Dat reserveer ik voor de twee frikandellen die ik er dan ook bij neem.quote:
Hiero the same thing, maar blij toe, kan ik ook niet in de verleiding komen!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat reserveer ik voor de twee frikandellen die ik er dan ook bij neem.
Weet je wat wel kut is? Hier in Rotterdam zitten eigenlijk geen ouderwetsch Hollandsche snackbars meer. Het zijn altijd van die Turken enzo. En op de één of andere manier zijn de frikandellen daar minder lekker. Zullen ook wel halaldingen zijn ofzo.
Ook niet de Bram Ladage? Die had vroeger altijd lekkere patatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat reserveer ik voor de twee frikandellen die ik er dan ook bij neem.
Weet je wat wel kut is? Hier in Rotterdam zitten eigenlijk geen ouderwetsch Hollandsche snackbars meer. Het zijn altijd van die Turken enzo. En op de één of andere manier zijn de frikandellen daar minder lekker. Zullen ook wel halaldingen zijn ofzo.
Nooit in de Stegen geweest? Ook in de Reguliersdwarsstraat zit een goede snackboerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Hiero the same thing, maar blij toe, kan ik ook niet in de verleiding komen!!
Ja, okee, Bram Ladage is wel goed te doen, maar die zit niet hier om de hoek. En ik vind hun pindasaus niet lekker. Bram Ladage zit vaak in het centrum enzo. Je hebt her en der wel de Verhage, die is ook goed. Maar ik wil eigenlijk zo'n zaakje ergens op de hoek van de straat, waar iedereen een praatje komt maken en waar je ook echte gehaktballen kunt kopen e.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet de Bram Ladage? Die had vroeger altijd lekkere patat
Toen ie 18 was wel eens met een vrouw van 28 of zo? Vond ie heel leuk om mee te makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan magtie bij me langskomen bedoel ik![]()
Of ben jij het jaloerse type?
Nee nooit geweest en ik geloof ook wel dat ze er nog zijn, maar niet bij mij in de buurt iig. En die in de Reguliers, is dat niet meer een Vlaamse friettent?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nooit in de Stegen geweest? Ook in de Reguliersdwarsstraat zit een goede snackboer
Als het laat genoeg wordt, en we genoeg drinken gebeurt dat vanzelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weetoch
maar, we kunnen zaterdag ook gewoon naar de snackbar gaan
Misschien, maar hij maakt lekkere friet EN hij heeft joppiesaus!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee nooit geweest en ik geloof ook wel dat ze er nog zijn, maar niet bij mij in de buurt iig. En die in de Reguliers, is dat niet meer een Vlaamse friettent?
Dat soort tenten bedoel ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
in Arnhem hadden we nog 'John's Taria', een snackbar met daarachter een kroeg![]()
die had nog wél écht frikadellen
Hmmmmz, watskebeurt met eerlijk zuwwe alles delen........quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen ie 18 was wel eens met een vrouw van 28 of zo? Vond ie heel leuk om mee te maken![]()
Dus wie weet. Maar. Ik ben wel soort van jaloers
Z'n wachtwoord voor schoolaccount was een meisjesnaam
dus ik zo WAT WAT WIE IS DAT en toen o wacht, z'n moeder
ieuw joppiesausquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, maar hij maakt lekkere friet EN hij heeft joppiesaus!
http://achtergronden.district8.net/fietsendiefstal-of-heling.htmlquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe groot is een boete/gevangenisstraf voor heling?
En komt dat op je bewijs van goed gedrag?
echt rechtlijnig waren ze er ook niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat soort tenten bedoel ik.Bij metrostation Hoogvliet zit ook een goeie, die heeft een keer een award gewonnen voor de beste snackbar van het land.
Muts! Nou zit je 'm aan te bevelen!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is bijna 23 hoor! Met baardje en borsthaar!
Ah ja, dat hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
echt rechtlijnig waren ze er ook niet.
Eens in de zoveel tijd haalden we daar 'voor twee personen friet'.
De ene keer kreeg je een hele volle zak voor 2 euro en de andere keer een zak die voller kon voor 3
geweldig was dat...quote:
Nee nog niet, eet pas om een uur of 8 denk ik. Wat eet jij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die vind ik meestal niet zó.
Zo'n échte Turkse pizza... mjam mjam, zou er nu zo trek in hebben!
Hoewel ik ook alweer trek in sushi heb.
Co, heb je je restjes al op?
Zo'n rechthoek??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
er staat nu naast mij een grote pan sushirijst en daarnaast een japanse omelet (zelf gemaakt net)
moet wel hier staan, want anders eten de katten het op
Leuk cadeautje om voor kerst te vragen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
nee, een half ronde, want heb helaas geen japanse omelet pan
Patat met frikandelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee nog niet, eet pas om een uur of 8 denk ik. Wat eet jij?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk cadeautje om voor kerst te vragen!
Ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het jubileumtopic gemisten meteen gaat het weer over seks en speeltjes
. Ben ik de preutse trut als ik zeg dat ik nog nooit zo'n stuk speelgoed heb gezien (in het echt dan) en al helemaal nooit heb aangeraakt?
k wil er een gaan doen, hier: http://www.eerste-nvvs.nl/pagesnw/sportmassage.htm wel duur maar goedkoop = duurkoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kun je ergens een massage cursus doen? Ooit gedaan? Duur?
Dat wordt een sticky mess.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik had ooit hele lekkere honing douche gel van de bodyshop,
maar die verkopen ze niet meer
Eetbare massage olie van honing, dat zou geniaal zijn
Van je ouders gekregen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik deed tot niet eens een maand geleden met je mee! Maar toen was ik jarig en kreeg ik zo een ding. Ik dacht wel even van. Dude wtfMaar hij was heel klein en niet zo eng haha
Je kan ook masseren met honingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik had ooit hele lekkere honing douche gel van de bodyshop,
maar die verkopen ze niet meer
Eetbare massage olie van honing, dat zou geniaal zijn
Ik wist hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |