quote:
Had ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
yeah mijn uitslag:
Je bent een fok!ker
Alles is te vinden op FOK! en de duizend andere subsites, dus de rest van het internet heb jij eigenlijk niet meer nodig. Wat doe je hier eigenlijk? Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps. Dat er totale chaos en een gebrek aan organisatie op je favoriete site heerst, deert je niet. Zolang jij je posts maar kwijt kan. Aan het eind van de dag is dat toch het enige dat telt.
quote:
Snap alleen niet wat hij funny aan isquote:
Naam bedrijf en het adres van de websitequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat hij funny aan is
ohquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Naam bedrijf en het adres van de website
..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef SlimShady het volgende:
Tom Green zoals je 'em nooit hebt gezien.
Wetenschappelijk vastgesteld: ik ben een fok!ker. En jij? Wat voor internetter ben jij?quote:
Geen idee maar ik ga het eens proberen als ook ik een wat mollige lelijke witte vrouw tegen het lijf loopquote:Op maandag 3 november 2008 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is dit voor godvergeten prehistorische paringsdans!
Ik heb een nieuwe ringtone.quote:
Heb je een MP3tje dan? Anders wil ik m ookquote:
hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je een MP3tje dan? Anders wil ik m ook
Das de normale versie, die van het filmpje is een remix..quote:
Hij is over een minuutje geupload.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das de normale versie, die van het filmpje is een remix..
Vetjes, ik heb m binnen iniedergeval...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij is over een minuutje geupload.
http://rapidshare.com/files/160601781/ADD.mp3.html
Hij mag 10 keer gedownload worden.
En ik heb em nu ook!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij is over een minuutje geupload.
http://rapidshare.com/files/160601781/ADD.mp3.html
Hij mag 10 keer gedownload worden.
okay dat was gewoon engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een epische mail.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:32 schreef Sadiar het volgende:
http://people.msoe.edu/~gormand/canihavemyspiderbackot3.gif
Letterjames!quote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef L.Mo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook plaatjes van deze brug gezien met een andere tekst. Wie weet op welke site je dat kan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef PiRANiA het volgende:x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no girls on the i-net
Hehe,lachwekkendquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:53 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Live Nip Slips
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er geprobeerd een verkorte en verkleinde usericon van te maken maar dan blijft ie te groot![]()
Die zijn mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Zo probleem gefixed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Balkenendegrapjes van de VARA kennen we nu welquote:Op zondag 7 december 2008 19:51 schreef Tism het volgende:
Premier Jan Peter Balkenende heeft gisteravond de aanstaande Amerikaanse president Barack Obama eventjes telefonisch gesproken.
Post dan in ieder geval watquote:
God please!quote:
Geweldig die reacties er onder ookquote:
Ik herken dat filmpiequote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geweldig die reacties er onder ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |