Doe niet zo joods.quote:
Daar heb je wel gelijk in, alleen tegen andere tegenstanders genoot Koevermans het volledige vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lazovic is wat bewegelijker dan Koevermans, dat is denk ik wel een goede keus tegen het wat trage centrum van De Graafschap.
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet dat ik er mee zit, Koevermans maakt al tijden niets klaar. Aan de andere kant Lazovic of Koevermans is als lood om oud ijzer. Beiden voldoen niet.
Het maakt zeker wel uit of Brechet er in staat of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, zolang Afellay fit is, maken die 10 anderen toch niets uit.
Mag niet gaan van mama.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Waarom zitten jullie thuis? Het begint al bijna
Understatement van het jaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.
Maar PSV heeft wel eens betere spitsen gehad inderdaad.
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvastquote:
Lief, thanksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvast
Ik dacht, laat ik het subtiel brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |