houden zoquote:
Die heb ik even geloktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:44 schreef moussy het volgende:
pusslierten
stank
smetplekken
waar blijven MUUS en yvonne?
Nou, deze had wel wat meer in huis dan alleen datquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef Brighteyes het volgende:Een luchtdrukpistool!
F. heeft er ook een liggen, om de duiven mee van zijn balkon te schieten. Toen hij nog een flatje had.
Needless to say dat ik dat dus verboden heb.![]()
![]()
Srsly, ik was toen zo naief dat ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:12 schreef bixister het volgende:
sjee, jullie vallen dus allebei op pistolenpaultjes!
Ja, we waren een leuk setje heur, Naivi en Dieviequote:
Het zal wel iets met testosteron te maken hebben?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:15 schreef bixister het volgende:
waarom hebben al die mannen zo'n ding??! ik sta hier echt versteld van.
Kan een haar ook in je bot ingroeien eiksquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:03 schreef Brighteyes het volgende:Viev! Heerlijk hypochondrisch mens!
Dat zijn het bij mij trouwens ook hoor, ingegroeide haartjes, alleen slaan die blijkbaar snel op hol bij mij. Ik ontsteek nogal makkelijk.
Een getrokken verstandskies leidde hier ooit tot een drain in mijn wang bijvoorbeeld.![]()
Wees blij dat de opluchting hemels was en niet die vingerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zoek maar!
Maneki, hij sprayde toen bij mij met van die sport-spray om te koelen voor het mes erin ging, verdoven kon niet.
En toen... 'even voelen of de ontsteking niet naar binnen geslagen is' en voor ik het wist had ik een vinger in m'n muts!![]()
![]()
Maar goed... zoals ik zei... de opluchting was hemels!
Aha, dus je hébt wel vrije tijd. En die wil je niet deels spenderen aan je lieve oude forumgenoten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik had toch echt een reactie geplaatst een half uur terug. Nou ja![]()
terug hoor Phluphy. Ik ben inderdaad druk met de kids. En in mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met fotografie. Ik had op een gegeven moment altijd zoveel bij te lezen dat ik eigenlijk weinig tijd meer had om te reageren. Dus dat was niet echt leuk meer. Heb toen gewoon wat dingen laten vallen om het mezelf niet te moeilijk te maken.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:23 schreef Troel het volgende:
Wees blij dat de opluchting hemels was en niet die vinger
Ja, we zijn er weerquote:
quote:Een groot deel van het oostelijke centrum en de stadsdelen Zeeburg en Oost/Watergraafsmeer heeft zaterdagmiddag een klein uur hinder ondervonden van een stroomstoring.
Om 15.50 uur ontstonden problemen met twee transformatoren bij station Hoogte Kadijk.
Continuon heeft de storing voor het grootste deel weten te verhelpen. Nog tweeduizend woningen zitten zonder stroom. De Piet Heintunnel is enige tijd afgesloten geweest voor het verkeer, omdat de verlichting in de tunnel het niet meer deed.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
Ja, maar dat was een rare hoor. Qua uiterlijk leek hij exact op de Prince Charming van Shrek, maar hij dacht dat ie Klaas Bruinsma was ofzo. Breek me de bek niet open.
Hier ook zo'n zelfdokterquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik ga ontopic in een SC......
Hier hydradenitis. Dus nu ook weer een flinke ontsteking in mijn lies. Die bulten kunnen ook zo lekker knappen![]()
Ik heb via een niet nader te noemen vriendineen flesje lidocaïne, een injectienaald en wat scalpels gekregen, dus als het écht te gek wordt zet ik er zelf een scalpel in. Gelukkig gebeurt dat maar eens per 5 maanden oid. Maar eigenlijk heb ik elke maand wel een bult. Gelukkig alleen in mijn liezen, op mijn billen en af en toe op een schaamlip
Maar iig plaatsen die niemand ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |