Thats kind of grossquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan ook masseren met honing. Probleem opgelost
.
Ik dacht alquote:
Dudequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wist het. Of van Mr PF, of van je broertje.
Hij wou niet zeggen wat het wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dacht al
Hopelijk niet waar je ouders bij waren?
Damn, ik wil weten of ik dat appartementje krijg. Heb vandaag zulke leuke dingen gezien voor een eventuele toekomstige woning!
Had best gekundquote:
Ik herken het. Zit er de hele tijd aan te denken hoe ik het allemaal wil gaan inrichten en wat ik allemaal moet regelen enzo. En dan meteen daarna: "Joeh, wacht nou even tot je zeker weet dat je het krijgt"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Damn, ik wil weten of ik dat appartementje krijg. Heb vandaag zulke leuke dingen gezien voor een eventuele toekomstige woning!
Idd. Nu heb ik wel een vrij goede kans denk ik, het is een verzameladvertentie voor 35 woningen, er zijn nu ongeveer 240 reacties. Er zijn 2 advertenties; eentje voor woningen van 30m2, waarvoor je pas vanaf 23 jaar huurtoeslag kunt krijgen, en eentje van 29m2, waar je dus vanaf 18 jaar huurtoeslag kunt krijgen. Ik heb op die van 29m2 gereageerd, daar bieden ze meer woningen aan. Voor die ene m2 meer, boeit het me niet zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herken het. Zit er de hele tijd aan te denken hoe ik het allemaal wil gaan inrichten en wat ik allemaal moet regelen enzo. En dan meteen daarna: "Joeh, wacht nou even tot je zeker weet dat je het krijgt".
Is dat ook op StudentenWoningWeb? Ik zie hem nergens staan namelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd. Nu heb ik wel een vrij goede kans denk ik, het is een verzameladvertentie voor 35 woningen, er zijn nu ongeveer 240 reacties. Er zijn 2 advertenties; eentje voor woningen van 30m2, waarvoor je pas vanaf 23 jaar huurtoeslag kunt krijgen, en eentje van 29m2, waar je dus vanaf 18 jaar huurtoeslag kunt krijgen. Ik heb op die van 29m2 gereageerd, daar bieden ze meer woningen aan. Voor die ene m2 meer, boeit het me niet zo.
Bij de studio die ik nu heb, was er een vergelijkbare advertentie, alleen boden ze toen in 1 klap 700 woningen aan, ook onderverdeeld in de categorieën 18-23 en 23 jaar en ouder. Toen stond ik van de 460 reacties op nummer 23.
Nu is het bijna een jaar later, ik heb dus goede hoop
Jep, Bos en Lommerplein.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat ook op StudentenWoningWeb? Ik zie hem nergens staan namelijk. Of is deze van vorige week? Hoop sowieso wel dat je hem krijgt
.
Ah ik zie het nu, ik keek alleen in het overzicht en daar stond niet dat het meerdere woningen warenquote:
Ja, daarom hoop ik er ook zo op. Heel veel mensen hebben dat niet door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, ik keek alleen in het overzicht en daar stond niet dat het meerdere woningen waren.
Alleen mensen die écht een woning zoeken, ipv lukraak reageren omdat je toch genoeg inschrijftijd hebt, lezen de advertentie ook. En eigenlijk vind ik dat die mensen het ook meer verdienenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, daarom hoop ik er ook zo op. Heel veel mensen hebben dat niet door.
Beter voor mij, sprak zij heel egoïstisch![]()
Hoezo? Ik meen het echt eigenlijk. Vind het woning verdelen op basis van inschrijftijd wat oneerlijk, zou het eerder doen op basis van wanhopigheid of eigen initiatief. Maarja, das dan weer zo lastig te meten hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:25 schreef Ewelina het volgende:
Je weet er een mooie draai aan te geven
Hoeveel wachttijd heb jij nu?
Ja, alsof het een soort drive-in is!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Chico!
Merel, jij hebt een leuk avondje voor de boeg
En dat je hem ook gewoon McSex blijft noemen![]()
Oh dat lijkt me wel wat, dat je naar de McDrive rijdt en een McSex besteltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ja, alsof het een soort drive-in is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |