Inderdaad, ik snap Koyaanisqatsi gewoon niet als film. Ik kom er gewoon niet doorheen. Wellicht leuk als videobehang wanneer je met andere zaken bezig bent maar als film heb ik er moeite mee. De muziek is degelijk maar het lijkt er meer op alsof Koyaanisqatsi gewoon het begin van menig film (muziek en omgeving, eventueel met de casting) uitgerekt is tot speelfilmlengte.quote:Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef Mike het volgende:
* De Halve Finales
1. Blade Runner vs. Koyaanisqatsi Het heeft lang genoeg geduurd met dat Koyaanisqatsi![]()
Als je bij een film in slaap valt, lijkt me dat een prima reden om er tegen te stemmen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:58 schreef Doff het volgende:
2. The Thing vs. Fanny och Alexander
En ik heb alleen een stuk van die Koyablabla gezien, maar flikkerde in slaap ofzo.
Of voor, afhankelijk van welk doel je hebt als je een film bekijkt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je bij een film in slaap valt, lijkt me dat een prima reden om er tegen te stemmen.
Je plaatje is stuk, maar ook ik ga voor Blade Runnerquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
zelf ga ik zonder twijfel voor:
[ afbeelding ]
Blade Runner wordt anders doorgaans toch net iets beter gewaardeerd dan the Thing en het is ook de bekendere film, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat iedereen weet dat the Thing de betere film is. Ik zeg niet dat het ongelofelijk is maar het is toch verrassend dat The Thing hier dik aan de leiding staat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef RuneRose het volgende:
Iedereen weet toch dat the Thing de betere film is. Zo verrassend is het volgens mij niet. Daarmee zeg ik niet dat Blade Runner slecht is hoor.
Precies. Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef Fokski het volgende:
[..]
Blade Runner wordt anders doorgaans toch net iets beter gewaardeerd dan the Thing en het is ook de bekendere film, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat iedereen weet dat the Thing de betere film is. Ik zeg niet dat het ongelofelijk is maar het is toch verrassend dat The Thing hier dik aan de leiding staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |