Haterquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik vind dit zo'n faal spel, zonde dat ik hem toen gekocht heb.
ruilen ?
Maar dan kun je toch nog wel online multiplayer of co-op doenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef Klonk het volgende:
SR is tof, gewoon meegaan in de mafheid van het spel, wel balen had hem bijna uitgespeeld maar er is iets misgegaan met het overzetten van de savegame van mijn ouwe naar mijn nieuwe 360 en ik heb echt geen zin om hem nog een keer door te spelen
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
ik speel echt helemaal nooit, geen enkel spel online, de laatste keer dat ik iets online heb gespeeld was Testdrive Unlimited
Ik heb hem ook cheap sinds een weekje of 2. Vermaak me er prima mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem vorig weekend gekocht voor een tientje! vind hem wel leuk
Ik zal je wel ff toevoegen , ik ben 'm op dit moment ook aan het spelen , ik weet alleen niet waar mijn headset is.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook cheap sinds een weekje of 2. Vermaak me er prima mee!
Als iemand co-op online wilt doen, mijn gamertag is PieAir
Zoek danquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff toevoegen , ik ben 'm op dit moment ook aan het spelen , ik weet alleen niet waar mijn headset is.
Nee, ik wil niet iemand in mijn Friendslist met zoeen naam. Wat moeten mijn internetmatties wel niet denken als ze dat zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
Voeg mij anders ook maar toe, ben net begonnen.
Gamertag: kneusteun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik heb hem gister gekocht voor een tientjequote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem vorig weekend gekocht voor een tientje! vind hem wel leuk
Kheb hem ondertussen alleen nog maar bar weinig gespeeld.......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gekocht voor een tientje
Leuk spel idd, je kan veel leuke dingen doen.
Dan start je hem toch gewoon in windows xp mode. Dat doe je door bij het exe bestand naar eigenschappen te gaan en dan naar compatibiliteit. Daar kun je hem laten starten als in windows xp of alle voorgaande windows's.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef Cl04d het volgende:
Ik wou afgelopen weekend het spel spelen op de pc, maar windows 7 wordt niet ondersteund..:(
Het spel gaat heel erg snel als je hem probeert te spelen met windows 7, zelfs met vsync aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |