abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62131014
Reden dat ik hem verkoop is dat een Floyd toch niet echt mijn ding is. Opzich wel jammer, want hij speelt echt super!

Deze ML is gebouwd in de late 90'er jaren en is voorzien van twee humbuckers, Floyd Rose tremolo, locking nut, volume en tone controls en een 3-way switch. Verder is het een neck-thru, wat betekend dat de body en hals uit een stuk zijn, waardoor je een betere klank en meer sustain hebt [al is dat natuurlijk persoonlijk ].

Hij is recentelijk [twee weken geleden] helemaal nagekeken. Hij is opnieuw afgesteld/geīntoneerd, nieuwe snaren, frets gevlakt en het fretboard in de olie.

Afwerking is ook geweldig, je hebt een creme binding rondom, zowel de body als de nek en zelfs de headstock. Ook is de sunburstfinish op de headstock een leuk detail wat je eigenlijk nooit ziet.

Komen om te testen/kijken/spelen is natuurlijk geen probleem.
Vragen? Brand maar los!

Vraagprijs: 300 euro
Prijs is inclusief een koffer.

Foto's:

[ Bericht 0% gewijzigd door Deansensitized op 05-10-2008 09:24:59 ]
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_62132492
Ruilen tegen een Pacifica
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_62132786
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ruilen tegen een Pacifica

Nee sorry, cash is king
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:26:44 #4
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_62135641
175
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_62142477
Was even vergeten te vermelden, maar er zit een koffer bij
pi_62267039
Goed bod is ook welkom
pi_62267782
¤175 GEBODEN
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_62268374
Het is geen Fender
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inruil gitaar van ongeveer dezelfde prijs/kwaliteit is ook mogelijk nu
pi_62278598
Iemand moet toch beginnen met bieden he .
pi_62314584
uhm ik heb het geld er voor alleen ik heb een paardingetjes wat ik n beetje vreemd vind dat is dat de vorm van de body (1 hoek klopt volgens mij niet helemaal(kan door de camera komen als dat zo is seg t ff) en dat er sunburst op de headstock zit terwijl die bij de 75 series (of is t geen 79 series?) altijd zwart is... en dat de sunburst niet evenwijdeg is... kan allemaal door de foto komen maar kan je dat ff doorgeven hoe t dsdaar mee zit?
op zoek naar een lekkere dean :P
pi_62323131
Ondanks dat ik hem gisternamiddag net verkocht heb wil ik nog wel even antwoord geven op je vragen [voor zover ik je verhaaltje kan begrijpen]. Hoop alleen dat je gitaarspelen beter onder de knie hebt dan je Nederlands...

Als je nu even meld welke hoek je bedoeld De body is namelijk ietsje anders dan standaard ML, omdat dit een Tropical is.

Sunburst op de headstock is bij een '79 inderdaad altijd zwart ['75 serie bestaat niet], maar omdat dit een Tropical is zit het bij deze wel op de headstock. Als het een '79 was had het er wel bij gestaan

En de sunburst is op de foto en in het echt gewoon evenwijdig hoor.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')