Dit snap ik dan weer niet, ik speel het spel heel casual en heb nu al 500.000 in mijn bezit en ik heb alle wapens al gekocht. Gewoon lekker activities doen, krijg je zat geld door. Ook een aantal buurten bezitten is niet verkeerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de meest snelle en makkelijke manier om aan geld te komen ? Ik kan eigenlijk nooit wapens etc kopen..
Het is zeker minder mooi dan GTA. Maar ik denk wel dat als SR2 net zo mooi als GTA was, dat het ook net zo sloom was als GTA.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren even in m'n ps3 geschoven voor het eerst maar ik vind het grafisch erg tegenvallen als je het vergelijkt met GTA.
Bij de titlescreen / menu niet meteen op start drukken om te beginnen met gamen maar wachten totdat filmpjes beginnen. Zitten dan best paar leuke bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die filmpjes die er af en toe tussen zitten behoorlijk vet vond!
Vet, dan ga ik zo eens kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, het spaart zich gewoon op. Zou wel raar zijn als het in 1 keer weg zou zijn LO
Ja, GTA IV komt begin december naar de PC. Ook uitgesteld dus, maar niet zo idioot ver als Saints Row 2.quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef PhoenixNLx het volgende:
tvp-tje... wachtende op de pc versie... komt die eigenlijk nog?
net gevonden:
January 2009 Saints Row 2 THQ
dus weer 3 maanden vertraging, betekend dus dat gta4 eerder uitkomt op pc? dus sr2 helaas...
SA was de shit man!quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef PhoenixNLx het volgende:
zonde...
vond gta 3 en vice city best leuk eigenlijk, SA minder... als de besturing zo belabberd is zoals in SA dan ben ik snel op gta4 uitgekeken...
6 januari, tenminste, dat zijn de geruchten. THQ heeft nog niks bevestigd voor de PC (en heeft ook nog nooit een data genoemd)quote:
7 november ... morgen dus. Maar het kan uitgesteld zijn.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
7 november ... morgen dus. Maar het kan uitgesteld zijn.
Dat was de oorspronkelijke datum voor de pc. (Toen de consoleversies nog niet uitgesteld waren) En niet bevestigd? Hij staat zelfs in de lijst van aankomende steam-games. Al minstens een maand.quote:
Hij moet morgen gewoon uitkomen...dan LBP op PS3 platspelen en SR2 op PC.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat was de oorspronkelijke datum voor de pc. (Toen de consoleversies nog niet uitgesteld waren) En niet bevestigd? Hij staat zelfs in de lijst van aankomende steam-games. Al minstens een maand.
Heheheh, jij hebt dus een geil mokkeltje gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds vandaag SR2 binnen voor de 360, tot nu toe hilarisch spel
Ik zie er dan ook zeer sexy uit!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Heheheh, jij hebt dus een geil mokkeltje gemaaktIk wilde dat ook bijna doen, maar ben toch voor een ruige man gegaan.
Toch chill dat je zo weer naar de chirurg kan en ff als bitch kan spelen.
Ja, dat is wel het adviesquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gewoon na elke gehaalde missie saven, verlies je nooit teveel.
Ach ik vergeet gewoon vaak te saven als ik een beetje aan het rondstruinen ben, maar zodra ik een missie ga spelen save ik altijd vooraf, mssn dat ik dat doe omdat ik voornamelijk rpgs speel, en enorm vaak grind, dan is het iig niet leuk om door een tactisch foutje die 10 levels waarmee je een uurtje of 4 mee bezig bent geweest keijt te rakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het adviesEn ik was net zo lekker bezig
ik had hem net binnen, rrodquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:44 schreef Lyzio het volgende:
Het advies bij SR2 is veel saven. Al twee vastlopers gehad na enkele uren spelen, alles weg. Godverdomme man.
In verband met bugs e.d. heb ik over het algemeen mijn autosave niet aanstaan in games, ik save een game honderd keer liever zelf, dan dat ik na 20 uur spelen met een bug/corrupted save zit die er voor zorgt dat ik opnieuw kan beginnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef DSS24 het volgende:
Maar als je autosave aan hebt doet ixie dat toch na elke behaalde missie?
Dat is wel verstandig idd. Dit doe ik vanaf nu aan ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In verband met bugs e.d. heb ik over het algemeen mijn autosave niet aanstaan in games, ik save een game honderd keer liever zelf, dan dat ik na 20 uur spelen met een bug/corrupted save zit die er voor zorgt dat ik opnieuw kan beginnen.
Pauper Bart Smitquote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Snever het volgende:
Ik kreeg net een nieuwsbrief van Bart Smit die zegt dat de releasedatum van GTA4 gewoon op 13 November staat
Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 20:48 schreef Klonk het volgende:
ik blijf ook nieuwe dingen ontdekken, net die auto afsleepmissies ontdekt
Gewoon alle kleding uit doenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
dat zeg ik dus, je blijft dingen ontdekken want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
De grote grot waar je voor het eerst die grote knakker van the Brotherhood tegenkomt.. daar zwerft die gast ergens rond, dacht ik. Gewoon daar rondlopen en het doelwit verschijnt op je map.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. ik moet voor die hitman list iemand doodmaken een archeloog ofzo.. maar hij zou ergens in een ondergrondse tunnel zitten, geen idee waar alleen
Haterquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik vind dit zo'n faal spel, zonde dat ik hem toen gekocht heb.
ruilen ?
Maar dan kun je toch nog wel online multiplayer of co-op doenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef Klonk het volgende:
SR is tof, gewoon meegaan in de mafheid van het spel, wel balen had hem bijna uitgespeeld maar er is iets misgegaan met het overzetten van de savegame van mijn ouwe naar mijn nieuwe 360 en ik heb echt geen zin om hem nog een keer door te spelen
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
ik speel echt helemaal nooit, geen enkel spel online, de laatste keer dat ik iets online heb gespeeld was Testdrive Unlimited
Ik heb hem ook cheap sinds een weekje of 2. Vermaak me er prima mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem vorig weekend gekocht voor een tientje! vind hem wel leuk
Ik zal je wel ff toevoegen , ik ben 'm op dit moment ook aan het spelen , ik weet alleen niet waar mijn headset is.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook cheap sinds een weekje of 2. Vermaak me er prima mee!
Als iemand co-op online wilt doen, mijn gamertag is PieAir
Zoek danquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff toevoegen , ik ben 'm op dit moment ook aan het spelen , ik weet alleen niet waar mijn headset is.
Nee, ik wil niet iemand in mijn Friendslist met zoeen naam. Wat moeten mijn internetmatties wel niet denken als ze dat zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
Voeg mij anders ook maar toe, ben net begonnen.
Gamertag: kneusteun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik heb hem gister gekocht voor een tientjequote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem vorig weekend gekocht voor een tientje! vind hem wel leuk
Kheb hem ondertussen alleen nog maar bar weinig gespeeld.......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gekocht voor een tientje
Leuk spel idd, je kan veel leuke dingen doen.
Dan start je hem toch gewoon in windows xp mode. Dat doe je door bij het exe bestand naar eigenschappen te gaan en dan naar compatibiliteit. Daar kun je hem laten starten als in windows xp of alle voorgaande windows's.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef Cl04d het volgende:
Ik wou afgelopen weekend het spel spelen op de pc, maar windows 7 wordt niet ondersteund..:(
Het spel gaat heel erg snel als je hem probeert te spelen met windows 7, zelfs met vsync aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |