed in their report "Pressures Produced When Penguins Poo — Calculations on Avian Defecation".
Kijk, leerzaam.quote:
Tonijn, zalm, avacado gerold of nigiri met paling?quote:
Ach, ff uurtje de samenvattingen, als ik eraan denkquote:
Ik kijk al heel lang bijna geen TVquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef qu63 het volgende:
Ik kijk de laatste tijd eigenlijk bijna nooit meer tv!
Ik kijk nu 3 op reis. Wel grappig, zie je het station van istanbul, waar we zelf ook rondgelopen hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef qu63 het volgende:
Ik kijk de laatste tijd eigenlijk bijna nooit meer tv!
Nee, dat is voor smorgens. Nu Sterrenmuntquote:
Die had mn ex ook!quote:
Ik vind het lekkere thee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die had mn ex ook!
Kan niet zeggen dat ik er beter van sliep, of zal dat aan de situatie gelegen hebben?
Dat ken ik helemaal nietquote:
Ik weet het niet eens meerquote:
Berenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal nietWaar smaakt dat naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |